AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Hei. Jeg vet det finnes utallig mange tråder om puppestørrelser rundt omkring på nettet, men jeg føler aldri at jeg har fått helt svar på det jeg går og plages med. For ja, jeg er så misfornøyd med størrelsen min at jeg har veldig vanskelig å stole på samboeren min når han sier de er en perfekt håndfull. Jeg har aldri vært særlig kroppsfiksert, og pleide å være fornøyd siden jeg faktisk hadde klart å få meg kjæreste. Men i løpet av det siste halvåret har det bare klumpet på seg med kroppsfiksering, og da spesielt angående pupper. Det går sjelden en dag hvor jeg klarer å dytte vekk negative tanker og sammenligninger med andre, og det har virkelig ødelagt hverdagen min. Jeg går til legen på grunn av det, for det hele har utviklet seg til tvangstanker, jeg føler hver dag at jeg MÅ sammenligne meg med andre jenter, og at jeg MÅ se for meg kjæresten min sine hender sammen med større pupper. Og når jeg prøver å utsette tankene og bare være glad så kommer de alltid snikende nå og da. Nå er det ikke sånn at jeg ikke har pupper i det hele tatt, jeg bruker 70A / 65 B, og de fyller ut bhen ganske bra, og i tillegg har de en fin og rund fasong som passer til resten av kroppen min. Men likevel føler jeg at jeg burde hatt litt mer. Såppass mye at man klarer å lage en litt utfordrende utringning uten å måtte bruke så veldig mye push-up. (Mest fordi det er det jeg har fått for meg at folk ser på som "sexy" og tiltrekkende). Hovedsaken da, er at selv om kjæresten alltid har sagt at de er perfekte og at de passer perfekt i hånden hans (vi har vært sammen i snart 2 år), så klarer jeg ikke å stole på han sånn helt innerst inne. Og det er fordi jeg hele tiden ser for meg at den perfekte håndfullen er mer fyldig, sånn at man må streve litt ekstra for å få hele hånden rundt.. Jeg vet jeg høres psykotisk ut, men det her er noe som virkelig har ødelagt for meg. Jeg har fått henvisning til psykolog, for alt dette har utviklet seg til depresjon og tvangstanker. Det jeg tror jeg egentlig lurer på da, er hva gutter/menn der ute synes om det med en håndfull. Hvordan ser en håndfull egentlig ut, er det sånn at man holder hånda sånn halvveis rundt eller skal fingrene helst dekke hele puppen når man spriker med dem? Kjærestens hender dekker nemlig alt når han spriker med fingrene, men jeg klarer likevel ikke å slutte å tenke at hendene hans hadde passet bedre rundt noe litt større.. Ikke kom med sånne ting som "pupper er ikke viktig, personlighet er viktigst" og sånn, jeg vet alt det der, men dette er noe jeg virkelig lurer på. Jeg er redd det er sånn at når man spør kjæresten så sier han bare fine ting uansett, for han vil ikke såre. Men innerst inne så savner han kanskje å holde rundt noen større pupper? Er det virkelig sånn at når man leter etter kjæreste så spiller ikke pupper noen rolle, MEN hvis de er større så er det en bonus? For det er jo så utrolig dobbeltmoralsk og ødeleggende å høre.. Kan man være sexy med små pupper uten å nødvendigvis bli mistenkt for å være 12 eller 13 år? Og er det sånn at når man har en kjæreste så elsker man hver centimeter av henne, og tanken på andre sine pupper virker bare unaturlig og unødvendig? Samboeren sier at uansett hvordan andre jenter ser ut eller kler seg, så er de bare mennesker. Mens jeg er HANS menneske. Likevel er jeg redd for at han skal lengte litt etter større pupper, siden jeg ikke kan "gi" han det.. Takk på forhånd for svar, jeg trenger virkelig noen kloke ord fra mennesker som har kommet seg ut av den der "jo større jo bedre"-teorien..
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Kjæresten sier han liker det. Hva andre gutter liker er vel da fullstendig irrelevant? At de liker større pupper, mindre pupper, ikke liker pupper har da ingenting med deg og ditt forhold? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Kjære TS, jeg er en mann som elsker pupper så her føler jeg at jeg kan snakke med tyngde. De fleste gutter/menn elsker pupper, det er det ingen tvil om. Noen få har preferanser på størrelse, noen liker store, noen liker små og noen liker midt i mellom. Men de aller fleste bryr seg egentlig ikke om puppestørrelse i det hele tatt, de elsker pupper, punktum. Det har litt med symbolene som pupper er og det har mye med deilige brystvorter som blir harde når vi koser med dem. Vær så snill og hør på kjæresten din når han sier at puppene dine er deilige, for det er de helt sikkert, og han mener helt sikkert det han sier. Pupper er digg uansett størrelse, rett og slett fordi det er PUPPER!!! 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Men som jeg skrev så er poenget at jeg ikke klarer å stole helt på at kjæresten min faktisk synes at de er perfekte, og at det ikke bare er fordi han ikke vil såre meg. Og jeg klarer ikke å stole på at han bare har øyne for meg og ikke ser på andre jenter som noe annet enn mennesker.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Men som jeg skrev så er poenget at jeg ikke klarer å stole helt på at kjæresten min faktisk synes at de er perfekte, og at det ikke bare er fordi han ikke vil såre meg. Og jeg klarer ikke å stole på at han bare har øyne for meg og ikke ser på andre jenter som noe annet enn mennesker. Kjæresten din, som også er din samboer, har valgt deg på grunn av den du er. Han ville ikke flyttet sammen med deg om han ikke elsket deg, ville han? Ville du flyttet sammen med ham om du ikke elsket ham, kanskje? Nei, det tviler jeg på. Så til puppestørrelse. Hvis han sier de er perfekte så skal du slå deg til ro med det. Pupper er noe flott som vi gutter elsker. Vi elsker dem fordi det er pupper. Størrelsen på pupper er underordnet for de aller fleste gutter, vi elsker dem uansett. Så til noe viktig som jeg beit meg merke i: det virker som du er redd for at han skel se på andre jenter og muligens dumpe deg på grunn av puppene dine. Tro meg, ingen gutt har noensinne valgt kjæreste på grunn av puppestørrelse. Det er helt andre ting som teller i den sammenheng... God helg og nyt puppene dine! Det gjør helt sikkert kjæresten din også! 1
Roo Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Det er faktisk "bare" pupper. Ha heller litt troen på deg selv OG stol på det kjæresten din sier om deg/puppene dine Du er helt fin som du er! Skjønner heller ikke hvorfor du skal sammenligne deg med ALLE andre. Noen har store pupper, andre har små. Noen har spretne, andre har hengete. Det er det samme som at noen har brunt hår, andre har blondt. Skal du farge håret hver gang du møter noen som har annen farge enn deg?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Takk for oppmuntring, det er virkelig hyggelig av deg å ta deg tid. Jeg er ikke redd for at han skal dumpe meg for andre, men jeg er redd for at han skal se på andre som har litt mer enn meg, og synes at det er finere enn det jeg har, og derfra begynne å lengte etter at jeg også skulle hatt litt mere. Med en bra selvtillit ville jeg kanskje ikke brydd meg så mye, men det er ikke så lett å ha selvtillit rundt puppene sine i den verdenen som vi lever i, hvor folk gjør hva som helst for å vise seg fram og få oppmerksomhet. Det verste er jo at de faktisk FÅR oppmerksomhet. Og hvor er logikken i at man helst vil ha store pupper å se på, men når man skal ta på dem så skal de ikke være så altfor store.. Eller hvor er logikken i at når man leter etter en person å ta med seg hjem fra fest så ser man på kroppen, mens når man leter etter kjæreste så ser man på personligheten? Det er da så dobbeltmoralsk..
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Det er faktisk "bare" pupper. Ha heller litt troen på deg selv OG stol på det kjæresten din sier om deg/puppene dine Du er helt fin som du er! Skjønner heller ikke hvorfor du skal sammenligne deg med ALLE andre. Noen har store pupper, andre har små. Noen har spretne, andre har hengete. Det er det samme som at noen har brunt hår, andre har blondt. Skal du farge håret hver gang du møter noen som har annen farge enn deg? Takk, problemet er bare at jeg ikke har særlig mye tro på meg selv når det kommer til kropp. Og det er på grunn av alt styret om at større er bedre og blablabla. Det er ikke så lett å være jente i en sånn verden.
Arlandria Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Vel, er det en mager trøst at jeg har eksakt samme størrelse (og den runde, spenstige formen!), eksakt samme komplekser og får høre akkurat det samme fra min kjæreste? In other words, jeg forstår deg utrolig godt!! Men når han sier at de er sånn han vil ha dem, må jeg bare stole på det... Men for meg er det så ille at jeg ikke liker å gå sammen med han og møte på venninner med større pupper og utrigning. Føler at han ser på dem, men jeg vet jo ikke om det stemmer eller ei.
Lutetium 71 Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Men som jeg skrev så er poenget at jeg ikke klarer å stole helt på at kjæresten min faktisk synes at de er perfekte, og at det ikke bare er fordi han ikke vil såre meg. Og jeg klarer ikke å stole på at han bare har øyne for meg og ikke ser på andre jenter som noe annet enn mennesker. Det er jo rimelig opplagt at problemene dine ikke sitter i puppene, men i din negative oppfatning av deg selv! Gjør noe med årsaken, ikke puppene dine! 1
Gjest Niema Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Men som jeg skrev så er poenget at jeg ikke klarer å stole helt på at kjæresten min faktisk synes at de er perfekte, og at det ikke bare er fordi han ikke vil såre meg. Og jeg klarer ikke å stole på at han bare har øyne for meg og ikke ser på andre jenter som noe annet enn mennesker. Kjære deg. For det første så kan det godt hende kjæresten din syns puppene dine er perfekte, men det vet bare han svaret på. Men la oss si at han ikke hadde syntes det; skulle han "innrømmet" det mener du? Og hva tror du sannsynligheten er for at en kjæreste syns absolutt alt ved parteneren er perfekt? Man blir sammen med noen på bakgrunn av en "totalpakke" man liker, ikke perfekte pupper, perfekt rumpe eller noe annet. Vær fornøyd med den du er og glad for at han liker akkurat deg
Gjest norah Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Du forteller at du går til lege(psykolog?) pga disse tvangstankene dine som omhandler kroppsfokus. Tror du da det er en god idè å poste et innlegg på et forum for å få bekreftet/avkreftet dine tanker - og trigge depresjonen og tvangstankene enda mer? Siden du har gått litt i samtale om dette allerede vet du at dette gjerne kunne handlet om hvilken som helst kroppsdel, og det er tilfeldig at du fokuserer på brystene dine fremfor nese, ben eller ører? De fleste sliter avogtil med mer eller mindre vonde eller usikre tanker om seg selv, og sine egenskaper rent personlig og/eller fysisk. Men du sliter så mye at det går utover hverdagen, og da gjør du helt rett i å oppsøke psykolog. Jeg tror helt ærlig ikke det er en spesielt god idè for deg å ta det opp her. At du lurer på hvordan noen har snudd tankemønstrene sine er bra - men ikke at du igjen(som du sier du tenker på i det daglige på en sykelig måte) ønsker å vite hva andre mener om saken. Om 10 sier at det ikke spiller noen rolle, og 1 sier at det spiller litt rolle kommer du bare til å bruke denne enes utsagn til å bekrefte dine verste tanker - og du blir enda mer deprimert, og bruker enda mer av dagen din på å kaste bort verdifull tid på sammenlikning med andre.
Gjest Katten. Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Så lenge jeg kan stikke ansiktet imellom dem og gå "BRLBLRBRRRRRBLRRRRBLRRRRRRRRRRRRRRR" - så er jeg fornøyd. 2
Gjest navnelapp Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 Ein venn av meg sa ein gong: Eg elskar alle puppestorleikar, eg, så lenge dei sit fast på jenta eg er glad i. Det syns eg eigentleg er ganske godt sagt, og det fortel noko om korleis mange gutar tenker om puppar. Det viktigaste er at dei er der, ikkje storleiken. 2
I Grosny Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg elsker pupper, og hendene mine elsker pupper. Flatt og kompakt, eller slengpupper- det spiller ingen rolle. Aller best liker jeg å gjøre ting med brystene som får dama til å bli ivrig og glad. Jeg liker også veldig godt å kjenne hard brystvorte inni hånda. Jeg har også hørt at enkelte damer kan ha begge deler . En flat pupp og en slengpupp. Interessant Det som skjer er at hendene søker automatisk til områder det er godt å ta på. Det kan egentlig være hvor som helst på kroppen. Hvis hendene hans, kroppen hans eller munnen hans trekker mot brystene dine, så er det ett bevis på at han liker disse. Allikevel kan rompa di være så fascinerende at puppene blir forbigått. 1
Harmony Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har nøyaktig de samme målene som du sier her, og jeg skjønner ikke at du synes at puppene dine er for liten. Den størrelsen vi har er jo helt ideal! Tenk deg hvor slitsomt det må være med store pupper i hverdagen, spesielt med tanke på trening. Kjenner jeg blir sliten av å hoppe trampoline etc. allerede med de puppene jeg har nå, haha! Prøv å tenke litt positiv Puppene dine er helt sikkert like sexy som mine Og du, vet du hva som er ekstrafint? En nipplepiercing. Jeg har tatt piercing i nippelen og jeg virkelig elsker puppene mine mye mer nå enn jeg gjorde før, haha! Du er helt sikkert ei flott jente, og jeg er sikker på at samboeren din ikke lyver til deg, han ELSKER deg jo. 1
Roo Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 Takk, problemet er bare at jeg ikke har særlig mye tro på meg selv når det kommer til kropp. Og det er på grunn av alt styret om at større er bedre og blablabla. Det er ikke så lett å være jente i en sånn verden. Hvor gammel er du? Jeg skjønner at det ikke er lett i en verden med så mange forventninger til at man skal være flink OG se perfekt ut. Det blir fort uoverkommelig. Håper du greier å fokusere på de fine tingene. Du har en kjæresten som elsker deg over alt på jord. Han synes du er flott, inkludert puppene dine. Tenk så mange jenter som misunner deg som har en så god kjæreste Ønsker deg lykke til hos psykolog. Kanskje du får et annet perspektiv på ting! Klem.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Vel, er det en mager trøst at jeg har eksakt samme størrelse (og den runde, spenstige formen!), eksakt samme komplekser og får høre akkurat det samme fra min kjæreste? In other words, jeg forstår deg utrolig godt!! Men når han sier at de er sånn han vil ha dem, må jeg bare stole på det... Men for meg er det så ille at jeg ikke liker å gå sammen med han og møte på venninner med større pupper og utrigning. Føler at han ser på dem, men jeg vet jo ikke om det stemmer eller ei. Takk, det er faktisk en bitteliten trøst ja. Jeg har det like ille jeg også, ikke bare når det gjelder å møte andre jenter med større pupper, men også det med å se på tv-serier og filmer hvor hovedpersonene har typiske barbiekropper. Jeg blir rett og slett kvalm av å tenke på at han kanskje tenker noe helt annet innerst i hodet sitt enn det han sier til meg..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har nøyaktig de samme målene som du sier her, og jeg skjønner ikke at du synes at puppene dine er for liten. Den størrelsen vi har er jo helt ideal! Tenk deg hvor slitsomt det må være med store pupper i hverdagen, spesielt med tanke på trening. Kjenner jeg blir sliten av å hoppe trampoline etc. allerede med de puppene jeg har nå, haha! Prøv å tenke litt positiv Puppene dine er helt sikkert like sexy som mine Og du, vet du hva som er ekstrafint? En nipplepiercing. Jeg har tatt piercing i nippelen og jeg virkelig elsker puppene mine mye mer nå enn jeg gjorde før, haha! Du er helt sikkert ei flott jente, og jeg er sikker på at samboeren din ikke lyver til deg, han ELSKER deg jo. Takk for oppmuntringen Piercing er ikke helt min greie, men at det kan hjelpe på selvbildet kan godt være, hehe :')
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå