Gå til innhold

Vi som IKKE drikker julebrus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde ett kick en jul da jeg var liten. Etter det har jeg vel aldri smak på klisset, dvs kanske ett lite glass med noen års mellomrom for å huske at jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper julebrus for julestemningens del - ikke fordi det smaker godt :fnise: Det hører liksom til på en ekte julaften - spør meg ikke hvorfor - det bare er sånn.

Brus finnes ikke i mitt hus til daglig, kjøper litt Farris til helgen .. ellers kun vann. Men på julaften må jeg drikke et glass julebrus eller to ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner aldri fram til den julebrusen jeg drakk da jeg var liten. Har et minne om god julebrus, veldig frisk og syrlig og brusende julebrus, men synes all julebrus jeg smaker nå er fælt. Jeg pleier aldri drikke brus til vanlig. Men litt solo til julemiddagen er faktisk godt, for det minner om da jeg var liten. Men jeg føler meg ganske elendig etterpå om jeg drikker mer enn et halvt glass da.

Men skulle egentlig ønske jeg likte julebrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det finnes en uten sukker ;)

Hvilken da?

Jeg liker ikke brus. Men jeg kan godt ta en lite glass julebrus i jula - for kosens skyld - men jeg heller innpå masse vann etterpå!

Syns eventyrbrus er den beste isåfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken da?

Jeg liker ikke brus. Men jeg kan godt ta en lite glass julebrus i jula - for kosens skyld - men jeg heller innpå masse vann etterpå!

Syns eventyrbrus er den beste isåfall!

en rema selger, som også er min favoritt - selges også som sukkerfri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Hvilken da?

Jeg liker ikke brus. Men jeg kan godt ta en lite glass julebrus i jula - for kosens skyld - men jeg heller innpå masse vann etterpå!

Syns eventyrbrus er den beste isåfall!

Jeg ble helt forelska i den nye designen som eventyrbrusen har fått i følge linken din :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken da?

Jeg liker ikke brus. Men jeg kan godt ta en lite glass julebrus i jula - for kosens skyld - men jeg heller innpå masse vann etterpå!

Syns eventyrbrus er den beste isåfall!

Husker ikke, men kjøpe en rød 1 1/2 liter til jul i fjor, blir sikkert mer og mer av det, du finner sikkert en rundt juletider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper ikke i butikken idet det kommer på markedet, men det blir en flaske julebrus i løpet av desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt oppgitt av alle som sier at "jeg liker ikke julebrus fordi det er for mye sukker, for søtt osv", men mange av de drikker brus. Det er like mange kcal og karbohydrater i de fleste brusmerkene, som det er i julebrusene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...