Gå til innhold

kan se magen beveger seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd at de kan se at magen beveger seg eller/og kan si hva dette kan være?

Jeg har en datter på 1 år og bruker prevensjonsmiddel hormonspiral, vet ikke om dette kan ha noe sammenheng..

Er slank i utgangspunktet, men ser selv at jeg ofte er oppblåst (uten at jeg føler meg oppblåst) og det er da jeg tydelig kan se på magen at den beveger seg i bølger, og at navelen beveger seg ut og inn. Syns dette er ganske skummelt, så viss noen har erfaringer med dette elle vet noe om det så blir jeg glad for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer med meg og, har ingen barn, og bruker ikke prevensjon. Når jeg for eksempel drikker mye vann, så skjer det selv om jeg bare står helt stille. Jeg syns det er mer spennende enn skummel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im just gonna go ahead and say it.. ALIEN!

Neida... Kan være luft? Eller kanskje kramper... Men da burde du kjent det. Kjenner du noe? Smerte eller ubehag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en laaaang bendelorm, har hørt de kan bli opp til 10 meter.

:fnise:

Neida, det kan faktisk være noe så enkelt som luft i magen feks. Men hvis dette er noe som virkelig bekymrer deg så ta det opp med legen. Ingen spørsmål er for små eller dumme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tarmbevegelser.

Ja tenkte kansje det var noe sånt. Og dette er helt vanlig? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...