Gjest Herr Drue Skrevet 17. oktober 2011 #21 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nå er det vel ikke bare skandinaviske jenter som har seksuelle drifter, det som er spesielt med vårt hjøre av verden er at kvinnefrigjøringen har kommet lenger slik at hore-/madonna-tankegangen ikke lenger legger den samme demper på kvinnenes seksuelle utfoldelse som i andre deler av verden. Overalt vil fremmede menn bli oppfattet som spennende, men siden jentene de fleste steder må holde seg i skinnet for ikke å få dårlig rykte og ødelegge sine muligheter på partnermarkedet, vil dette bare slå heldig ut for utenlandske menn i møte med nordiske jenter. Det finnes riktignok en god del land, ikke minst i Asia og Latin-Amerika der menn lett får seg et ligg, men da snakker vi om ulike varianter av betaltingssex, fra betalte og påspanderte "feriekjærester" til mer åpne betal-for-et-ligg-opplegg. Det er jo ikke alle menn som synes det er like interessant. Når norske jenter ligger med lokale strandløver i Syden eller for den saks skyld med gutter fra innvandrerkulturer her hjemme, burde det ringe en bjelle i den grad de er oppvakte nok til å forstå at hans søster neppe har den samme frihet til å ligge rundt med norske gutter. Se tråden Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980 Over hele verden, selv her i frigjorte Skandinavia er gutter ivrigere på sex for sexens skyld enn jenter. Overalt i verden faller forholdet mellom tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkedet ut i jentenes favør. Gutter er ivrigere, og jentene er den bremsende part. Når norske gutter ikke er like innpåslitne og slitsomme som en del gutter fra sydlige land er det jo ikke fordi vi ikke står på for å få sex, men fordi vi har lært oss at den slags manisk fremferd ikke fører frem - i hvert fall ikke her hjemme. Det er neppe slik at skandinaviske jenter ligger med gutter fra kulturer der man har en sterkere hore-/madonna-tankegang fordi de ikke får sex hjemme. Når de velger å spre bena for gutter som ville gått berserk om han fant sin søster i seng med en skandinavisk gutt bidrar de til å premiere disse guttenes dårlige holdninger og negative kvinnesyn, man sørger for at guttene med det verste synet på kvinner blir triumfatorer som kan surfe som gratispassasjerer på nordeuropeisk kvinnefrigjøring samtidig som de kan beholde sine egne jenter for seg selv, "the best og both worlds". Hvorfor i all verden skulle disse guttene overhodet tenke i retning å lette opp på hore-/madonna-tenkningen som binder deres egne søstre? Så lenge nordiske jenter premierer dem og gir dem all den sexen de vil ha, slipper de jo helt unna å betale prisen for denne dobbeltmoralen, prisen blir det bare deres søstre og til en viss grad de nordiske guttene som må betale. Jeg skjønner ikke helt hva svaret ditt har med svaret mitt å gjøre. Saken handler om hvorvidt damene, for deres egen del, bør ligge med tyrkiske menn eller ikke. Jeg har aldri sett på det som relevant i denne saken hvorvidt tyrkerne fortjener all sexen de får eller ikke, basert på hvem de er, eller hva de gir søstrene sine tillatelse til. Min argumentasjon er egentlig så enkel som: dersom damene vil reise og ha sex med fremmede fristende menn uten konsekvenser basert på vårt samfunns normer, så bør de få lov til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 17. oktober 2011 #22 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg skjønner ikke helt hva svaret ditt har med svaret mitt å gjøre. Saken handler om hvorvidt damene, for deres egen del, bør ligge med tyrkiske menn eller ikke. Jeg har aldri sett på det som relevant i denne saken hvorvidt tyrkerne fortjener all sexen de får eller ikke, basert på hvem de er, eller hva de gir søstrene sine tillatelse til. Min argumentasjon er egentlig så enkel som: dersom damene vil reise og ha sex med fremmede fristende menn uten konsekvenser basert på vårt samfunns normer, så bør de få lov til det. Det er ingen som har sagt at de ikke juridisk sett skal ha lov til det, det jeg påpeker er at det er uheldig å bruke sin frihet til å premiere gutter som ligger under for hore-/madonna-tankengangen, gutter som ville gått berserk om de fant sin egen søster i seng med en norsk gutt. Det er jo ikke slik at vi skal forby alt som er negativt, så at noe ikke er forbudt er ikke det samme som at vi ikke kan kritisere det. Og at kvinner i likhet med alle andre bør tenke over konsekvensene av sine handlinger burde ikke være et kontroversielt standpunkt. Jenter som gir sex til gutter fra kulturer der søstrene deres ikke på samme måte står fritt til å ligge med norske (eller andre) gutter bidrar til å premiere gutter med dårlige holdninger og styrke denne dobbeltmoralske kulturen, det er med andre ord et klassisk eksempel på uetisk fremferd, for deres handlinger har negative konsekvenser for andre. Det kan selvsagt ikke forbys, men det må være lov å kritisere det. Norske jenter er frigjorte, men ikke så opphøyde at de er hevet over enhver kritikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 17. oktober 2011 #23 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Det er ingen som har sagt at de ikke juridisk sett skal ha lov til det, det jeg påpeker er at det er uheldig å bruke sin frihet til å premiere gutter som ligger under for hore-/madonna-tankengangen, gutter som ville gått berserk om de fant sin egen søster i seng med en norsk gutt. Det er jo ikke slik at vi skal forby alt som er negativt, så at noe ikke er forbudt er ikke det samme som at vi ikke kan kritisere det. Og at kvinner i likhet med alle andre bør tenke over konsekvensene av sine handlinger burde ikke være et kontroversielt standpunkt. Jenter som gir sex til gutter fra kulturer der søstrene deres ikke på samme måte står fritt til å ligge med norske (eller andre) gutter bidrar til å premiere gutter med dårlige holdninger og styrke denne dobbeltmoralske kulturen, det er med andre ord et klassisk eksempel på uetisk fremferd, for deres handlinger har negative konsekvenser for andre. Det kan selvsagt ikke forbys, men det må være lov å kritisere det. Norske jenter er frigjorte, men ikke så opphøyde at de er hevet over enhver kritikk. For all del, kritiserer det med de argumentene, men det er strengt tatt ikke det trådstarter spør om, eller den belysningen jeg bruker. Din argumentasjon blir litt som å si at det er uetisk å bruke dildoer laget av materiale som ikke er økologisk. Det stemmer sikkert, men det er en helt annen sak. Problemet er at damer som reiser til Tyrkia for å ha sex, blir stempla som "horer", noe jeg er uenig i. Endret 17. oktober 2011 av Herr Drue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 17. oktober 2011 #24 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) For all del, kritiserer det med de argumentene, men det er strengt tatt ikke det trådstarter spør om, eller den belysningen jeg bruker. Din argumentasjon blir litt som å si at det er uetisk å bruke dildoer laget av materiale som ikke er økologisk. Det stemmer sikkert, men det er en helt annen sak. Problemet er at damer som reiser til Tyrkia for å ha sex, blir stempla som "horer", noe jeg er uenig i. Ja, de blir jo sett på som billige og lette erobringer av de tyrkiske lokale sjarmørene, men det er ikke det at de har tilfeldig sex jeg kritiserer, det jeg kritiserer er at de velger å bruke friheten til å ligge med gutter som nettopp ligger under for hore-/madonna-tankegangen. Og siden jeg synes det er påfallende at så mange norske jenter sprer bena for tyrkiske gutter er det relevant i denne tråden. Det kan nok også være at en del skandinaviske jenter rett og slett er litt naive og ikke tenker over at det er en grunn til at de tyrkiske jentene ikke på samme måte ligger rundt med skandinaviske gutter. Og selv om det virker åpenbart for deg og meg at disse sydensjarmørene hopper fra den ene til den andre, er det nok ingen grunn til å tro at nye generasjoner skandinaviske jenter skal bli mye klokere enn de foregående slik at det ikke lenger skal forekomme at jenter forelsker seg og faktisk tror at ferieflørten er noe mer for ham enn nok en erobring i rekken. Endret 17. oktober 2011 av Cuckold 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #25 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skandinaviske jenter som sprer bena for disse mannsjåvinistiske low-life guttene er mindre intelligente, har dårlig selvtillitt og dårlig kroppsbilde. Derfor lar de seg lure. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #26 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg ser at endel kvinner forsvarer sydensex med tyrkere osv. Spørsmålet mitt blir da: syntes de samme kvinnene det er greit at norske menn drar på sexferie til feks Thailand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #27 Del Skrevet 17. oktober 2011 Og siden jeg synes det er påfallende at så mange norske jenter sprer bena for tyrkiske gutter er det relevant i denne tråden. Hva du syntes er påfallende ja Hvor mange jenter er det egentlig som gjør dette? Snakker vi 80, 60, 40, 20 eller 2 %? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #28 Del Skrevet 17. oktober 2011 det jeg kritiserer er at de velger å bruke friheten til å ligge med gutter som nettopp ligger under for hore-/madonna-tankegangen. De burde heller ligge med en snill norsk "feministisk" mann som deg med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 17. oktober 2011 #29 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg ser at endel kvinner forsvarer sydensex med tyrkere osv. Spørsmålet mitt blir da: syntes de samme kvinnene det er greit at norske menn drar på sexferie til feks Thailand? Sammenligner du sydensex i Tyrkia med prostitusjonskjøp (noen ganger av barn) i Thailand? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 17. oktober 2011 #30 Del Skrevet 17. oktober 2011 det jeg kritiserer er at de velger å bruke friheten til å ligge med gutter som nettopp ligger under for hore-/madonna-tankegangen. De burde heller ligge med en snill norsk "feministisk" mann som deg med andre ord! Jeg er vel ikke påfallende snill, men jeg er ikke en rabiat gærning som selv står på til den store gullmedalje for å nedlegge flest mulig jenter som jeg oppfatter som billige horer samtidig som jeg ville blitt fra meg av raseri om jeg fant min søster i seng med en hun ikke var gift med. Det er lang vei fra å være "snill feministisk mann" til å oppfatte alle jenter som ikke passer godt på dyden som billige horer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #31 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sammenligner du sydensex i Tyrkia med prostitusjonskjøp (noen ganger av barn) i Thailand? Ja. Det gjør jeg faktisk. Bortsett fra det med barn, tullete hersketeknikk. Middelhavet er kvinnenes "Thailand". Stedet hvor man kan knulle rundt på fattige(ja, menn kan faktisk være fattige de også) menn, uten bekymringer eller plunder. Jeg ser ikke forskjellen. Eller var det slik at kvinnene i Thailand alltid er ofre mens fattige menn i Tyrkia ikke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #32 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er vel ikke påfallende snill, men jeg er ikke en rabiat gærning som selv står på til den store gullmedalje for å nedlegge flest mulig jenter som jeg oppfatter som billige horer samtidig som jeg ville blitt fra meg av raseri om jeg fant min søster i seng med en hun ikke var gift med. Det er lang vei fra å være "snill feministisk mann" til å oppfatte alle jenter som ikke passer godt på dyden som billige horer. Men akkurat hvor "mange norske jenter sprer bena for tyrkiske gutter"? Du mener jo at det er påfallende mange, så jeg tipper du har noe annet enn antagelser, spekulasjoner, myter og tabloide overskrifter å vise til??? Det er også lang vei mellom en rabiat gærning som står på som en gullmedalje for å nedlegge flest mulig jenter.......og en tyrker som skrur på sjarmen. Alle nordmenn er ikke som deg, og alle tyrkere er ikke det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #33 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvor mange jenter er det egentlig som gjør dette? Snakker vi 80, 60, 40, 20 eller 2 %? Når bitterheten sparker inn, sier fornuften farvel, så ikke forvent noe svar på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 18. oktober 2011 #34 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Men akkurat hvor "mange norske jenter sprer bena for tyrkiske gutter"? Du mener jo at det er påfallende mange, så jeg tipper du har noe annet enn antagelser, spekulasjoner, myter og tabloide overskrifter å vise til??? Det er også lang vei mellom en rabiat gærning som står på som en gullmedalje for å nedlegge flest mulig jenter.......og en tyrker som skrur på sjarmen. Alle nordmenn er ikke som deg, og alle tyrkere er ikke det motsatte. Her bommer du nok litt. Du kan jo knapt åpne en avis eller delta i offentlig debatt uten å se omtalte av problemer som ikke gjelder brorparten av befolkningen men som likevel oppfattes å være av offentlig interesse; hvis det skulle være slik at vi må tie om alle negative fenomen med mindre fenomenet omfatter et flertall av befolkningen får vi ikke mye å snakke eller skrive om. Vi måtte f.eks tie helt stille om at menn er overrepresentert i forhold til kvinner i kriminalstatistikkene siden det jo er et faktum at de fleste menn ikke er kriminelle. Hvis du tenker deg om forstår du nok hvor tullete denne innvendingen er. Hadde du tatt deg tid til å lese tråden jeg linket til ville du da også sett at denne og tilsvarende korttenkte innvendinger er grundig besvart og avkledd: Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980 Selv om ikke hele Skandinavias kvinnelige befolkning drar ned og sprer bena for lokale sjarmører i Syden er det mange nok til at dette er en hel "kultur" i mange av disse landene, i Hellas har man et eget ord for gutter som konkurrerer om å nedlegge flest mulig nordeuropeiske jenter, "kamaki": http://www.dagbladet.no/2010/09/15/magasinet/film/tv_og_medier/13306382/ Alle er ikke som meg i Norge, hore-/madonna-tankegangen er ikke 100% død her i Skandinavia heller, men det er historieløst og kunnskapsløst å se bort fra at trykket mot nordeuropeiske jenter nettopp skyldes at vi har kommet lenger i å bekjempe den hore-/madonna-tankegangen som jenter i Tyrkia og mange andre mer konservative samfunn er fanget av. Det er jo en grunn til at de tyrkiske jentene ikke på samme måte ligger rundt med nordeuropeiske gutter. Tilsvarende med visse innvandrergrupper her hjemme: Det er å stikke hodet i sanden å forsøke å snakke bort at det er et grotesk misforhold mellom hyppigheten av pakistanske eller somaliske jenter som ligger med norske gutter og pakistanske eller somaliske gutter som ligger med norske jenter. Og det er ikke fordi norske jenter har så mye sterkere seksualdrift enn sine pakistanske eller somaliske søstre, det handler om kultur og kulturell dobbeltmoral. Hørte for noen minutter siden en debatt på programposten Ekko på P2 fra Grønland torg der forskjellige debattanter fra det multietniske Norge snakket om sex før ekteskapet. I panelet var det både en rom-kvinne, en pakistansk kvinnelig medisinprofessor (liberal) og en ung marokkansk mann i tillegg til en etnisk norsk homofil mann. Det kom klart frem hvordan man f.eks innen rom-kulturen la avgjørende vekt på at kvinner må bevare sin jomfrudom og spare seg til ekteskapet. Og den marokkanske mannen var helt enig med henne, han ville ikke like at hans døtre fikk ligge med norske gutter når de kom i tenårene. Litt interessant å se hvordan norske jenter hisser seg opp og enkelte kan gå helt fra konseptene i sinne og aggresjon når jeg påpeker denne dobbeltmoralen, man skulle jo tro denne dobbeltmoralen var vel så provoserende for dere som jenter. Men forklaringen er selvsagt at jeg her pirker borti at norske jenter bidrar på negativt vis til å premiere gutter fra kulturer med sterk hore-/madonna-tenkning, og det er åpenbart ikke så populært for da ansvarliggjør jeg jo norske jenter og betrakter dem ikke utelukkende som passive offere