Liza Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 ...for disney er kjøpt inn! fant timmy gresshoppes julefest på video idag, prøvesett den nå, og det er den gode, gamle! gjett om jeg ble glad! :D savnet julenissens verksted (var en gammel versjon med mikke der), plutos juletre, donalds snøballkrig og oksen ferdinand, så da kjøpte jeg Donald Ducks Juleønsker og(også video), så nå kan jula bare komme; jeg er reddet! :D :D :D filmene er kjøpt i DVD-sjappa ved oslo city. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 filmene er kjøpt i DVD-sjappa ved oslo city. hvilken? aner ingenting om noen dvd sjappe ved oslo city.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2003 mellom oslo city og den store h&m butikken, mot Gunerius! ganske liten, ligger ved siden av en skinn-butikk tror jeg. MASSE filmer! hadde dessverre ikke disse på dvd, men samma det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 OK, tror ikke den finnes på DVD, har desverre ikke VHS spiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 5. desember 2003 men han som sto i kasse anbefalte en dvd da, han hadde sett alle (bortsett fra timmy gresshoppe, og det var den jeg var på jakt etter, hehehe) og det var Mikkes Juleønsker -eller noe lignende- han syntes var best! den inneholdt mange av de som blir sendt juleaften, som donalds snøballkrig f.eks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 Har sett på den, tror jeg får investere i den i steden, selv om det ikke blir helt det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 5. desember 2003 sant det... nå skal sambis og jeg prøvekjøre Donald Ducks Juleønsker, håper den er like bra! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. desember 2003 #8 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg kjøpte en norsk versjon av Timmy gresshoppes jul, men er så pirkete. Sangen til Timmy ble ikke den samme på norsk, derfor kjøpte jeg en engelsk versjon i år. Får den snart i posten! :D Da skal ungene til søstrene mine få kose seg med den norske i stua, men vi som er litt større barn skal kose oss med den utekstede engelske på soverommet til mamma. (Og vips...så var jeg meget godt kjent i forumet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. desember 2003 liker den best på svensk jeg da.. det jeg er vant med fra jeg var liten, så den alltid på svt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå