AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #21 Del Skrevet 10. oktober 2011 En "kjefte melding" ville vel ikke hjulpet stort. Er den glemt så er den glemt. Hva hadde formålet med en "kjefte melding" vært? Å få han til å føle seg dårlig? Å lage dårlig stemning? Nei, jeg ser ikke at det er noen big deal. Hvis du føler deg såret så kan du jo bare si det, da. At du syns det var trist han ikke husket den, men å gjøre noe stort nummer ut av det syns jeg blir teit. Jeg har en følelse av at Snoopy 93 var en smule ironisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. oktober 2011 #22 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har en følelse av at Snoopy 93 var en smule ironisk... Den var nok en smule ironisk ja. MEN jeg hadde nok sagt til han at jeg ble litt såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 #23 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde blitt lei meg og såret. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 10. oktober 2011 #24 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde faktisk blitt veldig lei meg... Jeg hadde vel sagt noe utpå dagen, og så hadde hun nok unnskyldt seg veldig og gjort opp for det. Og da hadde det vært greit etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
power pus Skrevet 10. oktober 2011 #25 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde blitt kjempe såret og lei meg må jeg jaggu innrømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #26 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde ikke reagert, fordi jeg er ikke opptatt av min egen bursdag. det må ikke være noe spesielt som skjer akkurat den dagen, og jeg er helelr glad for den hverdagen man ahr sammen og de gode tingene vi finner på sammen. Men så kan jeg glemme slike ting også, rett og slett fordi jeg ikke anser bursdager som noe viktig. Ei heller bryllupsdager ol, glemmer de like mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ts her. Vi har vært sammen i 3 år snart. Det har ikke skjedd noe i familien hans som gjorde at han skulle glemme det. Jg hadde bursdag igår. Stod opp og han var ikke hjemme. Han var ute og spilte fotball så kom han hjem og dusjet og skiftet før han dro over til en kompis for fotballkveld og øl. Så ble jg hjemme alene foran tven. Han har ikke nevnt det enda og aner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 10. oktober 2011 #28 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skjønner godt hvis du ble lei deg og skuffet. Synes du kan nevne det for ham, uten å lage et stort nummer ut av det. Han glemte nok ikke med vilje, og blir nok lei seg når du forteller ham det, men han ønsker nok samtidig også vite det. Til en annen gang går det an på forhånd å spørre om dere skal feire på en eller annen måte, så er du sikret at han tilbringer kvelden sammen med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 10. oktober 2011 #29 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så trist! Men han har deg på facebook eller? Sånn at han skulle sett at du hadde bursdag når han ikke huska det av seg selv mener jeg... Jeg tror jeg hadde tatt det opp med ham, og sagt at jeg ble lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 10. oktober 2011 #30 Del Skrevet 10. oktober 2011 På tide å si det til han! "Du... jeg hadde faktisk bursdag i går " Og han Du Han :omg: Du Han Du Han Du Dere: Voila! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #31 Del Skrevet 10. oktober 2011 På tide å si det til han! "Du... jeg hadde faktisk bursdag i går " Og han Du Han :omg: Du Han Du Han Du Dere: Voila! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 10. oktober 2011 #32 Del Skrevet 10. oktober 2011 For meg hadde det kommet an på hvordan han var som person. Om han til vanlig ikke er en sånn som husker sånne ting så hadde jeg nok tatt lettere på det enn om han som regel husket slikt. Hvis han er ofte en typisk manne-mann (uten å generalisere altså) og tidligere hadde vist at han f.eks ikke vet datoen til noen i familien så hadde jeg prøvd å ikke bruke så mye tid på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. oktober 2011 #33 Del Skrevet 10. oktober 2011 Først: Stakkars deg! Skjønner godt du ble lei deg og såra!! Så: Du må jo si det til ham. Om ikke annet, si "jeg tenkte å ta med noen venninner på restaurant for å feire bursdagen min..." og se hva han sier. Hvis han ikke sier noe spesielt prøver han sikkert å finne ut når den er (siden han tydeligvis ikke husker det), og kommer til å skjønne det av seg selv. Men det beste hadde vært om du hadde sagt det rett ut, såklart. Han fortjener å få vite at han har glemt det, og du fortjener å slippe å gå rundt og tenke på dette hele tida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så da var det fortalt. Jeg sa rett ut at han hadde glemt bursdagen min mens vi så på en film. Han stoppet filmen og bare åh faen. Jeg viste at jeg hadde glemt noe kjempe viktig. Han fikk dårlig samvittighet og det hele. Han lovte meg en kjempefin feiring imorgen. Og jeg begynte bare å gråte. Dette er kjærsten min. Vært det i tre år. Han som skal kjenne meg bedre enn noen andre. Jeg har forståelse for at mennesker glemmer. Men han er ikke typen til å glemme bursdager. Jeg vil faktisk ikke bli påminnet sen dagen der. Følte den gikk til helvete og jeg følte meg nok så ensom på min egen bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Skrevet 11. oktober 2011 #35 Del Skrevet 11. oktober 2011 Uff, trist situasjon! Men det at han gråt beviser at han ble skikkelig lei seg da, og det er bra. Det hadde vært verre om han bare sa "åja" og så videre på film eller noe. Håper han gjør det godt igjen med en fin feiring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Skrevet 11. oktober 2011 #36 Del Skrevet 11. oktober 2011 EDIT: Whops, trodde han gråt, ikke du. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 #37 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg hadde blitt kjempesåret og kjæresten min glemte dagen min - vel er han dårlig på sånt, men bursdager er faktisk skikkelig viktig for meg og jeg hadde blitt helt knust om han hadde oversett den dagen. Og jeg hadde sagt det. Tydelig og klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #38 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dramaqueen TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 #39 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dramaqueen TS. Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 11. oktober 2011 #40 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hadde blitt lei meg og sint, men det er veldig liten sjanse for at det noen ganger kommer til å skje. Jeg er typen som snakker om bursdagen min 2 mnd før. Så ingen fare for at det skjer her i gården. Men hadde det skjedd hadde jeg blitt lei meg, det er jo helt naturlig! Endret 11. oktober 2011 av Tropic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå