Gå til innhold

julegave til svigers..


LeaMichele

Anbefalte innlegg

hva ville dere gitt i julegave til svigers (skilte).

jeg og kjæresten min har vært sammen et år i jula. når jeg har spurt vennene mine så mener de det vi ikke har vært lenge nok sammen til å gi svigers gave.

men jeg synes jeg burde ihvertfall gi dem en liten ting, da vi er hos mora og spiser ca hver gang kjæresten er hjemme på fri, og faren tar med oss ut på restaurant hver gang kjæresten er hjemme og han hjalp oss å flytte!

så da er jeg ute etter noen fine tips til hva jeg kan gi dem.

kan ikke koste så mye da jeg er student.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva ville dere gitt i julegave til svigers (skilte).

jeg og kjæresten min har vært sammen et år i jula. når jeg har spurt vennene mine så mener de det vi ikke har vært lenge nok sammen til å gi svigers gave.

men jeg synes jeg burde ihvertfall gi dem en liten ting, da vi er hos mora og spiser ca hver gang kjæresten er hjemme på fri, og faren tar med oss ut på restaurant hver gang kjæresten er hjemme og han hjalp oss å flytte!

så da er jeg ute etter noen fine tips til hva jeg kan gi dem.

kan ikke koste så mye da jeg er student.

:popcorn:

Hva med film eller en flaske med noe fra polet til svigerfar (hva drikker han etter maten på resturant?) og dusjsåpe og body butter (eller lignende) fra body shop til svigermor?

eller en god olivenolje og urtesalt el.

evt. slenge deg på kjærestens gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med film eller en flaske med noe fra polet til svigerfar (hva drikker han etter maten på resturant?) og dusjsåpe og body butter (eller lignende) fra body shop til svigermor?

eller en god olivenolje og urtesalt el.

evt. slenge deg på kjærestens gave?

kjæresten har sagt jeg bare kan slenge meg på hans gave. men jeg har lyst til å gjøre litt stas på dem! nesten blitt mer glad i dem enn mine egne foreldre bare på ti mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok hatt gave sammen med kjæresten om jeg var i din situasjon.

Ellers;

En flaske til svigerfar

En krem til svigermor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok hatt gave sammen med kjæresten om jeg var i din situasjon.

Ellers;

En flaske til svigerfar

En krem til svigermor

Enig. Fins alt for enhver smak på polet :) samt kremer.. Men kanskje ikke lurt å kjøpe anti-aldring :fnise: man vil jo ikke fornærme noen!

Eller en bok. Om de er glad i å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav mine en gave vesiden av min kjæres gave ifjor, og det var egentlig bare teit. Vi er jo sammen, helt naturlig og gi gave sammen også. Dere kan jo gjøre litt stas på dem i fellesgaven?

Om ikke det, så kanskje en god rødvin og konfekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt med på felles gave med kjæresten. Og kanskje kjøpt med en blomst til dem i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men nå spør jeg ikke om jeg skal være med på gaven til kjæresten eller ikke, men jeg spør etter gaveFORSLAG!

men takk for svar, jeg finner noe selv jeg tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt til å lage hjemmelaget konfekt til svigerforeldrene mine i år.

Enten konfektkuler eller karameller. Har de i en glasskrukke jeg pynter med bånd.

Jeg er glad i å bake, og de setter pris på det hver gang jeg har med noe til dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...