Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2011 #21 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Hvem er Khloe Kardashian? http://gossipz.cgossipz.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/06/Kourtney-Khloe-Kardashian-Bikini-Pictures.jpg Jeg tror ikke det er henne?
Hipster Skrevet 12. oktober 2011 #22 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Hvem er Khloe Kardashian? Hun er søsteren til Kim Kardashian? De har sånn program på Fem eller noe.
Hipster Skrevet 12. oktober 2011 #23 Skrevet 12. oktober 2011 http://gossipz.cgossipz.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/06/Kourtney-Khloe-Kardashian-Bikini-Pictures.jpg Jeg tror ikke det er henne? Det der tror jeg er Kim Kardashian, eller den andre søsteren. Khloe har slanket seg, da.
agg Skrevet 12. oktober 2011 #24 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hun er søsteren til Kim Kardashian? De har sånn program på Fem eller noe. Ja, men jeg tror ikke det er hun som er på bildet, hun har et helt annet fjes. Edit: Khlohe Endret 12. oktober 2011 av Marla
Burn Skrevet 12. oktober 2011 #25 Skrevet 12. oktober 2011 http://gossipz.cgossipz.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/06/Kourtney-Khloe-Kardashian-Bikini-Pictures.jpg Jeg tror ikke det er henne? Takk for hjelpen. Denne kvinnen var et friskt pust i en ellers så grå og kjedelig onsdagskveld. Liker godt kroppen hennes, mitt eksempel på formfull - uten å krysse grensen til lubben. Jeg tror ikke det er samme kvinne som på bildet til TS.
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2011 #26 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg synes ikke damen var sexy. Ganske pen var hun, men var for "kompakt" etter mitt syn. Men jeg er kvinne selv, så jeg er vel ikke objektiv. Det som gjør at jeg ikke synes det var noe sexy ved bildet, er korsettet, ikke spesielt pent, og med dinglende stropper. Bildet ville vært ganske annerledes om hun hadde hatt strømper på seg.
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 14. oktober 2011 #27 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg synes kroppen hennes var sexy. Hadde hun hatt en annen bekledning kunne kroppen hennes komt mer til sin rett.
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. oktober 2011 #28 Skrevet 14. oktober 2011 Bilde her Helt klart og som en sa; litt rund, men kler det. Det er noe sexy med hun. Erotisk, drivende selvsikker, rå kvinlighet, kåt og het fanger jeg opp av hennes utstråling og figur. Det er like viktig om ikke viktigere en det som reines som riktig i modell kretsene. Kunne vært litt slankere, men det er ikke sikkert hun hadde kledd det like bra faktisk.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #29 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det synes jeg. Liker damer med runde former. Hun er helt mot grensen, men så vidt innenfor.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #31 Skrevet 15. oktober 2011 Ja, den dama var sexy! Jenter med former og gjerne litt ekstra fett på kroppen er deilige!! Mann35
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #32 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg syntes den dama var deilig. Fine former og vel proposjonert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå