Gjest Minnete ikke innlogget Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Har veldig lyst på dette bestikket, men har ennå ikke sett alle delene i virkeligheten. Er det noen som har det, eller gjort deg opp noen mening om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #2 Del Skrevet 6. desember 2003 Mamman min har samlet på dette i 30 år!!! Det er kjempestilig og tidløst. Hun bruker det til både hverdags og fest, kjører det i oppvaskmaskinen og det er like fint! Det koster litt da... Hun startet med å kjøpe en ny hver gang hun fikk lønn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #3 Del Skrevet 6. desember 2003 http://www.norstaal.no/maya.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 6. desember 2003 #4 Del Skrevet 6. desember 2003 Sier som gjest,tidløst! Er vel ingen fare for at det går ut av produksjon med det første heller, og det er jo viktig hvis du skal samle over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 7. desember 2003 #5 Del Skrevet 7. desember 2003 Mamma samler også på Maya. Jeg synes det er et nydelig bestikk, også holder jo stålbestikk veldig pent da! Lurer litt på å begynne å samle på det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi samler på Maya! Jeg synes det er kjempeflott. Som mange sier: Tidløst og stilig. Delene er kjempetøffe. Den eneste jeg ikke helt har sansen for er ostehøvelen. Det er ikke det at den ikke er fin, det er kanskje mest det at den ikke ligner så mye på alt det andre! Et lite tips: Dersom dere velger Maya, kan det være lurt å ha Maya 2000 som spisebestikk dersom dere har store tallerkner. Delene er litt lengre, men ser ellers like ut. Det er kun kniv, skje og gaffel som finnes i 2000 - resten er identisk med Maya-bestikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Han syns det ser ut som et bestikk som følger med stormkjøkken eller noe.. :o Hvordan skal jeg få han til å like det like godt som meg tro? 8) Har veldig lyst til å samle på det selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #8 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har hørt at Maya kommer til å gå ut av produksjon om et par år. Dette fra en kilde som jobber i kjøkkenstæsj-bransjen. Husker ikke helt når det skulle gå ut av produksjon, og det er mulig at det bare gjaldt Maya og ikke Maya2000. Viktig å sjekke ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg samlet på Maya før, nå brukes det daglig som kjøkkenbestikk. Det er utrolig sterkt og fint i designet. Går i oppvaskmaskinen hver dag - ser like nytt ut. Jeg liker også UNA, tror det er samme designer. Sjekk ut det og, litt mer neo enn Maya kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #10 Del Skrevet 12. desember 2003 Han syns det ser ut som et bestikk som følger med stormkjøkken eller noe.. :o Hvordan skal jeg få han til å like det like godt som meg tro? 8) Har veldig lyst til å samle på det selv :D Si at det ikke følger med bestikk med stormkjøkken! Det gjør det nemlig IKKE. Og det ligner IKKE på klypene som følger med en del stormkjøkken... Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå