Gå til innhold

julegaver til mor og mormor som aldri blir fornøyd..


LeaMichele

Anbefalte innlegg

jeg har ikke lyst til å lage no til dem.

noen tips til hva jeg kan KJØPE til dem ? gavekort er jo alltid greit, men det er det de har fått de siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig så vet ikke jeg om jeg hadde gitt de noen gave i det hele tatt hvis de aldri blir fornøyde. :nei: Det er tanken som teller, men når folk bare sutrer over gave de får, så får jammen meg ikke jeg mye lyst til å gi slike mennesker noen gave.

Jeg vet ikke hva du kan gi dem. Et kurs i folkesikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så vet ikke jeg om jeg hadde gitt de noen gave i det hele tatt hvis de aldri blir fornøyde. :nei: Det er tanken som teller, men når folk bare sutrer over gave de får, så får jammen meg ikke jeg mye lyst til å gi slike mennesker noen gave.

Jeg vet ikke hva du kan gi dem. Et kurs i folkesikk?

nei det er jo en helt annen sak igjen. for meg kunne jeg godt droppa all kontakt med de to, men litt vanskelig når mamma fortsatt er sammen med pappa som jeg vil ha kontakt med. så derfor gjør jeg dette for husfredens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du søsken? Dra til en fotograf og ta julebilder av dere og gi til dem i en fin ramme i julegave. Alle bestemødere liker vel bilder? :-P

Ellers får du si det rett ut på julaften når det er gaveåpning.

"Dere blir ikke fornøyd uansett så julenissen hoppa over pipa deres i år."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nja, de fikk strikka ladder et år, da ble de fornøyde men jeg er ikke flink til å lage noe så må nok kjøpes!

Konfekt da? Jeg lagde det i fjor og folka ble kjempe fornøyd. Og det er enkelt som bare det ;)

Syns virkelig synd på deg som har 2 i familien som aldri blir fornøyd. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med pulsvarmere?? Da fryser man jo på fingertuppene...

Når man er varm på håndleddene blir man varmere på hendene faktisk. Jeg har både korte og varme pulsvarmere jeg bruker ofte om vinteren. Er også praktisk om man har jakker/gensere som er litt korte på armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...