AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 Helvete heller. Holdte på å besvime på sykkelen i dag. Det var helt jævlig. Til og med da jeg stoppet opp for å trylle sykkelen, så var jeg så andpusten... Har nesten ikke spist noe siden onsdag. Denne sykdommen gjør meg så dårlig om dagen... Måtte bare få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mener du anoreksi siden du ikke spiser og fremdeles trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortifera Skrevet 10. oktober 2011 #3 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ser en ganske enkel løsning på problemet Tror du vet den selv å.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 10. oktober 2011 #4 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kjære Tårdstarter Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Kosemose (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg