AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 Først vil jeg bare si at de som syns dette er ekkelt/teit/unødvendig ikke trenger å kommentere det i tråden. Jeg klarer ikke å bruke tamponger, jeg får heller ikke til å sette inn menskopp (syns de er enorme! Jeg har den minste størrelsen), har sett litt på sånn tampongsvamp.. Noen som har prøvd? Tenker på slik: Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 Først vil jeg bare si at de som syns dette er ekkelt/teit/unødvendig ikke trenger å kommentere det i tråden. Jeg klarer ikke å bruke tamponger, jeg får heller ikke til å sette inn menskopp (syns de er enorme! Jeg har den minste størrelsen), har sett litt på sånn tampongsvamp.. Noen som har prøvd? Tenker på slik: Min lenke Tror du den der er noe lettere å bruke da? Ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tror du den der er noe lettere å bruke da? Ser ikke sånn ut. Vet ikke... Tenker at de kanskje er litt mykere og jeg kan dytte den oppi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå