huzky Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har tenkt å laste ned noen sanger og brenne min egen jule CD. Har dere noen tips til koselige/fine julesanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 o'helliga natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 White Christmas Last Christmas All I want for Christmas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 The christmas song og when you wish upon a star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 Chestnuts roasting on an open fire Julekveld i skogen med Rolf Just Nilsen I'm dreaming of a white Christmas Oh come all ye faithful When you wish upon a star We wish You a merry Christmas Have yourself a merry little Christmas Winter wonderland Silver bells O holy night :D :D :D Saeria fornøyd med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 "Kling no klokka" synes jeg er en utrolig stilig og flott julesang! Ellers er det "O Helga Natt" som gir meg ståpels ellers. "O, Little Town of Bethlehem" er også nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 5. desember 2003 Tusen takk. Sitter og hører igjennom disse sangene nå. Mange fine, som jeg aldri hadde kommet på selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 5. desember 2003 #8 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg MÅ høre "Little Drummer Boy" - først da er det jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. desember 2003 #9 Del Skrevet 5. desember 2003 Last Chritmas Deilig er jorden Nå tennes tusen julelys Julenissen tror på meg. Vet ikke om du vil ha Norske eller engelske sanger da. Men jeg synes norske julesanger er finest. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 5. desember 2003 #10 Del Skrevet 5. desember 2003 Den desidert flotteste julesangen er: The Pogues' Fairytale of New York Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 5. desember 2003 #11 Del Skrevet 5. desember 2003 "deilig er jorden" (må sitte i kirka og høre den, eller av et kor.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 6. desember 2003 #12 Del Skrevet 6. desember 2003 Enig med Brunhilde, Morrison ... samt "O Helga Natt" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 6. desember 2003 Slik blir min jule CD: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Jul i skomakergata O helga natt Glade jul Last christmas Happy christmas (war is over) Vårres jul Julekveld i skogen Snømannen kalle Fairytale of new york The støveldance Bjelleklang (a capella) Silver bells Marys boy child Winter wonderland When you wish upon a star Christmas song Coca cola christmas song Stilla natt Det lyser i stille grender Little drummer boy All i want for christmas is you På låven sitter nissen Deilig er jorden :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Hadde lyst på flere låter enn dette, men det var ikke alle jeg fant (f eks julekveldsvisa, romjuldrøm m.fl.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå