AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ligger på senga og prøver å slappe av. Hjertet hopper urytmisk, som om det har gått en "leamus" i det. Noen ganger får jeg hjertet i halsen, nesten bokstavelig talt - den "toucher" ihvertfall noe som innimellom gir meg en rar følelse oppover mot svelget. Har målt hjerterytmen før pg.a. årevis med spiseforstyrrelser, men har ikke gjort noe utslag - for hjertet hoppet selvsagt ikke slik der og da. I perioder, da jeg slet veldig med oppkast, oppførte hjertet seg på samme måte. Nå, som jeg ikke har kastet opp på over 2 måneder, er det verre enn noensinne. Jeg er ikke redd, men det er fryktelig ubehagelig. Noen som vet hva dette kommer av? Kan i tillegg nevne at det er muligheter for at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er mye som kan gi hjertebank, det meste er ufarlig. Lavt blodsukker er bla en av dem. Hjertet jobber også hardere i starten av en graviditet (etter noen uker). Men om det ikke gir seg så bør du oppsøke lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi92 Skrevet 14. oktober 2011 #3 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har opplevd noe av det samme, føles det ut som om hjertet hopper over et slag og at det neste kommer veldig hardt? Det er i værtfall ikke farlig, har vært hos legen å sjekket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Del Skrevet 14. oktober 2011 TS her. Dro til legevakt, jeg. Ble påvist uvanlig hjerterytme, men legen trodde ikke det var noe farlig. I tillegg prikker det i fingre og munn, jeg har vondt i ryggen og er unormalt trøtt og har vondt i hodet. Men er vel ingenting da. Skal på en slik 24 timers EKG-test via fastlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2011 #5 Del Skrevet 16. oktober 2011 Viktig at du sjekker kalium (må ikke forveksles med kalsium) og magnesium. Mangel på dette kan også gi ujevn hjerte ryttme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå