Gå til innhold

Adventskalender - for små og større barn og kvinner og menn

Lunalu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen av dere som har tips til hva jeg kan ha i kalenderen jeg skal lage til moren min på 46?

kommer ikke på noe annet enn julekuler, stearinlys...

hadde virkelig satt pris på hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har tips til hva jeg kan ha i kalenderen jeg skal lage til moren min på 46?

sånne ansiktmasker fra vita (ca 20 kr pakka) hos lucky duck har de badebomber, soper, neglefil, reisehårbørste.

en pakke med te kan være godt :) hos søstre grene får du sånne økologiske, fair trade te.

I nille solgte de morsomme kopper med skrift "sutrekopp" "masekopp" etc. synes de var artige. Også hadde de sånne spa kurver for 39 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne ansiktmasker fra vita (ca 20 kr pakka) hos lucky duck har de badebomber, soper, neglefil, reisehårbørste.

en pakke med te kan være godt :) hos søstre grene får du sånne økologiske, fair trade te.

I nille solgte de morsomme kopper med skrift "sutrekopp" "masekopp" etc. synes de var artige. Også hadde de sånne spa kurver for 39 kr.

ahaa, det hørtes veldig bra ut, Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te, kaffe, kanskje sånne små flasker med vin/likør, sjokolade, , skjerf og vanter - ikke så dyrt hos H&M, pocket bøker, brenne cd, reiseutgaver av toalettartikler, flakslodd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig med en slik kalender til sin mor! Ble litt inspirert jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Te, kaffe, kanskje sånne små flasker med vin/likør, sjokolade, , skjerf og vanter - ikke så dyrt hos H&M, pocket bøker, brenne cd, reiseutgaver av toalettartikler, flakslodd....

skal definitivt brenne CD! TAKKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig med en slik kalender til sin mor! Ble litt inspirert jeg nå....

Lagde kalender til henne for første gang i fjor. Syntes det var på sin plass at hun skulle få kalender, etter at hun har lagt til meg og broren min i alle år. :)

hun ble helt over seg, så jeg skal gjenta suksessen i år :)

takker for ideer og tar gjerne imot fler

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å kjøpe en sjokoladekalender og pakke den inn på 1.desember :ler:

da har man jo plutselig en gavekalender og en sjokoladekalender!

Genialt :) ....... den skal jeg huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min fikk små kjøleskapsmagneter med bilder av barnebarn/famile på i fjor. Mange fotobutikker lager sånne, hun ble kjempeglad for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å strikke blånisselue og kanskje blånissevotter i år, og de skal legges i pakkekalenderen. Ellers har jeg også kjøpt BarneTV-kalenderen og lagt i 1. luke på pakkekalenderen slik det er nevnt i tråden tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

En sånn (tatt fra en annen tråd, jeg tror det var Uglefot sitt innlegg) skal i alle fall moren min få i kalenderen sin i år!

Nøkkelring med munn-til-munn duk. Kjempesmart og nyttig :)

http://www.unitsupply.no/display.aspx?menuid=-980&prodid=112

ikke at det har noe å si men det var jeg som skrev det i innlegg # 3 ;)

men det var lurt å kjøpe det som en kalendergave ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen kalendertips til 20-år gamle venninner da? :) Kommer ikke på så mye selv bortsett fra øredobber, sminke, godis, tyggis osv. - så gi meg gjerne litt inspirasjon! Gjerne litt billige ting også, vi har satt en grense på 500 kr og jeg syns egentlig det er litt knapt siden siste pakken skal være julegave også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har noen kalendertips til 20-år gamle venninner da? :) Kommer ikke på så mye selv bortsett fra øredobber, sminke, godis, tyggis osv. - så gi meg gjerne litt inspirasjon! Gjerne litt billige ting også, vi har satt en grense på 500 kr og jeg syns egentlig det er litt knapt siden siste pakken skal være julegave også.

Det er en liste for venninner i første innlegget også - du får se om du finner litt inspirasjon der! Kanskje kommer det flere forslag etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg delte opp Duplo til toåringen i fjor. Ble en 15 gaver ut av det. Og så ble deet litt hårstrikk, hårklemmer, kakeformer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt enig!! Julaften blir liksom ikke så spesiel da..

You got to be kidding me? Tror jeg aldri har hørt om et barn som ikke synes julaften er noe spesielt fordi de får en liten gave hver dag i desember.

Som noen nevner her så kjøper de f.eks. et legosett som de deler utover mange dager. Tror virkelig ingen unge kunne godt ha holdt seg foruten julaften fordi hun får fire legobiter hver dag.

Julaften er så mye mer enn bare gaver, også for barn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...