Gå til innhold

Når leverer dere julegavene til..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

...folk dere ikke skal feire julen i lag med? Tenkte å dele ut noen snart, bare for å ha det unnagjort liksom. Men vet det er mange som driver med en sånn "levere-de-så-nærme-som-mulig-julaften-for-da-er-det-mer-koselig-greie"

Har dere noe dato på når dere deler de ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg deler ut så-nære-julaften-som-mulig, så lenge dette er praktisk gjennomførbart.

Hvis det er noen som skal reise bort eller bor langt unna, ordner jeg julegaveleveringen tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler de ut så fort de er kjøpt og pakket inn, jeg pakker inn gavenen når alle er kjøpt, så det blir gjerne litt nærmere jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år var jeg litt forut min tid....og sendte faktisk avgårde gavene som skal sørover IDAG!!

Andre som bor her i byen får gavene sine rundt 20. desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de som skal leveres her i Bergen, blir levert når mannen flytter til mammaen sin sammen med katten. Katten skal bo hos foreldrene hans i jula, så han må bo hos foreldrene sine i noen dager til katten roer seg.

De som ikke skal til familien, men til veninnen min i Haugesund blir levert lille julaften. :D Da leveres i på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til de familiemedlemme vi ikke skal tilbringe julaften med, leverer vi de på selve julaften. Reiser ut litt før, og går innom mine eller hans foreldre ønsker de god jul, leverer gaver og dra videre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...