for slemme menns undertrykkelse. Det kan jo også være at det er noen som ikke er oppvakte nok til å forstå at de jeg kritiserer når jeg kritiserer skandinaviske jenter som sprer bena for lokale sydenhelter nettopp er de skandinaviske jentene som sprer bena for lokale sydenhelter, ikke alle de andre. Hvis du tilhører de som ikke gjør det er det altså ingen grunn til å gå i forsvarsposisjon, da tilhører du ikke gruppen jeg kritiserer. Endret 18. oktober 2011 av Cuckold 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #35 Del Skrevet 19. oktober 2011 Her bommer du nok litt. Du kan jo knapt åpne en avis eller delta i offentlig debatt uten å se omtalte av problemer som ikke gjelder brorparten av befolkningen men som likevel oppfattes å være av offentlig interesse; hvis det skulle være slik at vi må tie om alle negative fenomen med mindre fenomenet omfatter et flertall av befolkningen får vi ikke mye å snakke eller skrive om. Vi måtte f.eks tie helt stille om at menn er overrepresentert i forhold til kvinner i kriminalstatistikkene siden det jo er et faktum at de fleste menn ikke er kriminelle. Hvis du tenker deg om forstår du nok hvor tullete denne innvendingen er. Hadde du tatt deg tid til å lese tråden jeg linket til ville du da også sett at denne og tilsvarende korttenkte innvendinger er grundig besvart og avkledd: Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980 Selv om ikke hele Skandinavias kvinnelige befolkning drar ned og sprer bena for lokale sjarmører i Syden er det mange nok til at dette er en hel "kultur" i mange av disse landene, i Hellas har man et eget ord for gutter som konkurrerer om å nedlegge flest mulig nordeuropeiske jenter, "kamaki": http://www.dagbladet.no/2010/09/15/magasinet/film/tv_og_medier/13306382/ Alle er ikke som meg i Norge, hore-/madonna-tankegangen er ikke 100% død her i Skandinavia heller, men det er historieløst og kunnskapsløst å se bort fra at trykket mot nordeuropeiske jenter nettopp skyldes at vi har kommet lenger i å bekjempe den hore-/madonna-tankegangen som jenter i Tyrkia og mange andre mer konservative samfunn er fanget av. Det er jo en grunn til at de tyrkiske jentene ikke på samme måte ligger rundt med nordeuropeiske gutter. Tilsvarende med visse innvandrergrupper her hjemme: Det er å stikke hodet i sanden å forsøke å snakke bort at det er et grotesk misforhold mellom hyppigheten av pakistanske eller somaliske jenter som ligger med norske gutter og pakistanske eller somaliske gutter som ligger med norske jenter. Og det er ikke fordi norske jenter har så mye sterkere seksualdrift enn sine pakistanske eller somaliske søstre, det handler om kultur og kulturell dobbeltmoral. Hørte for noen minutter siden en debatt på programposten Ekko på P2 fra Grønland torg der forskjellige debattanter fra det multietniske Norge snakket om sex før ekteskapet. I panelet var det både en rom-kvinne, en pakistansk kvinnelig medisinprofessor (liberal) og en ung marokkansk mann i tillegg til en etnisk norsk homofil mann. Det kom klart frem hvordan man f.eks innen rom-kulturen la avgjørende vekt på at kvinner må bevare sin jomfrudom og spare seg til ekteskapet. Og den marokkanske mannen var helt enig med henne, han ville ikke like at hans døtre fikk ligge med norske gutter når de kom i tenårene. Litt interessant å se hvordan norske jenter hisser seg opp og enkelte kan gå helt fra konseptene i sinne og aggresjon når jeg påpeker denne dobbeltmoralen, man skulle jo tro denne dobbeltmoralen var vel så provoserende for dere som jenter. Men forklaringen er selvsagt at jeg her pirker borti at norske jenter bidrar på negativt vis til å premiere gutter fra kulturer med sterk hore-/madonna-tenkning, og det er åpenbart ikke så populært for da ansvarliggjør jeg jo norske jenter og betrakter dem ikke utelukkende som passive offere for slemme menns undertrykkelse. Det kan jo også være at det er noen som ikke er oppvakte nok til å forstå at de jeg kritiserer når jeg kritiserer skandinaviske jenter som sprer bena for lokale sydenhelter nettopp er de skandinaviske jentene som sprer bena for lokale sydenhelter, ikke alle de andre. Hvis du tilhører de som ikke gjør det er det altså ingen grunn til å gå i forsvarsposisjon, da tilhører du ikke gruppen jeg kritiserer. Du hadde med andre ord ikke annet enn antagelser, spekulasjoner, myter og tabloide overskrifter å vise til Jeg har aldri vært i hverken hellas eller tyrkia, men jeg har hatt sex med en fra Skottland. Han var ikke utpreget gjerrig hvis du lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 19. oktober 2011 #36 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Du hadde med andre ord ikke annet enn antagelser, spekulasjoner, myter og tabloide overskrifter å vise til Jeg har aldri vært i hverken hellas eller tyrkia, men jeg har hatt sex med en fra Skottland. Han var ikke utpreget gjerrig hvis du lurte Hva av det jeg har skrevet er det du mener fortjener betegnelsen "spekulasjoner og angtagelser"? Her avslører du jo bare at du mangler grunnleggende kunnskap om såvel vår nære historie (den skandinaviske kvinnekampen og oppgjøret med den gamle hore-/madonna-dikotomien) som de kulturelle forskjellene på Nord- og Sør-Europa. Les og lær, så vil du etter hvert forstå at det du kaller spekulasjoner er forhold enhver oppegående europeer vil kjenne til. Endret 19. oktober 2011 av Cuckold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #37 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hva av det jeg har skrevet er det du mener fortjener betegnelsen "spekulasjoner og angtagelser"? At det er påfallende mange norske kvinner som sprer bena for tyrkiske menn! Dette vet du ingenting om, og din viten om dette må nesten tilskrives at du antar at det er slik. Du må gjerne bevise påstanden din med noe annet enn en Dagbladetreportasje om Hellas!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 19. oktober 2011 #38 Del Skrevet 19. oktober 2011 At det er påfallende mange norske kvinner som sprer bena for tyrkiske menn! Dette vet du ingenting om, og din viten om dette må nesten tilskrives at du antar at det er slik. Du må gjerne bevise påstanden din med noe annet enn en Dagbladetreportasje om Hellas!? Det er jo direkte feil, lever du i din egen boble? Det er overhodet ingen som har vært i Syden som kan være det minste i tvil om at det er mange ganger flere seksuelle relasjoner mellom lokale sydenhelter og frigjorte nordeuropeiske jenter enn mellom nordeuropeiske gutter og de lokale jentene, det være seg i Tyrkia eller Hellas. Jentene i disse landene må nemlig forholde seg til en helt annen og strengere hore-/madonna-kultur enn vi etter hvert har fått her i nord. Å kalle dette spekulasjoner er å avsløre en total mangel på kunnskap om forholdene i disse ferielandene, og det føles bare dumt å skulle gjenta det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 19. oktober 2011 #39 Del Skrevet 19. oktober 2011 Folk på dette innlegget som mener at skandinaviske jenter er løse, tar feil. Bare se på russiske jenter i syden dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 19. oktober 2011 #40 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Folk på dette innlegget som mener at skandinaviske jenter er løse, tar feil. Bare se på russiske jenter i syden dere! Hei, les igjen, jeg er jo ikke en mørkemann som forsvarer den gamle hore-/madonna-tankegangen og dobbeltmoralen og gjerne vil at skandinaviske jenter skal bli som jentene i sør eller i en del innvandrermiljøer. Tvert imot, det jeg kritiserer er at en del jenter premierer gutter med slike holdninger og gladelig sprer bena for gutter som ville gått berserk om de fant sin søster i seng med en skandinavisk gutt. Jeg har ikke sagt et negativt ord om at norske jenter er lette å få til sengs, det er bare positivt at vi har kvittet oss med denne ukulturen. Men desto mer forkastelig at norske jenter bruker friheten til å belønne gutter fra kulturer der denne tankegangen råder. Endret 19. oktober 2011 av Cuckold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå