AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg var sykmeldt i 3 uker pga "luftveisinfeksjon", hadde vondt i halsen, hode og kroppen. Snørr og slim fra halsen var mørkegrønt. Det var vanskelig å puste og jeg hadde nesten ikke stemme mesteparten av perioden. Nå har jeg jobbet i 3dager, og er helt utslitt! Har nesten ikke stemme, det er tungt å puste og bevege kroppen. Jeg har null matlyst, men drikker godt med vann og varm te. Halsen er driiiitvond, jeg har magesmerter som kommer og går, og hodet dundrer Nesa er tett og jeg har dotter i øra. Jeg dro til legen fordi jeg egentlig skal jobbe i helgen, og kom derfor til å trenge en sykemelding. Jeg fortalte at slim fra nese og hals var gulgrønt, og om hvordan resten av kroppen var. Men jeg får ikke sykemelding av legen fordi jeg er "helt frisk" ifølge de få testene han tok (lytte på lukter, se i halsen, en bloddropetest og spyttprøve). "Testene viser at alt er fint", så da er det jo ikke noe galt med meg sier han. "Drikk og spis mye! Så du får bare komme deg på jobb!" sa han. Men jeg kjenner jo tyyydelig at jeg ikke er frisk. Det kjennes som en blanding av forkjølelse og influensa Hva feiler det meg? Er mann i 20-årene hvis det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har du brukt opp egenmeldingdagene dine? Hvis ja, kan du jo til nød ta fri uten lønn i et par dager til du kommer deg litt. Eller gå til en annen lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå