AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Del Skrevet 14. oktober 2011 Samboeren min har en rar lukt på ånden sin, selv rett etter at han har pusset tennene. Lukten minner om bensin / parafin eller lignende kjemikalie.. Hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. oktober 2011 #2 Del Skrevet 14. oktober 2011 Muligens ketose? Spiser han lavkarbo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Del Skrevet 14. oktober 2011 Muligens ketose? Spiser han lavkarbo? Han spiser alt mulig..han er ikke på noen diett, men ånden lukter det samme. Han drikker ikke kaffe, men mye diettbrus tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Del Skrevet 14. oktober 2011 Slanker han seg hardt? Lukter det litt sånn metallisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tina69 Skrevet 14. oktober 2011 #5 Del Skrevet 14. oktober 2011 Mulig ketose eller sukkersyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. oktober 2011 #6 Del Skrevet 14. oktober 2011 Sukkersyke lukter aceton. Tror jeg ville bedt han ta seg en tur til legen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle Skrevet 14. oktober 2011 #7 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg vet at de som har ubehandlet diabetes kan få ånde som minner om aceton lukt. (En lukt som minner om negelakk lukt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. oktober 2011 #8 Del Skrevet 14. oktober 2011 Han bør kanskje ta en sjekk av blodsukker. Jeg googlet for å se om jeg kunne finne noe annet og i tillegg til ketose, så ser det ut som høyt blodsukker kan gi acetonlukt av pusten. Sannsynligvis er det ikke noe farlig, men så lenge det i allfall er en teoretisk sjans for diabetes så er det vel lurt å sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvor gammel er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 14. oktober 2011 #10 Del Skrevet 14. oktober 2011 Diabetes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle Skrevet 14. oktober 2011 #11 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg mente lukt som minner om neglelakkfjerner lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Del Skrevet 14. oktober 2011 Han bør kanskje ta en sjekk av blodsukker. Jeg googlet for å se om jeg kunne finne noe annet og i tillegg til ketose, så ser det ut som høyt blodsukker kan gi acetonlukt av pusten. Sannsynligvis er det ikke noe farlig, men så lenge det i allfall er en teoretisk sjans for diabetes så er det vel lurt å sjekke det. Oi tusen takk for tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Del Skrevet 14. oktober 2011 Han er ca 30 år, og han vil slanke seg men jeg tror ikke han prøver så hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 16. oktober 2011 #14 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg fikk sånn ånde når visdomstennene mine kom inn, det var betennelse i den ene som gjorde at det luktet sånn. Når jeg trykket fingeren på området så luktet det sånn på fingeren. Be han kjenne med tungen og fingrene rundt tannkjøttet, det kan hende det er noe sånt. Løsningen var forresten corsodyl munnskyll og corsodyl gel på området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #15 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det kan også være trøbbel med mandlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå