Gå til innhold

Samme vekt på mann og kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker seksuelt vanligvis høye, store gutter (ikke tykke eller overmuskuløse, men heller litt for mye enn for lite). Men nå har jeg hold på litt med en fyr (har ikke kyssa enda, men nesten). Jeg begynner virkelig å tenne på ham. Men han er liksom 173-175 høy og veier sikkert noe sånt som 60-68 kg. Jeg synes han er FLOTT! Men jeg er litt usikker på om han tenner på meg, jeg er heller litt rund, 164 cm og 60 kg. Er det vanlig for gutter å tenne på noen i samme vektklasse?

Teit spørsmål. Jeg tror han tenner på meg, men lurer mer generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker seksuelt vanligvis høye, store gutter (ikke tykke eller overmuskuløse, men heller litt for mye enn for lite). Men nå har jeg hold på litt med en fyr (har ikke kyssa enda, men nesten). Jeg begynner virkelig å tenne på ham. Men han er liksom 173-175 høy og veier sikkert noe sånt som 60-68 kg. Jeg synes han er FLOTT! Men jeg er litt usikker på om han tenner på meg, jeg er heller litt rund, 164 cm og 60 kg. Er det vanlig for gutter å tenne på noen i samme vektklasse?

Teit spørsmål. Jeg tror han tenner på meg, men lurer mer generelt.

164 og 60 kg, mmm godteri! Mange menn sikler etter den vektklassen. Det er forresten normalt at menn har litt mindre underhudsfett enn kvinner, Jeg tror også at menn som er litt magre og senete gjerne vil ha litt myk kosedame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 og 60 kg, mmm godteri! Mange menn sikler etter den vektklassen. Det er forresten normalt at menn har litt mindre underhudsfett enn kvinner, Jeg tror også at menn som er litt magre og senete gjerne vil ha litt myk kosedame.

Enig.

Jeg er ca 60kg og 1,78 mann, jeg ville vel heller snudd spørsmåle på hode og spørre om det er damer tenner på at menn er såpass slanke, eller samme/mindre vekt som de. Hadde ei dame som var , hakke peiling egentli på sånt men husker vi lå på rundt samme. Var litt vanskeli å løfte henne osv, eller håndtere henne under sex, men igjen følte jeg mer at dette gikk på meg enn henne.. jeg burde vert sterkere, og veid mer.. ikke omvendt. Så ja :\ Følte at det var noe hun egentlig ikke var fornøyd med, bare mine tanker da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preferanser varierer selvfølgelig fra person til person,

men ellers tror jeg at dine tall er fine for de fleste menn.

Og de fleste menn inkluderer tynne og tykke.

Det er ikke sånn at hvis en mann er tykk vil han ha en tykk jente,

eller at tynne menn vil ha tynne jenter.

Jeg er enig mad ham før meg, om å snu spørsmålet på hodet.

Jeg liker både tynne og tykke, høye og lave menn.

Eller, jeg er kresen, men det er ikke høyde og bredde det kommer ann på.

Men det er SÅ mange jenter som ikke liker små eller tynne gutter.

Du hører det mye oftere enn motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gahhh, jeg veier mer enn kjæresten. Han er kanskje så vidt over 70 kilo nå, men pleier ligge på 68 kg, og han er 180 høy. Jeg veier 5-6 kilo mer enn han. Ikke noe problem for oss, i hvert fall. Jeg tenner på han, uansett, og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jenter med litt ekstra, så for meg kan hun gjerne veie noen kilo mer enn meg. Selv foretrekker jeg å være ganske veltrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gahhh, jeg veier mer enn kjæresten. Han er kanskje så vidt over 70 kilo nå, men pleier ligge på 68 kg, og han er 180 høy. Jeg veier 5-6 kilo mer enn han. Ikke noe problem for oss, i hvert fall. Jeg tenner på han, uansett, og omvendt.

Samme her - jeg er tyngre enn kjæresten min, men jommen tenner han på meg for det - og vice versa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann, 70 kg 180 høy. Jeg kunne ALDRI greid at dama var like tung som meg. For å komme opp i 70kg må det ganske masse fett til eller alt for mye muskler. Jeg greier det ikke estetisk å være sammen med en feit eller en muskelbunt av ei jente. Dessuten sier det noe om livsstil. Jeg vil ikke ha en lat eller treningsopptatt jente. Jeg ser etter en sunn og frisk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunkrøll

Jeg liker seksuelt vanligvis høye, store gutter (ikke tykke eller overmuskuløse, men heller litt for mye enn for lite). Men nå har jeg hold på litt med en fyr (har ikke kyssa enda, men nesten). Jeg begynner virkelig å tenne på ham. Men han er liksom 173-175 høy og veier sikkert noe sånt som 60-68 kg. Jeg synes han er FLOTT! Men jeg er litt usikker på om han tenner på meg, jeg er heller litt rund, 164 cm og 60 kg. Er det vanlig for gutter å tenne på noen i samme vektklasse?

Teit spørsmål. Jeg tror han tenner på meg, men lurer mer generelt.

