Gå til innhold

Hver eneste søndag kveld er det slik

Jordbæra

Anbefalte innlegg

Jeg har angst "hver" søndag kveld for hva som kommer til å skje mandag og hele uken.

Jeg er i jobb jeg ikke føler noe mistrivsel med. Likevel har jeg så angst at jeg ikke klarer å spise eller sove på søndagskveldene. Mandager kommer jeg enten ett par timer for sent eller så kommer jeg ikke i det hele tatt. I forrige uke tok det meg to hele dager før jeg klarte å komme meg ut av huset.

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, jeg burde jo egentlig ikke føle det sånn. For jeg har ingen grunn til at det er slik.

Noen som har noe tips å gi meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kommer 2 timer for sent eller ikke dukker opp i det hele tatt 4-5 jobbdager i mnd er det rart du egentlig har jobb. Hmmmm

Høres ut som om du bør kontakte psykolog.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips til deg....

hmm du har en veldig snill arbeidsgiver.

du sier du trives. men det er noe... lat? du trenger ekstrafri ? nei da..

men du må nok gå i deg selv og finne ut hvorfor! for det er jo ikke normalt.. legg deg og kom deg på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er helt lik. Men jeg kom meg på jobb da. Men det er helt forferdelig.

Hva er det som gjør at du gruer deg? Er det jobben? Stå opp tidlig? Eller bare det at "tiden går"? Er det en slags følelse av at du bare tar opp igjen en syklus hver mandag, som ikke fører noen steds hen?

Er du mye alene i helgene? Det gjør det verre å komme seg ut igjen.

Sett på mange alarmer og stå opp og gå på jobb i morgen. Finn fram klær osv. nå slik at det går raskere i morgen tidlig. Du kommer til å føle deg så mye bedre om du går. Lov deg selv en god lunsj eller noe.

Og så bør du finne deg en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer 2 timer for sent eller ikke dukker opp i det hele tatt 4-5 jobbdager i mnd er det rart du egentlig har jobb. Hmmmm

Høres ut som om du bør kontakte psykolog.

Er i kontakt med psykolog allerede. Hvorfor i all verden har jeg slik angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er helt lik. Men jeg kom meg på jobb da. Men det er helt forferdelig.

Hva er det som gjør at du gruer deg? Er det jobben? Stå opp tidlig? Eller bare det at "tiden går"? Er det en slags følelse av at du bare tar opp igjen en syklus hver mandag, som ikke fører noen steds hen?

Er du mye alene i helgene? Det gjør det verre å komme seg ut igjen.

Sett på mange alarmer og stå opp og gå på jobb i morgen. Finn fram klær osv. nå slik at det går raskere i morgen tidlig. Du kommer til å føle deg så mye bedre om du går. Lov deg selv en god lunsj eller noe.

Og så bør du finne deg en psykolog.

Å stå opp tidlig gjør jeg uansett. Jeg trener endel hele uka for å få mer energi, har følt noe med det. Men det handler ikke om latskap i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...