Gå til innhold

Samboer sover over hos kompiser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Varpunen

kompisen til samboeren min overnatter her av og til (kanskje en gang i måneden).

Da er det fordi kompisen kjører hit, han og samboeren drikker øl og skravlig er shit og har en hyggelg guttekveld (hvis ikke jeg lager middag og joiner de da, for da blir det en hyggelig gutte/jentekveld). Og utover kvelden tusler jeg og samboern på soverommet og kompisen opp på gjesterommet. Neste morgen blir det gjerne litt fyllematt og tvavslapping før kompisen kan kjøre hjem igjen (han bor vel en 4-5 mil unna).

Synes bare det er hyggelig med litt besøk i huset jeg :) Slik har det forsåvidt vært både mens kompisen var singel og mens han har dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. han er gutt og jeg er jente eller mann og dame..vet ikke helt hva jeg skal kalle meg selv :P er 24 og han 25. Han overnatter fordi han ikke orker å ta t-bane eller buss hjem (ca 45 min tur) og sier de bare spiller tv-spill og innimellom en øl eller to, men han drar aldri ut på byen.

Det som irriterer meg er at han alltid sier ifra eller spør om det er greit samme kvelden. Jeg selv liker å avtale sånne ting eller vite om det på forhånd.

Jeg antar at dette er normalt og mer en "gutteting" da..

Takk for mange innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompisen til samboeren min overnatter her av og til (kanskje en gang i måneden).

Da er det fordi kompisen kjører hit, han og samboeren drikker øl og skravlig er shit og har en hyggelg guttekveld (hvis ikke jeg lager middag og joiner de da, for da blir det en hyggelig gutte/jentekveld). Og utover kvelden tusler jeg og samboern på soverommet og kompisen opp på gjesterommet. Neste morgen blir det gjerne litt fyllematt og tvavslapping før kompisen kan kjøre hjem igjen (han bor vel en 4-5 mil unna).

Synes bare det er hyggelig med litt besøk i huset jeg :) Slik har det forsåvidt vært både mens kompisen var singel og mens han har dame.

Ja det høres jo koselig ut for da er du inkludert innimellom også. Av en eller annen grunn inkluderer kjærsten min aldri meg i "gutteting" eller med "gutta". Jeg henger ikke med de bortsett fra på fest, men sier til han at jeg har lyst til det og det ikke gjør noe for meg å bli inkludert/invitert en sjelden gang. Hvertfall om sommern hvor man kan gjøre litt andre ting enn å bare sitte inne å spille tv-data-spill ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt blant de jeg kjenner, selv om man bor i samme by. Skal man drikke litt kan man ikke kjøre, og dersom det blir seint går jo ikke bussene, så da er det tull å bruke 500+ på en drosje, når man kan gjøre det enkelt og sove over.

Dersom det er det eneste du reagerer på synes jeg ikke du skal henge deg opp i det, men du kan be om å få beskjed litt på forhånd, dersom dere bor sammen og pleier å finne på ting sammen. Vi har det sånn at vi informerer hverandre om hva som evt skjer til helgen, en dag eller to i forveien, slik at den andre kan legge sine planer ut fra det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! :ler:

Jenter har lov til å overnatte hos venner, men ikke gutter? Det er det dummeste jeg har lest!

Da jeg var 20 år og samboer (er jente) hadde samboeren min kameratene sine på overnatting iallfall én gang i måneden. De satt og spilte halve natta, nerder ja.

For guds skyld lær deg å lese før du kommenterer!

Så klart der er av betydning om samboeren til TS overnatter hos en av samme eller motsatt kjønn. Kompis referer til hankjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...