AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg lurer på om noen her inne har fått utført brystvortereduksjon, altså forminsket det brune området rundt nippelen, og kun dette! Hvor ble dette gjort eventuelt, og er du fornøyd? Og hva med arr, hvordan har det blitt med tiden?? Håper at noen svarer så fort som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 Beklager at jeg spør, men hvorfor vil du forminske dette området? Hvor stor er radiusen eller diameteren isåfall? Syns dette er noe du bør tenke godt igjennom, siden det er fare for arr og nedsatt følsomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fordi området er stort og det er som om selve brystet "tyter" ut gjennom nippelen, altså nippelen er veldig posete og stikker ganske mye ut av brystet. Det har kommet strekkmerker pga dette, og brystene "henger" litt pga dette. - Derfor.. Og jeg spurte igrunn bare om erfaringer fra folk som har gjort dette, jeg er fult klar over hva det eventuelt vil føre til, dette er noe jeg har tenkt på og undersøkt i flere år. Har vært på en rekke konsultasjoner osv, jeg vil bare høre fra andre om deres erfaringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Del Skrevet 10. oktober 2011 Beklager at jeg spør, men hvorfor vil du forminske dette området? Hvor stor er radiusen eller diameteren isåfall? Syns dette er noe du bør tenke godt igjennom, siden det er fare for arr og nedsatt følsomhet... Fordi området er stort og det er som om selve brystet "tyter" ut gjennom nippelen, altså nippelen er veldig posete og stikker ganske mye ut av brystet. Det har kommet strekkmerker pga dette, og brystene "henger" litt pga dette. - Derfor.. Og jeg spurte igrunn bare om erfaringer fra folk som har gjort dette, jeg er fult klar over hva det eventuelt vil føre til, dette er noe jeg har tenkt på og undersøkt i flere år. Har vært på en rekke konsultasjoner osv, jeg vil bare høre fra andre om deres erfaringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå