Tjukk Norris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #61 Skrevet 14. oktober 2011 Er det ikke det ene så er det det andre sa reven da han ble flådd.
Audry76 Skrevet 14. oktober 2011 #62 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg kan til en viss grad følge deg TS - jeg har ikke barn selv, men de fleste venninnene/vennene mine har det. Noen blir veldig ensporet - og da tenker jeg ikke kun i babyfasen. Folk hadde jo også synes jeg var kjedelig hvis jeg kun snakket om jobben/kjæresten/bikkja eller hva det måtte være. Man forventer av venner at det er et gjensidig forhold - jeg vil gjerne lufte historier fra mitt liv, og så skal jeg selvfølgelig også høre på dine. Synes også det er en tendens at mødrene blir mere ensporet enn fedrene - en kompis av meg som har to barn med eksen sin fortalte at en av grunnene til at de gikk fra hverandre var at hun ble "bare" mor - ikke opptatt av jobb, verden, venner osv. Barna var alt de snakket om sammen. Og jo - jeg er ikke dummere enn at jeg forstår at fokus endrer seg når man får barn. Men man kan ikke som småbarnsmor ta utgangspunkt i at alle er like interessert som en selv. 2
Tjukk Norris Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #63 Skrevet 14. oktober 2011 Meget klokt innlegg audry! Der sa du akkurat det jeg mente, kanskje bare med mer velvalgte ord;-) takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå