Gjest Sonic Skrevet 6. desember 2003 #1 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har fått mye ansvar på jobben og stortrives med det. Jeg har ofret meg litt og det blir litt mye jobb til tider, men jeg trives med det også. Jeg er engasjert og gleder meg vel stort sett til å gå på jobb *heldig*. Probelemet kan til tider være motivasjonen. Sjefen min er stort sett grei, men han kan være litt tankeløs.... (hørt det før???) Neida, egentlig er det vel bare bagateller, men jeg har lyst å høre andre sine meninger. Sjefen lover meg en rolle i bedriften. Vi får en ny ansatt og sjefen min utbryter plutselig mens flere av de ansatte er til stede at den nyansatte skal få rollen som var lovet meg. Ingen big deal og er ikke sikker på om jeg virkelig ønsket meg den rollen, men jeg ble spurt og jeg ble aldri konfrontert med noe annet før den nye fikk tilbudet. Synes vel mest at dette var litt ydmykende. Videre holder jeg på med en viktig sak som bare jeg kjenner saksgangen i. Det tilkommer nye opplysninger i denne saken som jeg etter flere dager bare ved en tilfeldighet ble forevist. Den nyansatte ble 'satt på saken'. Jeg ble sint og ga beskjed om at dette ble det bare rot av. Overreagerer jeg? Vet at jeg er litt sårbar, men disse situasjonene m.fl. innskrenker motivasjonen min! Noen som har synspunkter??? Vær så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 6. desember 2003 #2 Del Skrevet 6. desember 2003 Dårlig sjef, synes jeg. Kanskje han bare mener å sørge for at den nye føler seg inkludert, og legger ikke merke til hvordan han valser ivei. Jeg synes ikke det er OK at han gir en rolle til den nye som du var lovt. Det kan ikke være misforståelse engang. Det kommer litt an på hvor du jobber og hvor proff firmaet er kanskje. Noen firma har jo dåsemikler til sjefer og klarer seg fint med det. Andre krever høyere standard. Jeg ville ivertfall spurt sjefen på kontoret hans om det med den andre rollen. Si at du syntes det var rart. Kanskje si at du føler deg forbigått, og at det er rart en nyansatt får en belønning du har jobbet for. På den annen side kan det jo hende den nyansatte var mer kvalifisert enn deg, og sjefen ville ha den i rollen. Uansett ikke diplomatisk handlet av han. Sjefer har en viktig oppgave i å være diplomat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sonic Skrevet 6. desember 2003 #3 Del Skrevet 6. desember 2003 Har ingen problemer med å forstå at en annen kan være mer kvalifisert enn meg til å utføre en jobb, men det må da være normalt å gi meg et hint i forkant? Ikke buse ut med det når alle er til stede liksom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå