Gå til innhold

Puppestørrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du?

Jeg skjønner at det ikke er lett i en verden med så mange forventninger til at man skal være flink OG se perfekt ut. Det blir fort uoverkommelig.

Håper du greier å fokusere på de fine tingene. Du har en kjæresten som elsker deg over alt på jord. Han synes du er flott, inkludert puppene dine. Tenk så mange jenter som misunner deg som har en så god kjæreste :)

Ønsker deg lykke til hos psykolog. Kanskje du får et annet perspektiv på ting!

Klem.

Jeg blir 20 i desember. Takk for forståelsen =) Jeg prøver virkelig å fokusere på det fine, og enkelte dager går det veldig greit, det er bare det at de dagene det går ille, da går det veldig ille. Forhåpentligvis er dette noe jeg får litt orden på når jeg får snakket med psykologen ja.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du jo i den alderen hvor presset oppleves som verst.

Men det er godt å høre, da er det jo ikke bare trist. Fortsett å fokuser på at du er bra nok!

Det BLIR bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo i den alderen hvor presset oppleves som verst.

Men det er godt å høre, da er det jo ikke bare trist. Fortsett å fokuser på at du er bra nok!

Det BLIR bedre :)

Tusen takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Så lenge din kjære maser om å tafse på kroppen din har du lite med å mene at du ikke har en fysisk bra nok kropp.

Endret av MorAase
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pellepirat

Det er jo et minefelt å begi seg ut på å svare på slike spm.

Jeg er enig med de som sier at sier han at de er flotte, ja så synes han det. Hva hvis han hadde sagt; De er flotte, men de kunne selvfølgelig vært større??

Vi gutter er simple, er det pupper på jenta man liker så skal det godt gjøres at man ikke liker dem. Da må det være en person med spesielle puppepreferanser, og hadde han hatt det hadde han nok funnet ut av det for lang tid siden.

Usikkerhet i et forhold er jo vanlig. Men man kan ikke gå rundt å tenke slik. "Tenk hvis dama mi ser en som hun synes er kjekkere enn meg?. Eller har større muskler enn meg? Slankere?"..osv.

Når man har vært sammen såpass lenge så er det fordi man er oppriktig glad i hverandre. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvordan du har det, TS.

Hva er denne greia med at jeg også tenker at gutten min drømmen om den "perfekte" damekroppen, i sjul. Man tror gjerne at man ikke er god nok, men da tror man også at kjæresten er en real drittsekk. Tenker du sånn når du ser på kjæresten din? "Åh, om han bare hadde hatt større, høyere, +++ kropp.... Akk,ja, får nøye meg med dette." Det er ofte jeg tar meg selv i å tro at HAN tenker sånn. Du må huske på at han elsker deg fra innsiden og ut, ikke omvendt, akkurat som du gjør med han. Her må man rett og slett jobbe med selvtillit og comfortbreaking... Jeg er også snart 20 og har ikke dannet et sunt forhold til kroppen min enda.

Men, pupper er jo like unike som ansiktene våre - alle er helt forskjellige fra hverandre, og er ikke det som gjør det bra da? Det er jo ikke en "fasit-pupp", i hvert fall ikke silicon, for det er jo ikke en ekte pupp engang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...