Gå til innhold

Somewhere under the rainbow.

Store My

Anbefalte innlegg

Man blir aldri klar for jula - den kommer som julekvelden på kjerringa uansett den ;)

:klemmer: Håper svigermor ikke er alt for innpåsliten i jula og at du får slappet av og kost deg sammen med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God jul til dere også.

Ja, svigers er jo veldig snille. Det er heldigvis ikke et problem. Jeg bare forstår meg ikke på dem, så jeg synes det fort kan bli litt masete. Men jeg er jo veldig glad i dem likevel. Kunne bare ønske de bodde i samme by som oss, så vi kunne se dem oftere med i MYE kortere perioder om gangen. Hadde passet meg bedre å sett dem en-et par ganger i måneder for et par timer om gangen. Nå blir det så intenst hver gang vi møter dem, fordi vi må bo hos dem/de må bo hos oss.

Har spist julemiddag. Spiste som vanlig ALT for mye, så må jeg hvile meg en liten stund før vi tar fatt på resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Lurer på om jeg har blitt litt synsk jeg, altså. :fnise: Det er så mye som har skjedd like etter jeg tenkte på det. Neida, jeg tror ikke jeg er synsk på ordentlig. Tror nok heller at når jeg får beskjed om at noe faktisk har skjedd så blir jeg minnet på at jeg nettopp har tenkt på akkurat det. I dag var det ei venninne som fortalte meg/bekreftet at hun var gravid. Superkoselig. Ble veldig, veldig glad på hennes vegne. Så fortalte jeg henne hele den indre monologen jeg hadde hatt på veg til restauranten, som handlet om hva jeg skulle si hvis hun sa at hun var gravid. :fnise:

(men sånn rent egoistisk sett så innser jeg at den tida jeg har grudd meg til har kommet... den tida der vennene mine får barn. Barn er fantastiske, men de fører til at venner har mindre tid til annet enn familie. Det er slik det skal være. Men jeg som ikke skal ha barn kommer kanskje til å være på utsida på en måte. Må passe på å ikke bli singel, for da blir jeg i alle fall ensom. Men det er jo ikke sikkert at jeg bli alene/uttafor heller. Kan jo bare hende at ting blir annerledes. Og annerledes kan like gjerne være positivt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å se det på en annen side, ikke så kult å miste vennene sine når man er gravid og bli totalt glemt av venner både med å uten barn når man har født heller.. :daane:

Du skal ikke bekymre deg for å være alene Store My, jeg hadde gjerne sett at jeg hadde venner som giddet å ta kontakt med meg under svangerskapet og etter fødselen..

Hvordan gikk julen, fikk du slappet av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å se det på en annen side, ikke så kult å miste vennene sine når man er gravid og bli totalt glemt av venner både med å uten barn når man har født heller.. :daane:

Du skal ikke bekymre deg for å være alene Store My, jeg hadde gjerne sett at jeg hadde venner som giddet å ta kontakt med meg under svangerskapet og etter fødselen..

Hvordan gikk julen, fikk du slappet av?

Du får ta kontakt med dem og fortelle dem at du fortsatt vil huskes. Kan hende de tror at du er opptatt med ditt og at du tar kontakt når du er klar. Det er vanskelig å svelge stoltheten, jeg har selv måtte gjort det selv om jeg ikke har vært i akkurat samme situasjon som deg. Noen bedret seg etterpå og tar kontakt innimellom (så det ikke bare ble en enveis greie), andre ikke. Men den siste gruppa er stort sett ikke verdt å kjempe for å beholde i livet sitt uansett.

Jeg fikk absolutt ikke slappet av i julen. Men jeg har fått slappet av etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt kontakt med dem, men er fremdeles utfryst, så da klarer jeg meg fint uten dem;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren altså! Vi skal selge bilen, så Mannen tok utgangspunktet i den gamle annonsen og rettet den opp slik at alt stemte. Jeg dobbelsjekka selvfølgelig at alt stemte før jeg betalte de 600 kronene (for det er MYE for oss for tida). Likevel er det den gamle annonsen som ligger ute!!!! Det går an å endre annonseteksten, men ikke salgssted (og den gamle annonsen har oppgitt svigers sin adresse som er i en by 6 timer unna) :kjefte: Og jeg har ikke råd til å betale enda en gang. Mannen ringer til kundeservice nå. Krysser fingrene for at det ordner seg.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh! Det ordna seg.

Men jeg må innrømme at jeg en stund satt og bannet innvending og påsto at INGENTING ordner seg. Det føles litt sånn innimellom. Jeg er sliten og oppgitt. Og vi har nå gått 5 måneder uten annen inntekt en min lille. Men dumme NAV må da snart gi oss medhold i saken. 4 uker igjen å vente. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så kjipt at deree fortsatt venter på avgjørelse! Hvor trege går det an å bli?! Vent, det er Nav det er snakk om, så da er de ikke grenser for treghet. Håper det ordner seg til det beste for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at deree fortsatt venter på avgjørelse! Hvor trege går det an å bli?! Vent, det er Nav det er snakk om, så da er de ikke grenser for treghet. Håper det ordner seg til det beste for dere!

Haha! Egentlig skulle vi jo hatt svar nå, men siden dusteveilederen brukte 8 uker i stedet for 4 uker i forrige runde. Så jeg kjenner det veldig på kroppen at jeg helst ville hatt svar nå. Stressa og sint og dårlig form. Det går forhåpentligvis over snart.

Håper at de overholder tidsfristen denne gangen. Og at vi får positivt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Tror jeg hadde tørnet hvis jeg skulle gått gjennom det der! Så tålmodig er jeg rett og slett ikke, og jeg har jobbet i barnehage! ;) Heier på dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde tørnet hvis jeg skulle gått gjennom det der! Så tålmodig er jeg rett og slett ikke, og jeg har jobbet i barnehage! ;) Heier på dere! :klem:

Jeg har tørnet. Vært mye sint og lei meg og rasende og har fine grå poser under øynene, og jeg har også hatt noen angstanfall for første gang på mange, mange år, har også hatt noen små sammenbrudd (jeg brøt for eksempel helt sammen når vi en gang pga misforståelse kom en time for tidlig til middag hos foreldrene mine. Det var ikke et problem for noen parter, men jeg ble helt hysterisk). Men det er jo ikke noe å gjøre annet enn å vente. Så da må vi jo bare vente (og krysse fingrene). Og så prøver jeg å ikke tenke på det, for det knytter seg veldig i magen (og halsen) hver gang jeg tenker på det.

Nå har vi begynt prosessen med å selge bilen. I dag skulle det komme en som virket veldig interessert, så det så veldig lyst ut og jeg tillot meg å være optimistisk, men det ser ikke ut som han kommer likevel. I følge Mannen skulle han visst komme i formiddag. Men Mannen sa også til han som ringte at han kunne komme før 16 eller etter 18. Så det er jo en bitteliten sjanse for at han kommer likevel, men tror egentlig ikke det. Blir så oppgitt over at folk ikke kan si i fra når de ombestemmer seg. Mannen har også fått melding fra en som ville at Mannen skulle sende ham en mail. Så det får han gjøre i morgen, men har ikke særlig trua på at det blir noe salg på den kanten, siden han ikke en gang ringte for å stille spørsmål. Dessuten virker det jo litt "shady" når han ikke ringer eller evnt sender mail med spørsmål. Forhåpentligvis får vi noen seriøse henvendelser etterhvert. Kommer bl.a. annonse i avisa på onsdag, så da kanskje noen ringer.

Herregud, ting MÅ da ordne seg for oss snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...