Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2011 #1 Del Skrevet 12. oktober 2011 Siden helgen har jeg vært plaget med sterke smerter i magen som kommer og går, gjerne med flere timers mellomrom. Smertene kommer stort sett i forbindelse med luft eller når jeg må på do, men også uten at jeg har noe som må ut... Til nå har jeg ikke vært direkte kvalm eller hatt feber, men kjenner at jeg er litt øm/støl nederst i magen "mellom slagene". Jeg har veldig treg mage (ikke forstoppet), og det er ikke mye som kommer ut når noe først kommer... Har for øvrig tatt blodprøver for å avkrefte/bekrefte intoleranse for bl.a. gluten og laktose, men så vidt jeg vet gav ikke disse prøvene noe utslag. Og ja, jeg skal komme meg til legen, men det frister ikke å dra noen steder når jeg plutselig får akutte magesmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #2 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kynnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #3 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kynnere? Jeg har vært gravid og født et barn før (og slet med kynnere i mange måneder av svangerskapet), men dette er overhodet ikke det samme. Jeg er ikke gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #4 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det eneste jeg klarer å tenke på nå, er at jeg sikkert har kreft... Jeg har ikke gått ned i vekt, tvert imot, men jeg har hatt diverse problemer med magen i lang tid nå. Det har bare toppet seg i løpet av den siste uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå