Gå til innhold

Magesmerter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Siden helgen har jeg vært plaget med sterke smerter i magen som kommer og går, gjerne med flere timers mellomrom. Smertene kommer stort sett i forbindelse med luft eller når jeg må på do, men også uten at jeg har noe som må ut... :sjenert:

Til nå har jeg ikke vært direkte kvalm eller hatt feber, men kjenner at jeg er litt øm/støl nederst i magen "mellom slagene". Jeg har veldig treg mage (ikke forstoppet), og det er ikke mye som kommer ut når noe først kommer...

Har for øvrig tatt blodprøver for å avkrefte/bekrefte intoleranse for bl.a. gluten og laktose, men så vidt jeg vet gav ikke disse prøvene noe utslag.

Og ja, jeg skal komme meg til legen, men det frister ikke å dra noen steder når jeg plutselig får akutte magesmerter. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kynnere?

Jeg har vært gravid og født et barn før (og slet med kynnere i mange måneder av svangerskapet), men dette er overhodet ikke det samme. Jeg er ikke gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg klarer å tenke på nå, er at jeg sikkert har kreft... Jeg har ikke gått ned i vekt, tvert imot, men jeg har hatt diverse problemer med magen i lang tid nå. Det har bare toppet seg i løpet av den siste uken. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...