Gjest Anonym123 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei. Jeg har nå vært i et forhold flere måneder, hvor jeg ikke har gått på p-piller fast! Med dette mener jeg at jeg gikk på de littegrann, da jeg begynte å få utholdelige smerter nederst i venstre del av magen sluttet jeg med en gang! Da hadde jeg holdt på i litt over to uker, når jeg da sluttet fikk jeg mensen med en gang noe som er normalt. Men min mens varte da i over to uker, nesten tre. Noramlt sett for meg pleier det å være maks en uke. Går da nå uten beskyttet ang.sex! Jeg dro til legen, og fikk vite at jeg hadde hatt et virus men som ikke lengre var aktivt i kroppen min. Jeg tenkte at dette ville gå over, og det ble litt bedre men magesmertene er enda der, spesielt når jeg trykker der. Mye trett, sliten og kvalm. Har smerter som om jeg skulle hatt mensen, men har ikke fått det. Smertene er i magen, høre og venstre side (Nederst) og i korsryggen. Konstant hodepine! Tok en g.test får et par uker siden men den viste negativ. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ta en ny test. Vet om ei som hadde lignende smerter når hun var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym123 Skrevet 11. oktober 2011 #3 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nå har jeg tatt en test idag, den viste negativ. Ingen som har noen andre ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 11. oktober 2011 #4 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tråden ryddet for spam Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 11. oktober 2011 #5 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ingen her kan vite hva det er, du må nok ta en ny tur til legen og forklare at det ikke er bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå