MilliVanilli Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er utvekslingsstudent i USA, og det gjennomsnittlige kostholdet her borte er som kjent ikke verdens sunneste. Etter to måneder med mye fett og sukker har jeg nå fått kanskje ti kviser i ansiktet, både nupper og kviser på skulderbladene, masse nupper på brystet(du kan ikke riktig se dem, men du kan kjenne dem veldig godt) og en del nupper på rumpa. Dette er HELT unormalt for meg da jeg som 17-åring har begynt å "miste" alt som heter kviser. Har tidligere hatt veldig myk og fin hud over hele kroppen, men jeg føler jeg ser forandringer fra uke til uke - i negativ forstand. Derfor lurer jeg på om jeg kan takke kostholdet for dette? Jeg kan ikke skjønne hva ellers som kan ha forårsaket dette. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette? Skal på et større event om tre uker, og vil gjerne få bukt med dette problemet innen da . . . Hjemme i Norge hadde jeg et veldig sunt kosthold uten særlig sukker, mye magert kjøtt, laks, grønnsaker, lite pasta, brød o.l. Her har jeg ikke mye valg når det kommer til valg av mat her, så det er en stor forskjell. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 11. oktober 2011 #2 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) . Endret 8. april 2012 av Regza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå