Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #1 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har lyst til å sende et par anonyme hatmeldinger til en jeg kjenner, da han "stalker" meg så sykt jævlig. Skrive noe møkk som han kan lese og så blir han påvirket i det teite hodet sitt. Er det vanlig å ha lyst til å gjøre slikt av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg hadde nå heller spart på beviser på at han stalker deg, evt send than en melding og spurt hvorfor. Min mor ble stalket, og gikk til slutt til polisen. Det ble slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 11. oktober 2011 #3 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er det helt sikkert, men teit. (Å ha sånne tanker altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest derp Skrevet 11. oktober 2011 #4 Del Skrevet 11. oktober 2011 Forklar situasjonen dypere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 11. oktober 2011 #5 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er sikkert vanlig at tanken streifer enkelte, men at de faktisk gjør det er en helt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #6 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg hadde nå heller spart på beviser på at han stalker deg, evt send than en melding og spurt hvorfor. Min mor ble stalket, og gikk til slutt til polisen. Det ble slutt. Hvordan fungerer det å gå til polisen da? Jeg har faktisk vurdert det, istedet for å jakte på personer selv, og eventuelt gi noen slag og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #7 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg blir av og til gjort narr av med kropps-språk, og det er ei eldre bitch som har starta det og spredd dritt om meg. Hun er smågammel, og en eldre mann begynte å plage meg. De kjenner hverandre. Jeg er mye yngre. Hvis noen kødder for mye med meg så kan jeg få lyst til å vise alvor og gjøre igjen. Har ikke lyst til å forklare så veldig nøye, har egentlig ikke tid. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. oktober 2011 #8 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har lyst til å sende et par anonyme hatmeldinger til en jeg kjenner, da han "stalker" meg så sykt jævlig. Skrive noe møkk som han kan lese og så blir han påvirket i det teite hodet sitt. Er det vanlig å ha lyst til å gjøre slikt av og til? Går det an å skjule telefonnummeret hvis man vil sende meldinger? Jeg trodde det gikk an man bare ved oppringning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #9 Del Skrevet 11. oktober 2011 Mange er desverre veldig flinke til å stalke over tid, med litt variasjon. Uten at det blir lagt merke til. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 11. oktober 2011 #10 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvordan fungerer det å gå til polisen da? Jeg har faktisk vurdert det, istedet for å jakte på personer selv, og eventuelt gi noen slag og slikt. Må si selv om jeg tenker litt likt (slå) når det gjelder div. saker, så er det lett å snu hele saken mot seg selv. Om en volder skade så kan en bli anmeldt og risikere en god del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du blir oppringt og problemer over telefon kan du be om fullmakt eller noe slikt at de kan få innsyn og søke opp hvem som har ringt deg med skjult nummer. Det er altså da tele-operatøren ved hjelp av polisen som kan finne ut av hvem som faktisk står bak det skjulte nummeret etc. Hvis de er mye telefonterror osv? Hvis du går til handling selv så kan det jo bare slå ut på deg selv. Har du noen gang det opp med dem på en ordentlig måte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #12 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du blir oppringt og problemer over telefon kan du be om fullmakt eller noe slikt at de kan få innsyn og søke opp hvem som har ringt deg med skjult nummer. Det er altså da tele-operatøren ved hjelp av polisen som kan finne ut av hvem som faktisk står bak det skjulte nummeret etc. Hvis de er mye telefonterror osv? Hvis du går til handling selv så kan det jo bare slå ut på deg selv. Har du noen gang det opp med dem på en ordentlig måte? Jeg tok det faktisk opp en gang nå nylig og så at jeg hadde nok på han til at jeg kan anmelde han. Jeg har tenkt at det roer seg da, eller at han og noen andre synes det er gøy at jeg sier slikt. Da kan jeg be polisen ringe til han ene som har vært ganske plagsom, og polisen kan vel forklare at han bør slutte med "merkelige fakter" før det blir vanskelig uten anmeldelse, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vel, spar opp alt du har av beviser, SMS, telefonlogg, alt mulig, kanskje evt vitner på skiten... og så melder du ifra. Men igjen; har de drevet med telefonringing etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #14 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vel, spar opp alt du har av beviser, SMS, telefonlogg, alt mulig, kanskje evt vitner på skiten... og så melder du ifra. Men igjen; har de drevet med telefonringing etc? nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #15 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kan jeg spørre på hvilken måte du blir stalket? altså noen eksempler på hva som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #16 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kan jeg spørre på hvilken måte du blir stalket? altså noen eksempler på hva som har skjedd? Det har blitt spredd at en type kropps-språk kan gjentaes til meg, at det er en form for "gest" eller gjenkjennelse. Det er voksne personer som jeg synes holder på, og ikke helt vil la meg være i fred. Det er ganske sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #17 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det har blitt spredd at en type kropps-språk kan gjentaes til meg, at det er en form for "gest" eller gjenkjennelse. Det er voksne personer som jeg synes holder på, og ikke helt vil la meg være i fred. Det er ganske sykt. Det har roet seg nå, men hvis det blir noe slikt igjen så vil jeg ta igjen. På en måte å ta kilden. Det er vel polisen som er kjekk å ha, samt å prøve å si i fra selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #18 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvorfor gjør de dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #19 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvorfor gjør de dette? Jeg har forsnakket meg og sa noe som ikke hørtes så lurt ut. Jeg har ikke gjort noe "galt" som er av handling eller gjerning på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buffalo bill Skrevet 11. oktober 2011 #20 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hun "bitch" dama har fortalt om jobbsamtalen min jeg hadde med henne. Det skal hun vel ikke gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå