Perelandra Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Er det noen som har stemt på Norges peneste katt? Selv har jeg stemt på Rufus, synes bildet av det digre gjespet er herlig. Har også en forkjærlighet for røde katter siden jeg har det selv. Vurderte også å stemme på Ludde, en nydelig klassisk hvit katt. Ellers er det ikke lett å si hvem som er penest, alle katter er jo vakre på sin måte. Jeg sendte inn bilde av min egen flotte Pus. I tillegg ble også to bilder som jeg har tatt av andres katter brukt. Strengt tatt hadde jeg vel heller ikke regnet med å komme til finalen, men det er jo uansett litt moro å få vist fram den nydelige katten min.
ludo Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 åh.. de var alle så søte.. men ble Sofus på meg! Syns Rasmus var en søtnos han og... litt vanskelig:)
Gjest Applecore Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Stemte på Indih, for hun likner på min egen pus
Perelandra Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2011 Her kan dere se alle innsendte bidrag. Det må ha vært en vanskelig jobb å velge ut 10 kandidater blant så mange nydelige katter. 1
MissMas Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Ja, tenk om de bare har valgt 10 tilfeldige katter?
Castiel Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Mange fine katter blant finalistene, men bare 2 stk som jeg vil kategorisere som "pene" - Ludde og Rasmus. Blir igrunn litt irritert når folk slenger inn sukkersøte kattunger til å bli kåret til Norges peneste katt. I og med at dette er en folkeavstemning med en haug med noviser som skal stemme, så blir det feil å sende inn en liten kattunge med dådyrøyne som konkurrent for å bli kåret til Norges peneste...etter min mening heller kattunger mer til den søte siden, enn til den pene. Edit: Mye å si hvordan man legger opp bilde. Måten objektet er fremstilt på. Endret 11. oktober 2011 av Castiel 3
Perelandra Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2011 Ja, det blir litt feil å sammenligne nusselige små kattunger med godt voksne katter. Jeg tenkte på det samme da jeg sendte inn bildet av min egen katt. Han er 12 år nå. Da VG skrev om konkurransen oppfordret de folk til å være kreative med kattebildene og tenke situasjoner. I tillegg til det ytre hos kattene ville de se etter personlighet og humor. Er din katt vakrest i landet?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Lille Jack stemte jeg på. Synes den var søtest. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg sendte også inn, men han ble ikke trukket ut. Veldig rart syns jeg Gå på Telemark og side 6. Der ser dere Norges fineste katt.
Gjest Wanted Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 For øvrig ganske patetisk hvor bitre og smålige folk i kommentarfeltet er bare fordi deres katt ikke ble plukket ut. Grow up, folkens!! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 For et blinkskudd det av Sylvester var! Stemte på lille Jack, jeg. Først stod det mellom Ludde, Rasmus og Rufus, men så var det bare noe med det digre øyet hans... Så han fikk min stemme!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 For øvrig ganske patetisk hvor bitre og smålige folk i kommentarfeltet er bare fordi deres katt ikke ble plukket ut. Grow up, folkens!! Hahahaha, det la jeg først merke til når du kommenterte det, hjelp sier jeg bare! Er det mulig... Det er bare en morrokonk, ikke et seriøst forsøk på å faktisk finne norges fineste katt haha!
Brunhilde Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg syns Ludde var den vakreste og stemte på den.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #15 Skrevet 11. oktober 2011 Syns det var utrolig mage fine bilder med i konkuransen! Masse flotte katter! Men det var liksom ingen av disse jeg "falt" for. Husker når jeg så på bidragene at jeg flere ganger satt å tenkte.. ååå sååå fin, oj den var fin osv.
Gjest Doh Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Må innrømme at jeg ikke gidder å stemme. Ikke fordi katten min ikke ble med(hadde jeg da virkelig ikke forventet med over syv tusen katter med i konkurransen og han ser egentlig helt ordinær ut), men fordi det virker som om de har endret konkurransereglene underveis. De skulle plukke ut 20 finalister, de valgte ut 10. Han fra FOD skulle plukke ut finalistene sammen med noen fra VGNett, han har gjort det alene. Og så er det jo ikke de peneste kattene som er valgt ut, det er noen pene og noen morsomme. Husker jeg så et bilde av en sinnsykt pen katt, så ble skuffa da den ikke var med... Den var PEN 3
Gjest Katten. Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 Fant ikke mitt bilde der Stemte på nummer to, da! Herregud jeg vil ha katt! 1
Neshorn Skrevet 12. oktober 2011 #19 Skrevet 12. oktober 2011 Morsomt å se i kommentarfeltet hvor mange sure folk det var. Er jo ikke en seriøs skjønnhetskonkurranse dette, men en morsom/søt konkurranse. Syns alle var helt nydelige (ALLE katter er pene i mine øyne), men min stemme gikk til Lille Jack. Falt helt for han Smelter helt av kattebilder jeg, må hente kattene mine og kose litt med dem nå 1
Xaphan Skrevet 12. oktober 2011 #20 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg stemte på Pusemann. Se på det smilet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå