Bellamy Skrevet 11. oktober 2011 #21 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) 70 kg er mye for en kvinne, såfremt hun ikke er nærmere 180 cm. Syne også at 60 kg for ei på 164 høres i overkant mye ut. 70 kg er ikke mye for en kvinne. Selv er jeg 163 cm høy og veier 72 kg, JA jeg syns selv at det er litt mye, men jeg er da aldeles ikke feit! Bruker str 38/40, og det er faktisk ikke "i overkant mye" for en dame. Med mindre du foretrekker fotballfrue-kroppen på ei dame, da skjønner jeg at du syns det er i overkant mye. Kjæresten min veier rundt 78, og er tent på meg selv om jeg "bare" veier 6 kg mindre enn han. Endret 11. oktober 2011 av Bellamy
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #22 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er 174 cm, og veier 70 kilo. Synes så absolutt ikke jeg er tjukk eller lubben. Bruker str 36/38.
Suzy Skrevet 12. oktober 2011 #23 Skrevet 12. oktober 2011 70 kg er mye for en kvinne, såfremt hun ikke er nærmere 180 cm. Syne også at 60 kg for ei på 164 høres i overkant mye ut. Jeg tror ikke du har sett så mange damer og hørt vekten deres om du tror det Det er utrolig stor variasjon fra person til person når det gjelder hvor store se ser ut på ulik vekt. Jeg vet av folk som bruker samme størrelse i klær og har ti kilo forkjell på vekta, så det høyst individuelt. Jeg for min del har alltid vært det man kaller "tung på vekta" i forhold til størrelse, og har innfunnet meg med at jeg må takle å veie så mye - jeg er ikke nødvendigvis ei dundre selv om jeg syns at kilotallet er høyere enn det som er "fint". For meg er bare grensa et annet sted.
Genesis Skrevet 12. oktober 2011 #24 Skrevet 12. oktober 2011 jo, 70 kg er mye for en kvinne, såfremt hun ikke er ekstremt høy. Nå må det bli slutt på sykligjøringen av normalt slanke, fine kvinnekropper og hyllingen av de med 10 kilo for mye. At mange kvinner i dag har for mye fett på kroppen gjør det ikke mer "normalt", i forhold til slik kroppene våre fra naturens side er ment å se ut. Dere må gjerne latterligjøre fotballfrue, men kroppen hennes er faktisk mye nærmere den helsemessig gunstigste idealkroppen for en kvinne enn dere liker å innrømme (selvom hun er litt for tynn). 1
Gjest Herr Drue Skrevet 12. oktober 2011 #25 Skrevet 12. oktober 2011 Tynn vs Feit er bare såååå 1999. Get over it. 1
Fandenivoldsk Skrevet 12. oktober 2011 #26 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg veier vel rundt 45 kg nå (166 cm) og har alltid foretrukket slanke mannfolk. Men ikke syltynne! Muskler skal det være
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #27 Skrevet 12. oktober 2011 jo, 70 kg er mye for en kvinne, såfremt hun ikke er ekstremt høy. Nå må det bli slutt på sykligjøringen av normalt slanke, fine kvinnekropper og hyllingen av de med 10 kilo for mye. At mange kvinner i dag har for mye fett på kroppen gjør det ikke mer "normalt", i forhold til slik kroppene våre fra naturens side er ment å se ut. Dere må gjerne latterligjøre fotballfrue, men kroppen hennes er faktisk mye nærmere den helsemessig gunstigste idealkroppen for en kvinne enn dere liker å innrømme (selvom hun er litt for tynn). Veeeel, med tanke på at kvinner skal presse ut en bult på 4-5 kg er nok ikke fotballfrues kropp ideal. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #28 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er 174 cm, veier 73 kg, har kvinnelige former (bruker 70E i BH) og six-pack. Og føder barn. Fettprosent på rundt 23, tror jeg. Hverken muskelbunt eller feit, mao, men både sunn, veltrent og kvinnelig. Artig at man skal kunne klassifisere hvordan kropper ser ut kun ut i fra vekt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #29 Skrevet 17. oktober 2011 Artig at man skal kunne klassifisere hvordan kropper ser ut kun ut i fra vekt. Bare kvinners kropper! Menn kan se ut akkurat som de vil. Derfor er det kvinnekropper i dameblader og kvinnekropper i manneblader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå