Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2022 #941 Del Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Ikke greit å mobbe andre for hva de ønsker å gjøre med sin egen kopp altså. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. desember 2022 #942 Del Skrevet 8. desember 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Ikke greit å mobbe andre for hva de ønsker å gjøre med sin egen kopp altså. Krenkorama 2022 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #943 Del Skrevet 9. desember 2022 Er så mange fine kopper her, noen har a-cup,andre har b-cup, andre igjen har c-cup Og min personlige favoritt d-cup Men alt er helt greit altså. Vær stilt av kopp størrelsen du har, noen liket jo små og andre store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #944 Del Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Er så mange fine kopper her, noen har a-cup,andre har b-cup, andre igjen har c-cup Og min personlige favoritt d-cup Men alt er helt greit altså. Vær stilt av kopp størrelsen du har, noen liket jo små og andre store Du ass , tullehane. Må spore pååå😂 Jeg får poste dagens kopp selv om den er gammelt nytt nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. desember 2022 #945 Del Skrevet 9. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 9. desember 2022 #946 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #947 Del Skrevet 9. desember 2022 Ford3000 skrev (16 minutter siden): Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? Det er så Cid! Fin kopp 😀 Så mange fine kopper her inne 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 9. desember 2022 #948 Del Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Det er så Cid! Fin kopp 😀 Så mange fine kopper her inne 🥰 Takk! Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2022 #949 Del Skrevet 9. desember 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? Er @Hoppetaujenta, Anton, @Entern og @Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2022 #950 Del Skrevet 9. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er @Hoppetaujenta, Anton, @Entern og @Frøkenfryden 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #951 Del Skrevet 9. desember 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Er @Hoppetaujenta, Anton, @Entern og @Frøkenfryden Hihi😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2022 #952 Del Skrevet 9. desember 2022 (endret) Ford3000 skrev (På 8.12.2022 den 12.33): Skal ikke kimse av en god og solid hank Hank Williams var lang og tynn, så de Hankene kommer i alle varianter og blir satt pris på om og om igjen, uansett. Agent smith skrev (7 timer siden): Er så mange fine kopper her, noen har a-cup,andre har b-cup, andre igjen har c-cup Og min personlige favoritt d-cup Men alt er helt greit altså. Vær stilt av kopp størrelsen du har, noen liket jo små og andre store For kakao vil jeg ha tre desiliter i alle fall og vanlige kaffekopper må være såpass at en får tredd inn fingeren i løftemekanismen. Ellers kan de se ut som de vil. (...selv om @Cids er veldig søt da ) Endret 9. desember 2022 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2022 #953 Del Skrevet 9. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hank Williams var lang og tynn, så de Hankene kommer i alle varianter og blir satt pris på om og om igjen, uansett. Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2022 #954 Del Skrevet 9. desember 2022 Watt ju gatt kukk`in? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 9. desember 2022 #955 Del Skrevet 9. desember 2022 3 hours ago, Ford3000 said: Jeg er glad i denne koppen jeg. Det er dessverre et litt for langt motiv for at hele motivet kommer på ett bilde, men det går an å søke den opp. Plutselig nå slo det meg, at koppen minner litt om @Cid i ene tråden, der han løper fra alt. Kanskje Cid har hentet inspirasjon fra mummitrollets verden? Denne var skikkelig fin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #956 Del Skrevet 9. desember 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Du ass , tullehane. Må spore pååå😂 Jeg får poste dagens kopp selv om den er gammelt nytt nå Du har den fineste koppen på kg i hvertfall, selv om den ikke er naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2022 #957 Del Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (17 minutter siden): Du har den fineste koppen på kg i hvertfall, selv om den ikke er naturlig 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #958 Del Skrevet 9. desember 2022 Må dere huske at alle kopper er like mye verdt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. desember 2022 #959 Del Skrevet 9. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Må dere huske at alle kopper er like mye verdt 🥰 Synes koppen din er finere uten tatovering. Synd at du må mishandle koppen din på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. desember 2022 #960 Del Skrevet 9. desember 2022 Agent smith skrev (36 minutter siden): Synes koppen din er finere uten tatovering. Synd at du må mishandle koppen din på den måten Unnskyld 😢 Skal aldri mishandle den mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå