Gå til innhold

Hun prøver å stjele kjæresten min..

marieee

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg har snoket på mobilen til kjæresten min (25 år).

Han holdt på med en dame (30 år) i mai-april. I juni møtte han meg (23 år) og vi har nesten vært samboere siden. Han sier at han ikke bryr seg om henne og at de ikke har kontakt.

I dag snoket jeg på mobilen hans og han har fått masse SMSer fra henne der det står:

- Jeg er fortsatt glad i deg

- Er du sikker på at hun (meg) er rett for deg?

- du har satt fine spor hos meg

- Du er fantastisk og vi passer perfekt sammen.

Kjæresten min har bare svart høflig og hyggelig. Men det PLAGER meg at hun prøver seg på kjæresten min. Hvilken voksen dame gjør sånn?

Jeg er satt ut og lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har snoket på mobilen til kjæresten min (25 år).

Han holdt på med en dame (30 år) i mai-april. I juni møtte han meg (23 år) og vi har nesten vært samboere siden. Han sier at han ikke bryr seg om henne og at de ikke har kontakt.

I dag snoket jeg på mobilen hans og han har fått masse SMSer fra henne der det står:

- Jeg er fortsatt glad i deg

- Er du sikker på at hun (meg) er rett for deg?

- du har satt fine spor hos meg

- Du er fantastisk og vi passer perfekt sammen.

Kjæresten min har bare svart høflig og hyggelig. Men det PLAGER meg at hun prøver seg på kjæresten min. Hvilken voksen dame gjør sånn?

Jeg er satt ut og lei meg.

Alder har ingen ting å si hvordan man oppfører seg. Du synes sikkert at 30 år er veeeeldig gammelt også du på 23.

I hennes øyne er det dessuten kanskje du som har stjålet hennes kjæreste da hun var først ute.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør kjæresten din om han og den dama fortsatt har kontakt da. Si at det bare er ren nysgjerrighet. Se hva han svarer? Eller så kan du vel bare være ærlig og si at du har snoket på mobilen hans og liker ikke at hun maser og prøver å få han fra deg.

Dere har bare vært sammen i noen mnd. så kanskje han ville gjort det slutt hvis du var ærlig med snokinga di. Hadde vært lettere hvis dere hadde vært sammen i mer enn 1 år liksom. Menmen.. Jeg vet ikke hva jeg kan si jeg. Men du så jo svarene til kjæresten din da, og hvis han bare var høflig tilbake og ikke gjør noe dumt, kan du vel bare stole på han og håpe hun gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør kjæresten din om han og den dama fortsatt har kontakt da. Si at det bare er ren nysgjerrighet. Se hva han svarer? Eller så kan du vel bare være ærlig og si at du har snoket på mobilen hans og liker ikke at hun maser og prøver å få han fra deg.

Dere har bare vært sammen i noen mnd. så kanskje han ville gjort det slutt hvis du var ærlig med snokinga di. Hadde vært lettere hvis dere hadde vært sammen i mer enn 1 år liksom. Menmen.. Jeg vet ikke hva jeg kan si jeg. Men du så jo svarene til kjæresten din da, og hvis han bare var høflig tilbake og ikke gjør noe dumt, kan du vel bare stole på han og håpe hun gir seg snart.

Tipper han aner lunta om TS plutselig ut av det blå spør om de fortsatt har kontakt. Hvorfor skulle TS bringe dette opp nå når de tilsynelatende har et fint forhold?

Jeg er enig i at snoking er lavmål, men å beholde kontakt med gamle flammer mens man er i et forhold er også lavmål.

Kanskje han svarer hyggelig på sms'ene fordi han ikke er flink på avvisning?

Isåfall bør han manne seg opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han aner lunta om TS plutselig ut av det blå spør om de fortsatt har kontakt. Hvorfor skulle TS bringe dette opp nå når de tilsynelatende har et fint forhold?

Jeg er enig i at snoking er lavmål, men å beholde kontakt med gamle flammer mens man er i et forhold er også lavmål.

Kanskje han svarer hyggelig på sms'ene fordi han ikke er flink på avvisning?

Isåfall bør han manne seg opp ;)

Jah, det var nok et dårlig forslag av meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dårlig, men kanskje litt naivt?! :kose: hihi

Ikke gjennomtenkt og godt forslag ihvertfall xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...