Gå til innhold

Adventskalender - for små og større barn og kvinner og menn

Lunalu

Anbefalte innlegg

Lunalu super trå :jepp:

Takk for supre forslag!

Jeg er enig i at det bare er julaften som er den rette dagen, men for meg er adventstiden viktig. Jeg jobber i en butikk og det blir mange lange dager og da er det ekstra godt og kan slappe av og kose meg med barna.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om noen har noen gode forslag til pakkekalender til jente på 21 som er student?

Har kjøpt inn litt forbruksvarer som kremer, sminkeservietter osv. Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen har noen gode forslag til pakkekalender til jente på 21 som er student?

Har kjøpt inn litt forbruksvarer som kremer, sminkeservietter osv. Noen som har noen gode forslag?

Nederst i det første innlegget er det også en liste for venninner/mødre - ta en kikk der, så kanskje du finner noen tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger forslag til hva jeg kan legge i kalenderen til forloveden min på 25 år! :) Har funnet ut et par ting han skal få:

Ny barberhøvel

Sjokolade

Minnepenn

....

Utenom dette har jeg ingen aning! Har på følelsen at det blir sjokolade i flere av pakkene:P Tips mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger forslag til hva jeg kan legge i kalenderen til forloveden min på 25 år! :) Har funnet ut et par ting han skal få:

Ny barberhøvel

Sjokolade

Minnepenn

....

Utenom dette har jeg ingen aning! Har på følelsen at det blir sjokolade i flere av pakkene:P Tips mottas med stor takk! :)

Hvis han drikker alkohol: juleøl

Julegodis, generelt

En avis han liker

Et magasin/blad han liker

bokser/undertøy (del f.eks. opp en tre-pk)

Et kort der du forteller ham hvor glad du er i ham.

Et lokalkart med inntegnet rute som dere kan gå på tur.

Ekstra god kaffe

"Gavekort" på ekstra god matpakke som du lager til ham (som han kan ta med på jobb).

"Gavekort" der du lager ekstra god middag en gang det er hans tur til å lage middagen.

Kort der du skriver hvor glad du er i ham og hvor mye han betyr for deg.

En del på KG mener det er flott å gi mannen gavekort på blowjob, sex o.l.. Jeg mener dette er noe som naturlig hører hjemme i et forhold, samt at det skal være noe man gjør fordi man har lyst. Men mener du noe annet enn meg kan det selvsagt være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han drikker alkohol: juleøl

Julegodis, generelt

En avis han liker

Et magasin/blad han liker

bokser/undertøy (del f.eks. opp en tre-pk)

Et kort der du forteller ham hvor glad du er i ham.

Et lokalkart med inntegnet rute som dere kan gå på tur.

Ekstra god kaffe

"Gavekort" på ekstra god matpakke som du lager til ham (som han kan ta med på jobb).

"Gavekort" der du lager ekstra god middag en gang det er hans tur til å lage middagen.

Kort der du skriver hvor glad du er i ham og hvor mye han betyr for deg.

En del på KG mener det er flott å gi mannen gavekort på blowjob, sex o.l.. Jeg mener dette er noe som naturlig hører hjemme i et forhold, samt at det skal være noe man gjør fordi man har lyst. Men mener du noe annet enn meg kan det selvsagt være noe.

Tusen takk for kjempefine tips! :) Enig med deg med tanke på gavekort på sex og slikt, men det kunne jo selvsagt vært med på å gjøre ting litt mer spennende:) men tror jeg helder går for gavekort på ekstra god matpakke og lignende^^, Sexlivet kan vi piffe opp på andre måter :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager en liste med forslag til kalendergaver til kjæresten/mannen også!

Kanskje kommer det inn flere forslag?! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første desember: sparegris.

Resten av dagene:noen kroner evt en tier i helga.

Så drar vi å handler noe småtten har lyst på .

Ganske mye billigere enn å kjøpe en liten ting hver dag. 24*30 er faktisk over 700 kr.

Ellers er puzzlespill en gave som også kan deles opp å gis over flere dager jamfør lego.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du har satt opp reflekser som idè til de minste barna. Jeg synes det kan være noe til både barn og voksne. Jeg ser dessverre altfor mange voksne som tror de er selvlysende der de rusler rundt i sine mørke klær. Så hvis dere er glad i den dere gir kalendere til, så gi dem en refleks sammen med en lapp hvor det står at de er altfor verdifulle til å bli påkjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smykkeskrin i nr 1 ,hm smykker el andre billige smykker .eller sminkepung i nr 1,lippgloss og div..hm eller lingnende i de andre. jente 9-12 år kansje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma har alltid laget adventskalender til oss barna, men vi fikk aldri hver dag. Jeg synes heller ikke man trenger å få noe hver eneste dag, så jeg kjøper rundt 10 bra ting til hver person, i stedet for 24 middelmådige :) noe av det jeg har kjøpt så langt i år, til min mor, søster og kjæreste:

Votter

Skjerf

Hansker

Godteri

Pastiller

Kryssordblad

Julehefte

Pocketbok

DVD

Juletrepynt

Undertøy

Lys

Slik liten massasjeting som går på batteri, fra clas ohlson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden så vet ikke om det er nevnt før.

Jeg lager pakkekalender til stesønnen min på 4 og oppdaget til min glede at de hadde en finfin pose på teknisk museum med duppeditter til kalender til 149,- kr.

Kommer til å supplere litt men det var et godt utgangspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden så vet ikke om det er nevnt før.

Jeg lager pakkekalender til stesønnen min på 4 og oppdaget til min glede at de hadde en finfin pose på teknisk museum med duppeditter til kalender til 149,- kr.

Kommer til å supplere litt men det var et godt utgangspunkt!

Det var en super idè - Slike duppeditter er kjempefine!!!!

Visste ikke at de hadde slike poser der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma har alltid laget adventskalender til oss barna, men vi fikk aldri hver dag. Jeg synes heller ikke man trenger å få noe hver eneste dag, så jeg kjøper rundt 10 bra ting til hver person, i stedet for 24 middelmådige :) noe av det jeg har kjøpt så langt i år, til min mor, søster og kjæreste:

Votter

Skjerf

Hansker

Godteri

Pastiller

Kryssordblad

Julehefte

Pocketbok

DVD

Juletrepynt

Undertøy

Lys

Slik liten massasjeting som går på batteri, fra clas ohlson

Det trenger jo ikke være 24 middelmådige, de fleste kjøper vel 24 bra? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager kalender til nevø og niese hvert år (de er nå 4 1/2 og 2 år). Jeg kjøper hvert år en pakke eller to med lekedyr som jeg deler opp. Noen ganger er det dyr som hører hjemme på bondegården, andre ganger er det jungeldyr, insekt eller fisk...

Det blir billige kalendergaver. Og foreldrene har flere bøker om dyr i hylla. Så de dagene det er dyr i pakkene, tar de fram en bok og setter seg ned og snakker litt om akkurat det dyret. Lille nevø elsker det. Han er glad i dyr, og han liker å lære. I tillegg blir det en kosestund med prat og nærhet ut av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager kalender til nevø og niese hvert år (de er nå 4 1/2 og 2 år). Jeg kjøper hvert år en pakke eller to med lekedyr som jeg deler opp. Noen ganger er det dyr som hører hjemme på bondegården, andre ganger er det jungeldyr, insekt eller fisk...

Det blir billige kalendergaver. Og foreldrene har flere bøker om dyr i hylla. Så de dagene det er dyr i pakkene, tar de fram en bok og setter seg ned og snakker litt om akkurat det dyret. Lille nevø elsker det. Han er glad i dyr, og han liker å lære. I tillegg blir det en kosestund med prat og nærhet ut av det.

Så koselig tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...