AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 Åneeei hjelp... Jeg er så himla betatt av den 14 år eldre læreren min.. Jeg er i 20-åra, og skjønner ikke hvordan dette kunne skje.. Jeg har han kun i et fag, og går privatistundervisning, han har aldri ingenting med karakterene mine å gjøre... Skal bare ha han ut skoleåret... Nå får jeg vel beskjed om å bare la det gå, bite det i meg og ikke tenke mere på det, men... Noen som har opplevd det samme? Har så lyst til å spørre han om han er singel (han har ingen ring på fingeren)... Hvem vet, kanskje han liker meg... Eller kanskje han synes jeg er en tragisk, dum elev og ikke vil snakke med meg igjen... ÅÅÅÅH Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 TS her... Hvordan tar man egentlig kontakt? Venter til skoleåret er ferdig, sikkert.. Eller? Hva sier man? Hvordan komme på "privaten"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dersom du vil gjøre noe ut av det, bør du nok vente til skoleåret er ferdig. Det er ikke særlig akseptabelt for en lærer å bli sammen med en elev, selv om du er voksen, og det kan jo uansett bli nokså pinlig resten av året... Men etter det er det vel bare å gå fram som du ville gjort om du skulle sjekket opp noen som IKKE hadde vært læreren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå