AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 JA, er jomfru og bruger mindste tampongstørrelse. Ligevel er det pain at tage den ud. Den bliver bare tør og siddende fast! Ikke meget dejlig.. Sker det med I også? Hvad gør jer da? Tak for dit svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 JA, er jomfru og bruger mindste tampongstørrelse. Ligevel er det pain at tage den ud. Den bliver bare tør og siddende fast! Ikke meget dejlig.. Sker det med I også? Hvad gør jer da? Tak for dit svar Dersom tampongen din fortsatt er tørr når du prøver å trekke den ut etter å ha hatt den i så lenge som man skal, vil jeg rett og slett tro at du blør veldig lite (og i så fall vil jeg si at du er veldig heldig ) Har du vurdert å bare bruke et tynt sanitetsbind i stedet? Kanskje til og med bare et vanlig truseinnlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ts, her. Det varierer, hvor meget jeg bløder. Bruger normalt bind, men har brugt tamponer i visse tilfælde. Tror(og håber) ikke det sker igen. Uanset, tak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg blør også utrolig lite og kan ikke bruke tampong de siste 2-3 dagene. Jeg går bare med truseinnlegg. Evt bruker jeg glidemiddel på tampongen hvis jeg må.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå