Burn Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg synes ikke det. "Endelig ei ordentlig dame med ordentlige former!" Etter min mening finnes det en fin grense mellom formfull og kraftig, ja kanskje til og med litt lubben. Jeg er absolutt enig i at kvinner ser best ut med kjøtt på kroppen, men det er altså forskjell på alle disse begrepene vi har i dag. Formfull, frodig, fyldig, lubben, tykk, feit og overvektig. Disse ordene har faktisk helt forskjellige betydninger. Og nei, til alle dere som måtte elske å kverulere: jeg mener ikke at hun er overvektig. Hun faller bare ikke helt i smak hos meg. Dessuten synes jeg hun har på seg feil klær i forhold til sin kropp. Nå var ikke spørsmålet merkverdig konkret, så du får nesten omformulere deg dersom du ønsker bedre svar. Edit: skrivefeil Endret 12. oktober 2011 av Burn
Gjest Rastl0s Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 I mine øyne; nei. Men skjønner ikke vitsen med alle de trådene om "er denne dama sexy", for det virker som om folk spør fordi de har dårlig selvtillit. Selv om jeg og mange andre sier at denne dama er usexy, finnes det også mange som synes hun er sexy. Det finnes ikke bare ETT svar. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg synes ikke det. "Endelig ei ordentlig dame med ordentlige former!" Etter min mening finnes den en fin grense mellom formfull og kraftig, ja kanskje til og med litt lubben. Jeg er absolutt enig i at kvinner ser best ut med kjøtt på kroppen, men det er altså forskjell på alle disse begrepene vi har i dag. Former, frodig, fyldig, lubben, tykk, og feit til overvektig. Disse ordene har faktisk helt forskjellige betydninger. Og nei, til alle dere som elsker å kverulere: jeg mener ikke at hun er overvektig. Og det du vil fram til er??? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 I mine øyne; nei. Men skjønner ikke vitsen med alle de trådene om "er denne dama sexy", for det virker som om folk spør fordi de har dårlig selvtillit. Selv om jeg og mange andre sier at denne dama er usexy, finnes det også mange som synes hun er sexy. Det finnes ikke bare ETT svar. Syns det er så rart med gutter/menn som ikke synes dette er fint, siden den dama på bildet er mer "naturtro" enn stjerner som feks Britney Spears, Rihanna osv. De fleste jenter her i verden ligner vel heller på hun som er avbildet her, og vi har jo kjærester/samboere vi også?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Fint om de som svarer av menn vil legge til sånn ca hvor gammel de er!! 1
Burn Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Og det du vil fram til er??? Jeg trodde jeg fikk frem poenget mitt ganske godt, men det gjorde jeg visste ikke. Er det du som har lagt ut bilde, som tilfeldigvis er av deg selv? Det jeg vil frem til er at mange er så oppgitte over dagens kropps-ideal (medias kropps-ideal vel å merke) at de velger å gå så langt som å si at lubne kvinner er sexy fordi de har kjøtt på kroppen. De kan faktisk gå veldig langt. Det å påstå at en overvektig kvinne er slik en ordentlig kvinne burde se ut, blir feil for min del. For meg betyr sexy: sunn (spiser riktig, mosjonerer), naturlig, utstråling, og selvsikkerhet, bl.a. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg sa ikke jeg likte britney eller rihanna, jeg. Men jeg liker atletiske jenter, sånn er det bare. Denne dama ser ikke atletisk ut i mine øyne. Du har vel preferanser du også AB ? Er noe annet om man blir kjent med personen og tar det derfra, men utifra et bilde kommer det jo helt an på utseende! Regner med at du ikke liker syltynne, gutter med svæææære muskler eller svæææære mager like godt? Er ikke noe rart i å mislike utseendet til dama her. Er over 18 år, men under 25. Endret 12. oktober 2011 av Rastl0s
Mr.Omg Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 Hun var ikke ille akkurat. Fantastisk å se en naturlig kropp (altså en ikke-retusjert kropp). Hvis personligheten hennes er bra så kan hun, i mine øyne, være heit. Men syns det er vanskelig å si om en dame jeg ikke kjenner er heit eller ikke. Jeg er 22 forresten Er det deg på bildet, TS?
Burn Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg sa ikke jeg likte britney eller rihanna, jeg. Men jeg liker atletiske jenter, sånn er det bare. Denne dama ser ikke atletisk ut i mine øyne. Du har vel preferanser du også AB ? Er noe annet om man blir kjent med personen og tar det derfra, men utifra et bilde kommer det jo helt an på utseende! Regner med at du ikke liker syltynne, gutter med svæææære muskler eller svæææære mager like godt? Er ikke noe rart i å mislike utseendet til dama her. Forsiktig nå, Rastl0s. Jeg begynner å bli rimelig sikker på at bildet er av AB, det er i alle fall den beste grunnen jeg kommer på til at h*n går i forsvarsposisjon.
Gjest Rastl0s Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Ja lurer litt på om det er henne jeg også. Men det jeg sier er at alle kan ikke synes alle er pene. Smaken er forskjellig fra person til person. Og om man først legger ut bilde av seg på et diskusjonsforum må man tåle kritikk. Men bare for å legge et plaster på såret om noe jeg har skrevet virker støtende; hu på bildet er ikke STYGG. Det er ikke det jeg sier. Endret 12. oktober 2011 av Rastl0s
Hipster Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg trodde jeg fikk frem poenget mitt ganske godt, men det gjorde jeg visste ikke. Er det du som har lagt ut bilde, som tilfeldigvis er av deg selv? Det jeg vil frem til er at mange er så oppgitte over dagens kropps-ideal (medias kropps-ideal vel å merke) at de velger å gå så langt som å si at lubne kvinner er sexy fordi de har kjøtt på kroppen. De kan faktisk gå veldig langt. Det å påstå at en overvektig kvinne er slik en ordentlig kvinne burde se ut, blir feil for min del. For meg betyr sexy: sunn (spiser riktig, mosjonerer), naturlig, utstråling, og selvsikkerhet, bl.a. Det er Khloe Kardashian da? (eller?) Jeg synes hun er fin, hun har fett på kroppen og hun kler det.
Gjest shirelle Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 bildet er fra tumblr, så jeg tviler på at det er TS selv Jeg ville ikke byttet utseende med henne akkurat, men hun er sikkert sexy for mange menn, vil jeg tro!
Lunivere Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Neh. Veldig pent ansikt, men kroppen var for stor og så en smule dvask ut.
Burn Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 Det er Khloe Kardashian da? (eller?) Jeg synes hun er fin, hun har fett på kroppen og hun kler det. Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Hvem er Khloe Kardashian?
agg Skrevet 12. oktober 2011 #19 Skrevet 12. oktober 2011 Veldig pent ansikt, men jeg synes lårene hennes er for store..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #20 Skrevet 12. oktober 2011 Hun hadde en slik glød at jeg vil si ja, hun er sexy. Men fettprosenten er litt høy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå