Entern Skrevet 9. desember 2022 #961 Del Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Må dere huske at alle kopper er like mye verdt 🥰 Fint mønster 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2022 #962 Del Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (59 minutter siden): Synes koppen din er finere uten tatovering. Synd at du må mishandle koppen din på den måten Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Unnskyld 😢 Skal aldri mishandle den mer. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #963 Del Skrevet 9. desember 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Fint mønster 😊 Takk 😁 Er faktisk en pappkopp fra coop 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2022 #964 Del Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk 😁 Er faktisk en pappkopp fra coop 🤣 Jeg bruker mange sånne også 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #965 Del Skrevet 9. desember 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg bruker mange sånne også 🤣 De er veldig kjekke! Gått en del av dem når vi har pussa opp og ikke hatt vann. Og de er faktisk ganske fine. Bedre med litt tatovering 😁 Selv om ikke Agent Smith er enig 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2022 #966 Del Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): De er veldig kjekke! Gått en del av dem når vi har pussa opp og ikke hatt vann. Og de er faktisk ganske fine. Bedre med litt tatovering 😁 Selv om ikke Agent Smith er enig 😡 Jeg synes og de er gode å ha 😊 burde gjenkjent mønsteret fra kaffekoppene på jobb😳 @Agent smith er streng😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #967 Del Skrevet 9. desember 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg synes og de er gode å ha 😊 burde gjenkjent mønsteret fra kaffekoppene på jobb😳 @Agent smith er streng😡 Hehe, jeg tenker ikke over hvordan de ser ut. Sikkert glemt til i morgen 🤣 Ja han er det 😢 Men skal aldri tatovere kroppen min da. Da blir han nok fornøyd 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2022 #968 Del Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Hehe, jeg tenker ikke over hvordan de ser ut. Sikkert glemt til i morgen 🤣 Ja han er det 😢 Men skal aldri tatovere kroppen min da. Da blir han nok fornøyd 😁 😀 Blir aldri tatoveringer på meg heller 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #969 Del Skrevet 9. desember 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 😀 Blir aldri tatoveringer på meg heller 😀 Bra 👍 Da slipper vi en sint Smith 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2022 #970 Del Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Bra 👍 Da slipper vi en sint Smith 🤣 Ja🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. desember 2022 #971 Del Skrevet 10. desember 2022 Agent smith skrev (9 timer siden): Du har den fineste koppen på kg i hvertfall, selv om den ikke er naturlig Jeg synes at alle koppene her er fine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. desember 2022 #972 Del Skrevet 10. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden): Bra 👍 Da slipper vi en sint Smith 🤣 Nå er jeg glad, tattis er lattis som folk sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. desember 2022 #973 Del Skrevet 10. desember 2022 Cid skrev (17 timer siden): Jeg synes at alle koppene her er fine jeg Kopp er topp 🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. desember 2022 #974 Del Skrevet 10. desember 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Kopp er topp 🫶 Hilsen Solveig Koppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. desember 2022 #975 Del Skrevet 10. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hilsen Solveig Koppen 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2022 #976 Del Skrevet 12. desember 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. desember 2022 #977 Del Skrevet 18. desember 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. desember 2022 #978 Del Skrevet 18. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hva er hun sjenert over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. desember 2022 #979 Del Skrevet 18. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hva er hun sjenert over? Hmmm vet ikke. Tror hun er en rar frøken. Mamma sin🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 18. desember 2022 #980 Del Skrevet 18. desember 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Åhåi, vet hva hu har lyst på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå