AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Del Skrevet 11. oktober 2011 Når og hvor kjøper dere ribba til julaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletuss87 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Del Skrevet 11. oktober 2011 på meny eller sånn.. ferskvaredisk ) når er jeg litt usikker på, men sånn rett før jul men kan jo kjøpe den når som helst egentlig, for den kan jo fryses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 12. oktober 2011 #3 Del Skrevet 12. oktober 2011 I fjor sprang pappa ut på julaften etter å ha åpna "ferksvare"-ribba som var dårlig. Da ble det vakumpakket ribbe fra Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 12. oktober 2011 #4 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tror mamma kjøper på rema, lille julaften namnam - gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. oktober 2011 #5 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fersk ribbe fra ferskvaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 12. oktober 2011 #6 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Kjøper fersk ribbe fra Sverige. Pleier å dele i 2 og fryse ned, så har jeg ribbe både på julaften og nyttårsaften. Må si jeg gleder meg til å lage julemiddag og sånt nå Endret 12. oktober 2011 av LadyStarlight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 12. oktober 2011 #7 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tror mamma kjøper på rema, lille julaften namnam - gleder meg.. Når ikke ribba er i hus før lille julaften, hva om det er tomt på butikken? Slikt kan fort finne på å forekomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå