Gå til innhold

klump i bryst.. bekymret :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har tatt silikon og som er tynn/ikke hadde pupper i utgangspunket, har dere en klump på innsiden av brystet (mot kløften)? Kjenner det på samme sted i hver pupp. Ikke lagt merke til det før, og har egentlig ikke tatt så mye på meg selv der heller, så vet ikke om det har vært slik lenge. Kan det være innlegget jeg kjenner? Kapsel? Eller er det en svulst? :S Har dere erfaring med noe lignende? Har bestilt legetime, men er lang kø, må vente i over 2 uker. Og jeg er litt bekymret, så lurer på om noen har væt borti noe lignende?

25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke silikon så kan ikke hjelpe deg dessverre, men vil veldig gjerne råde deg til å ringe legen å kreve å få en hastetime, om du er veldig bekymret! Er ingen som burde gå å gruble på vonde og negative ting over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjenner det på begge sider så er det omtrent hundre prosent sikkert at det ikke er en svulst. Dessuten er det ikke vanlig å få brystkreft i din aldre. Det kan være en hoven kjertel.

Slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg merket en klump på yttersiden mot armhulen et par år etter jeg tok silikon (var ca 22-23). Jeg hadde det på samme måte som deg. Jeg var livredd og det var lang tid å vente på røntgen. Jeg fikk time med en gang hos legen da jeg fortalte hva jeg ville ha time for.

Jeg dro til privatsykehus (siden det var lang ventetid på offentlig) og tok mammografi og ultralyd. Heldigvis viste det seg å bare være en ufarlig fettkul. Den er borte nå.

Men du må huske å si fra til legene at du har silikon, for da må de ta ultralyd i tillegg til mammografi. For de kan ikke klemme puppen like flat.

ØØnsker deg lykke til

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...