Gå til innhold

Norges peneste katt


Perelandra

Anbefalte innlegg

Kan si det etterpå. Vil bare se om dere plukker ut riktig katt :)

Ok. :)

Ikke lett dette, alle var så fine.

Det står mellom Alice og Gandalf. Tror jeg går for Gandalf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vi få se kattungebildet? :jepp:

Har aldri klart å legge inn bilde her. Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemt å si at noen katter ikke er fine :tristbla:

Jeg har aldri sett eller møtt en stygg katt.

Jeg har møtt mange flotte katter, men også noen som absolutt ikke er fine i det hele tatt. Det er MIN mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Attmed post knappen er det en "bruk full editor" knapp.. trykk på den. Nedenfor står det legg til vedlegg. Velg fil, når filen er opplastet trykker du etterpå på "legg ved denne filen" eller noe lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har noen av dere klart å finne Lille Jack i samlingen av innsendte bilder ? :klo:

Jeg skulle så hjertens gjerne sett et større bilde av ham (og sjekket det høyre øyet hans).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere klart å finne Lille Jack i samlingen av innsendte bilder ? :klo:

Jeg skulle så hjertens gjerne sett et større bilde av ham (og sjekket det høyre øyet hans).

Tror han er fra Telemark. Sjekk Skien eller Porsgrunn. Mener han lå der da jeg la inn bilde av Ghost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere klart å finne Lille Jack i samlingen av innsendte bilder ? :klo:

Jeg skulle så hjertens gjerne sett et større bilde av ham (og sjekket det høyre øyet hans).

Her finner du Lille Jack

Det står følgene om han:

Lille Jack var bare 1 dag gammel når vi fant ham, han var ganske syk, men vi tokk ham inn og tokk godt vare på ham. Han var ofte hos veterinaeren siden han var så liten. Desverre mistet han øyet sitt, og hadde en operasjon. Men nå er han en stor pusekatt som elsker å sove i nyvasket tøy og leke med hans store bror. Han er veldig snill og leksom, men er ikke den klokeste av pusekatter, men han er den beste for oss og vi er veldig glad i ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tror han er fra Telemark. Sjekk Skien eller Porsgrunn. Mener han lå der da jeg la inn bilde av Ghost.

Imponerende hukommelse :)

Det var så nært det er mulig å komme :)

Takker så mye, og reiser litt lenger østover med Perelandra :)

Her finner du Lille Jack

Det står følgene om han:

Lille Jack var bare 1 dag gammel når vi fant ham, han var ganske syk, men vi tokk ham inn og tokk godt vare på ham. Han var ofte hos veterinaeren siden han var så liten. Desverre mistet han øyet sitt, og hadde en operasjon. Men nå er han en stor pusekatt som elsker å sove i nyvasket tøy og leke med hans store bror. Han er veldig snill og leksom, men er ikke den klokeste av pusekatter, men han er den beste for oss og vi er veldig glad i ham.

Mistanken om manglende syn (og øye) på venstre side var korrekt ja... Var vel det jeg mistenkte og gjerne ville sjekke ut...

Kudos til Jacks "husfolk" som har hatt en tidels svært hektisk tid mens han var bitteliten (sover ikke mye når en som er liten skal ha morsmelkerstatning hver 2dre - 3dje time døgnet rundt de første ukene, 7 dager i uken, - og stumpen må vaskes med varm, fuktig frotté-klut (som erstatning for mors vaskende tunge) slik at en liten pusunge får gjort fra seg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen Ghost var, både som kattunge og voksen :jepp:

Kommer til å sitte resten av kvelden å se på kattebilder nå jeg, 7000 å pløye meg gjennom :rodmer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponerende hukommelse :)

Det var så nært det er mulig å komme :)

Takker så mye, og reiser litt lenger østover med Perelandra :)

Mistanken om manglende syn (og øye) på venstre side var korrekt ja... Var vel det jeg mistenkte og gjerne ville sjekke ut...

Kudos til Jacks "husfolk" som har hatt en tidels svært hektisk tid mens han var bitteliten (sover ikke mye når en som er liten skal ha morsmelkerstatning hver 2dre - 3dje time døgnet rundt de første ukene, 7 dager i uken, - og stumpen må vaskes med varm, fuktig frotté-klut (som erstatning for mors vaskende tunge) slik at en liten pusunge får gjort fra seg....

Vel, har vel ikke så god hukommelse, men husket historien hans og at han ikke var så langt unna :)

Ja, det er litt av en bragd å holde liv i den lille. Syns han fortjener å vinne :) Stemte på han siden min gutt ikke kom til finalen.

Ghost sin mamma :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen Ghost var, både som kattunge og voksen :jepp:

Kommer til å sitte resten av kvelden å se på kattebilder nå jeg, 7000 å pløye meg gjennom :rodmer::fnise:

Takk :) Veldig stolt av han :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Miss på side 1 for Oslo var utrolig nydelig :)Her er forresten pusen min, overskrift bøllepus midt på siden :rodmer:

Ha, ha. Den katten la jeg merke til en kveld jeg kikket gjennom bildene. Kjenner igjen dette med å ødelegge kattegress. Min får heller ikke det igjen :)

Herlig bilde! Han jo så veldig tatt på fersken ut også. Nydelig katt :)

Hvordan får du han til å sitte og ligge på kommando? Jeg har også prøvd dette med Ghost, men jeg har kun dressert hunder før og bruker samme metoden jeg har brukt på de. Lokke med godteri og gi akkurat i det han setter seg. Det skjønner han ikke......

Gi labb "skjønner" han, men mannen min sier han bare prøver å få tak i godteriet. Har begynt å få en misstanke om det selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vg nå, og Rasmus vant :)

Han er veldig pen. Har aldri sett så spesielle farger før. Er det rasekatt tro? Det står ikke noe på vg-nett ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...