AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #81 Del Skrevet 11. oktober 2015 Liten fargeleggingsbok for voksne, eller print ut noen selv og lag ei lita bok/hefte. Gode tusjer/penner fargeblyanter veskeholderdings for å sette på bord Skrive oppskrifter på kort, ala konfekt og julekjeks - pynte dem Kjøpe en liten kokebok, bakebok, pyntekakebok... Om personen liker å pynte kaker, det finnes mange søte og billige fondantutstikkere og kremsprøytespisser på nett Søte små fat/skåler for å sette teposer på Anonymous poster hash: ae25e...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #82 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ja, det er viktig at vi konsumererer mest mulig og lærer barna opp til et tilsvarende forbruksmønster. Gavekalender til voksne er latterlig. Likeså til barn, hva er poenget med å kjøpe inn masse ræl hvorav det meste handler i søpla etter kort tid?Anonymous poster hash: b31f4...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #83 Del Skrevet 11. oktober 2015 En liten vater, krydderblandinger, olivenoljer, oppbevaring - små esker med flere rom,<br />bordskånere, grytekluter, kjøkkenkluter,kjøkkenhåndklær....<br />Anonymous poster hash: ae25e...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 11. oktober 2015 #84 Del Skrevet 11. oktober 2015 Lager adventskalender til kjæresten min, så dette var en fantastisk tråd! Jeg har brukt Ebay litt. Han ser "A childs christams in wales" hvert år, så nå klarte jeg å få tak i boka til han. Har også kjøpt en del "Game of thrones" stuff til han der. Nå går jeg og venter på forsalget på kino til den nye Star Wars filmen for å få det i julekalenderen tror jeg han kommer til å sette veldig pris på :-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #85 Del Skrevet 11. oktober 2015 Lager adventskalender til kjæresten min, så dette var en fantastisk tråd! Jeg har brukt Ebay litt. Han ser "A childs christams in wales" hvert år, så nå klarte jeg å få tak i boka til han. Har også kjøpt en del "Game of thrones" stuff til han der. Nå går jeg og venter på forsalget på kino til den nye Star Wars filmen for å få det i julekalenderen tror jeg han kommer til å sette veldig pris på :-). Så koselig. Det kommer han garantert til å sette pris på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #86 Del Skrevet 11. oktober 2015 Oppdatert! Gå til side 1 Link til side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #87 Del Skrevet 18. oktober 2015 Har kjøpt regntrekk for sykkelsete på Søstrene Grene, det blir en av kalendergavene til min datter. Anonymous poster hash: ae25e...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #88 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har tidligere kjøpt ferdige legokalendere og pakket inn og hengt i gavekalender som vi har i stoff. Men i år bestilte jeg lego"menn"-figurer på eBay. Da blir det noe gøy hver dag, og ikke var det så dyrt heller. ca 8 stk kostet rundt 65-70 kr Anonymous poster hash: d2aaa...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. november 2015 #89 Del Skrevet 2. november 2015 Så mye lurt! Reflekser i ulike former og slikt er jo også en fin gave til voksne, vi er jo ikke mer synlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #90 Del Skrevet 2. november 2015 Gavekalender dropper jeg. Aldri sett poenget med å kjøpe masse småting uansett hvor nyttig det er. Pakke med hårspenner, krydder, refleks.. Det er sånt jeg kjøper til vanlig. Hvorfor pakke det inn? Her går vi for god gammeldags 10 kr sjokolade kalender. Det fikk alltid jeg som liten og i år får sønnen min det også. En liten bit sjokolade han kan kose seg med etter å ha spist frokost, eller spare den til etter middag. (Nei jeg ser virkelig ikke problemet med en liten 10 gr sjokolade bit hver dag i adventstiden. Lite søtsaker ellers) Anonymkode: 88e0e...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 2. november 2015 Forfatter #91 Del Skrevet 2. november 2015 Så mye lurt! Reflekser i ulike former og slikt er jo også en fin gave til voksne, vi er jo ikke mer synlige! Enig!Så forresten at de har søte håndvarmere på Nille. Kjekt å ha med i lomma når en skal ut på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #92 Del Skrevet 12. november 2015 Mange bra tips her!I fjor fikk barna hver sin pølsepinne (fredag), lørdag fikk de en pose med ferdig blanding til pinnebrød,og søndag fikk de aktivitetsgave - vi lagde pinnebrøddeig, dro på tur, lagde bål og grilla pølser. Kos - og veldig populære gaver!!!Den idéen tror jeg jeg vil adoptere neste år. Er ferdig med årets kalender. Anonymkode: 08f66...dce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #93 Del Skrevet 14. november 2015 Forskjellige hobbykalendere, som inneholder ting som man kan pusle fremover mot jul Anonymkode: d5cef...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solavskjerming Skrevet 15. november 2015 #94 Del Skrevet 15. november 2015 Barna er 1 og 4 år. Litt usikker på om han på 4 er begynt å bli for stor, men tror det blir duplo til dem begge. Kalenderen koster en del da, men tidligere har vi gått ned på pris på julegaven. Blir nok det samme i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #95 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg kjøpte et puslespill som jeg har delt i noen brikker hver dag her i familien. Det fikk jeg selv noen ganger da jeg var liten og det var så hyggelig (da fikk jeg 99brikker, nå har jeg kjøpt 500...) Anonymkode: ff3d8...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #96 Del Skrevet 20. november 2015 Barna er 1 og 4 år. Litt usikker på om han på 4 er begynt å bli for stor, men tror det blir duplo til dem begge. Kalenderen koster en del da, men tidligere har vi gått ned på pris på julegaven. Blir nok det samme i år.Jeg ville kjøpt vanlig lego til 4-åringen. Vi fikk Duplo til bursdagen til 4-åringen, og jeg må si at jeg ble veldig paff. Det var over et år siden Duploen i huset var glemt og pakket bort. Men han synes jo dette var så gøy at han reiv opp pakken så vi ikke fikk byttet, og lekte med de et par ganger i løpet av den neste uken... (så var de glemt) Det er sikkert mange 4-åringer som fortsatt leker med Duplo, men i alle 4-årsbursdager vi har hatt og vært i, så har det vært veldig populært med små esker med vanlig lego. Det finnes slike ferdige Lego City-kalendere som sikkert er veldig kjekk, og lett å bygge fordi det er så få deler i hver pakke (4-8 deler pr dag som blir en ferdig liten ting, du ser tingene på baksiden eller siden av esken). Du kan også ta de ut og pakke de inn hvis du har en pakkekalender du bruker om igjen hvert år. Anonymkode: 24eb7...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
romeosa Skrevet 24. november 2015 #97 Del Skrevet 24. november 2015 Ja, det er viktig at vi konsumererer mest mulig og lærer barna opp til et tilsvarende forbruksmønster. Gavekalender til voksne er latterlig. Likeså til barn, hva er poenget med å kjøpe inn masse ræl hvorav det meste handler i søpla etter kort tid? Anonymous poster hash: b31f4...9f2 Hvorfor er det latterlig? Både voksne å barn må jo få kose seg om de vill. Trenger ikke være "ræl" bare fordi det er "billig".. Spesielt til voksne finnes det jo kjempemye som er koselig å få til 10-30 kr! Flaxlodd, juleøl, shampo, hjemmelagde gavekort, julesnop osv... Det er jo koselig å få noe fint som noen som er glad i deg har lagt mye tid og kjærlighet i. Det kan liksågodt være forbruksvarer og mat, som unødvendige "ting". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå