Gjest Doh Skrevet 13. oktober 2011 #61 Skrevet 13. oktober 2011 And there you charmed me Sånn en skjønnas Takk, han kan være ganske søt når han selv vil(f.eks når han gjør noe han ikke får lov til) Ha, ha. Den katten la jeg merke til en kveld jeg kikket gjennom bildene. Kjenner igjen dette med å ødelegge kattegress. Min får heller ikke det igjen Herlig bilde! Han jo så veldig tatt på fersken ut også. Nydelig katt Hvordan får du han til å sitte og ligge på kommando? Jeg har også prøvd dette med Ghost, men jeg har kun dressert hunder før og bruker samme metoden jeg har brukt på de. Lokke med godteri og gi akkurat i det han setter seg. Det skjønner han ikke...... Gi labb "skjønner" han, men mannen min sier han bare prøver å få tak i godteriet. Har begynt å få en misstanke om det selv Bruker klikkertrening Har ikke vært så flink til å gjøre det i det siste da(og så har jeg droppet klikkeren og gir heller bare godteriet), så det tar litt lenger tid nå. ser du han in action, men har slutta å bruke våtfõr nå så har blitt litt lettere. 2
Perelandra Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #62 Skrevet 13. oktober 2011 Gratulerer Rasmus! Du er en flott katt og en verdig vinner. Fant heller ikke noe på VG nett om at vinneren ar kåret, så jeg får dra å kjøpe papirutgaven. Her er han blant kandidatene: Rasmus Han er av rasen somali, og det står følgene om han: Somalikatten Rasmus på skogtur. Jeg er vel Norges peneste?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #63 Skrevet 13. oktober 2011 Gratulerer Rasmus! Du er en flott katt og en verdig vinner. Fant heller ikke noe på VG nett om at vinneren ar kåret, så jeg får dra å kjøpe papirutgaven. Her er han blant kandidatene: Rasmus Han er av rasen somali, og det står følgene om han: Somalikatten Rasmus på skogtur. Jeg er vel Norges peneste? Det er en veldig pen katt, men skal jeg være helt ærlig så er Ghost penere. Gir meg ikke helt på at jeg fremdeles har Norges peneste katt
Perelandra Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #64 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Det er en veldig pen katt, men skal jeg være helt ærlig så er Ghost penere. Gir meg ikke helt på at jeg fremdeles har Norges peneste katt Alle synes vel sin egen katt er den peneste? *Bildet fjernet* Endret 14. april 2013 av Perelandra 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #65 Skrevet 13. oktober 2011 Alle synes vel sin egen katt er den peneste? Her er forresten min: Så skjønn! Veldig snilt ansikt. Fint med de stripene på halen
ninuska_ Skrevet 13. oktober 2011 #66 Skrevet 13. oktober 2011 Det er en veldig pen katt, men skal jeg være helt ærlig så er Ghost penere. Gir meg ikke helt på at jeg fremdeles har Norges peneste katt Vel, det kommer vel ann på øyet som ser? Ghost er en fin katt, men i mine øyne er Rasmus en fantastisk vakker katt. Det er noe med den som er unikt, som skiller seg ut fra alle andre katter jeg har sett. Det er en verdig vinner! Jeg har katt selv, og han må være den fineste katten jeg har sett: det er grunnen til at jeg valgte han til å være mitt kjæledyr over alle andre katter jeg hadde muligheten til å velge. Alle som har sett han påpeker hvor pen han er med sine grå tigerstriper og flekkete snute, men det har vel også noe med at vi kanskje blir farget av personligheten deres siden vi står dem nær, at vi foretrekker dem framfor andre katter? 3
Perelandra Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #67 Skrevet 13. oktober 2011 Nå har VG nett kommet med en presentasjon av Rasmus, og kunngjort resultatene fra avstemmingen. Ser også at enøyde Lille Jack ble nummer to. Rasmus er penest i landet
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #68 Skrevet 14. oktober 2011 Takk, han kan være ganske søt når han selv vil(f.eks når han gjør noe han ikke får lov til) Bruker klikkertrening Har ikke vært så flink til å gjøre det i det siste da(og så har jeg droppet klikkeren og gir heller bare godteriet), så det tar litt lenger tid nå. ser du han in action, men har slutta å bruke våtfõr nå så har blitt litt lettere. Så flink! Må øve masse med Ghost fremover
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #69 Skrevet 15. oktober 2011 Ja, Rasmus er en pen katt. Men veldig mange katter i landet er jo like pene (og min egen er selvsagt enda penere! he he). Så en slik kåring blir litt meningsløs. Selv synes jeg langhårete katter med "ruvende" holdning er ekstra flotte, men det var ikke så mange av dem blant finalistene. Blir heller ikke helt riktig å ha med kattunger heller, synes jeg. Så denne kåringen var nok mest basert på en manns mening, i og med at han alene hadde valgt ut alle finalistene. Det kunne vært noen helt andre som kom til finalen. Men igjen, er det veldig mange pene katter i landet som burde kommet på delt førsteplass, så konkurranse er meningsløst. På samme måte som miss World heller ikke er den peneste dama i verden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå