Gå til innhold

UPC Konkurs?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Har dere hørt noe om det? Min mor fikk en mann fra telenor på besøk. Han sa at UPC var ved konkursens rand. Dette synes jeg er ganske rart, har ikke hørt noe om dette. Er det noen der ute som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o

Kjenner noen som jobber på UPC, og jeg har ikke hørt noe som helst om konkurs der... Sikkert et telenor-ønske-tema eller noe :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: UPC er et kabelTVselskap, fortrinnsvis i Europa, og UPS et transportselskap, verdensomspennende sådan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: UPC er et kabelTVselskap' date=' fortrinnsvis i Europa, og UPS et transportselskap, verdensomspennende sådan...[/quote']

Ja, det vet jeg. Men jeg skjønner ikke hva det har med en evt. konkurs å gjøre....*care må ha slike ting inn med teskje* :oops: :oops: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frucom, jeg så ikke teskjeen :ler: men joda. Men det jeg lurte på var om noen hadde HØRT disse ryktene. :wink: Siden det valset inn en mann fra telenor til mamman og sa hun burde bytte fordi UPS var på randen. Man kan vel ikke spekulere i en slik konkurs, kan man, hvis det ikke er reelt. Vet ikke? Det er jo derfor jeg spør :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lete litt gjennom de forskjellige nettavisene for informasjon den siste tiden?

Takk for oppklaringen i firmanavnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lete litt gjennom de forskjellige nettavisene for informasjon den siste tiden?

Takk for oppklaringen i firmanavnet :)

:blunke: JEg har sett etter, men finner ingenting. Det er derfor jeg spør her inne. Folk er jo så opplyste om alt mulig her inne.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blunke: JEg har sett etter, men finner ingenting. Det er derfor jeg spør her inne. Folk er jo så opplyste om alt mulig her inne.. :blunke:

Tror du selgeren fra Telenor vet mer om UPCs økonomiske situasjon enn de norske avisene? Siden det ikke står noe i avisene måtte de som eventuelt skulle kunne svare deg på ditt spørsmål være ansatt i UPC da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en riktig god jul

chello ønsker alle sine abonnenter en riktig god jul og et godt nytt år! Vi ser framover til det nye året - 2004 - hvor chello satser alt på å ta godt vare på sine bredbåndabonnenter i tiden som kommer.

Dette lå på mailen min fra upc i dag, pluss en del om hva som skal skje på nyåret. Lite der som tyder på at de sliter, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke står noe i avisene måtte de som eventuelt skulle kunne svare deg på ditt spørsmål være ansatt i UPC da?!

Ja, bingo :lol:

Remyline, det høres bra ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...