Gå til innhold

Julegåve til kjæresten


Romla

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har tips til kva eg kan kjøpe til kjæresten min? Han vil jo aldri fortelle meg kva han ynskje seg. Tenkte nettopp på kanskje å finne eit svingkurs eller noko som eg kunne meldt oss på, for eg veit at han likar å danse. Blir det dumt å gi som gåve. Eg tar imot alle tips som folk har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fr21_5ffdsa

Har du hørt om forumet her på kg som heter Julen 2011?

Ellers høres ikke swingkurs dumt ut om han liker å danse. Det blir jo moro for begge to sikkert. Det kunne jo kanskje blitt en felles presang til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om forumet her på kg som heter Julen 2011?

Ellers høres ikke swingkurs dumt ut om han liker å danse. Det blir jo moro for begge to sikkert. Det kunne jo kanskje blitt en felles presang til dere begge.

Eg har faktisk ikkje sett forumet julen 2011. Kva er det som vert tatt opp der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har faktisk ikkje sett forumet julen 2011. Kva er det som vert tatt opp der?

Alt som har med julen å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nokon som har tips til kva eg kan kjøpe til kjæresten min? Han vil jo aldri fortelle meg kva han ynskje seg. Tenkte nettopp på kanskje å finne eit svingkurs eller noko som eg kunne meldt oss på, for eg veit at han likar å danse. Blir det dumt å gi som gåve. Eg tar imot alle tips som folk har!

Jeg synes det høres ut som en kjempeidé! :D Er skikkelig morsomt å gi noe som er gøy for dere begge og som dere kan gjøre sammen. Supert at han liker å danse da, selv har jeg ingen anelse om hva jeg skal gi mannen min! Han har jo alt han trenger og det er vel lite som kan toppe fjorårets gave som var billetter til Top Gear-show og abonnement på Vi Menn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

Min kjæreste er veldig flink til å si fra om hva han vil ha i gave til jul og bursdag, så her har jeg heller det motsatte problemet : han vet alltid hva han får, så gleden ved å gi bort noe blir liksom litt ødelagt av jeg ikke ser ansiktet hans lyse opp da han åpner pakken, for han vet allerede hva det er. Ofte har han bestilt gaven sin på nett først, for så å fortelle meg hva jeg skal gi han til jul/bursdagen...

Men den gang jeg hadde en kjæreste som var sånn som din så fant jeg ofte på kreative gaver, som gavekort på aktiviteter han liker som vi vanligvis ikke har råd til å være med på (ekstremsport osv), og ellers ting jeg vet han trenger, som ny klokke, klær osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste er veldig flink til å si fra om hva han vil ha i gave til jul og bursdag, så her har jeg heller det motsatte problemet : han vet alltid hva han får, så gleden ved å gi bort noe blir liksom litt ødelagt av jeg ikke ser ansiktet hans lyse opp da han åpner pakken, for han vet allerede hva det er. Ofte har han bestilt gaven sin på nett først, for så å fortelle meg hva jeg skal gi han til jul/bursdagen...

Men den gang jeg hadde en kjæreste som var sånn som din så fant jeg ofte på kreative gaver, som gavekort på aktiviteter han liker som vi vanligvis ikke har råd til å være med på (ekstremsport osv), og ellers ting jeg vet han trenger, som ny klokke, klær osv..

Kjedelig å ikkje kunne overasske mannen til jul da, eg og typen min skal hoppe i fallskjerm til neste sommar. Det har vi allerede planlagt og han har liksom alt han trenge. Han er den personen som går å kjøpe det han ikkje har sjølv. Så eg står liksom fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...