Det er faktisk vanlig at damer er litt runde, og at menn er litt tynne og stramme. Kvinner bærer også overvekt bedre enn menn, så ja, det er normalt at gutter tenner på jenter i samme vektklasse.

"Teit" er foresten en sjargong folk som er gamle nok til å ha sex bør slutte å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg er en mann, 70 kg 180 høy. Jeg kunne ALDRI greid at dama var like tung som meg. For å komme opp i 70kg må det ganske masse fett til eller alt for mye muskler. Jeg greier det ikke estetisk å være sammen med en feit eller en muskelbunt av ei jente. Dessuten sier det noe om livsstil. Jeg vil ikke ha en lat eller treningsopptatt jente. Jeg ser etter en sunn og frisk dame.

Mener du at en dame er feit om hun veier 70 kg? Virkelig?

Jeg er sunn, frisk og slett ikke lat, men jeg bikker 70 kg for det. Vet at jeg ikke er tynn, men jeg er da neimen ikke feit heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har jo helt andre former enn menn, de SKAL ha mer fett på kroppen enn mannen. Og da veier de jo nødvendigvis mer, hvis mannen og dama er like høye/lave. Syns dere virkelig at ei på 164 cm og 60 kg er ei rund kosedame? :hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! 60 kg er jo en slank vekt! Særlig når du er bare 164. Om du kaller deg selv rund er det nok heller stramme opp som skal til, ikke vektnedgang.

Når det er sagt tror jeg ikke det gjør noe at dere er relativt like i vekt, han liker jo DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Jeg er ca 60kg og 1,78 mann, jeg ville vel heller snudd spørsmåle på hode og spørre om det er damer tenner på at menn er såpass slanke, eller samme/mindre vekt som de. Hadde ei dame som var , hakke peiling egentli på sånt men husker vi lå på rundt samme. Var litt vanskeli å løfte henne osv, eller håndtere henne under sex, men igjen følte jeg mer at dette gikk på meg enn henne.. jeg burde vert sterkere, og veid mer.. ikke omvendt. Så ja :\ Følte at det var noe hun egentlig ikke var fornøyd med, bare mine tanker da..

Sitatet ovenfor er -meg- selv. Men I retrospekt må jeg også si det at hun gjorde ikke en dritt, og spiste masse, ganske ekstremt i slutten. Så fikk følelsen at det ikke var nøye hvordan hun så ut for meg. Basert på hvordan ting var mellom oss da, så brydde hun seg heller ikke. Da er det litt feil for meg, når hun bare er lat, og vet hun veier mer enn deg og sier det rett ut. Vanligvis er jenter ganske besatt av vekt, hun pleide å løfte meg.. når jeg tenker på det skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke ble forbanna da. Hva var poenge med det ? for å vise hvor lett jeg var ? For å gjøre meg mindre macho ? For å vise at hun var macho ? Lol jevla guttejente, glad det er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Drue

Vektklasse!? Konkurrerer dere i noen form for sport eller?

Jeg foretrekker at damene mine veier litt mer enn meg. Kjør på med olivenolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min veier sånn høvelig det samme.. Jeg veier 73-74 og han veier 74-76 alt ettersom.. Men han er 186 høy og jeg er 176.. Jeg kunne tenke meg å gå ned til 60-65, men gidder ikke jobbe så veldig hardt for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lykkelig, og det virker som han også er det :) Da har dere et godt grunnlag. :)

Personlig foretrekker jeg at jeg er den lëtteste. Her veier han over 30 kg mer enn meg, og det føles ganske digg.

En periode da jeg var gravid, veide jeg nesten like mye som han :sjenert: Dvs veldig mye, siden dere kanskje skjønner at han veier en del siden han idag er 30+ kg tyngre enn meg. Det føltes ikke greit for meg.

Men du kan jo være feminin uansett vekt"klasse".. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typen og jeg veier omtrent det samme, det er ikke noe problem. Han er en veldig slank fyr (høyere enn meg) og jeg er en veltrent, til dels muskeltett jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at en dame er feit om hun veier 70 kg? Virkelig?

Jeg er sunn, frisk og slett ikke lat, men jeg bikker 70 kg for det. Vet at jeg ikke er tynn, men jeg er da neimen ikke feit heller.

70 kg er mye for en kvinne, såfremt hun ikke er nærmere 180 cm. Syne også at 60 kg for ei på 164 høres i overkant mye ut.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann, 70 kg 180 høy. Jeg kunne ALDRI greid at dama var like tung som meg. For å komme opp i 70kg må det ganske masse fett til eller alt for mye muskler. Jeg greier det ikke estetisk å være sammen med en feit eller en muskelbunt av ei jente. Dessuten sier det noe om livsstil. Jeg vil ikke ha en lat eller treningsopptatt jente. Jeg ser etter en sunn og frisk dame.

Ganske masse fett for å komme opp i 70 kg? Jeg tror du har et litt forvrengt syn på hva som er normalt for en kvinne å veie. Jeg er 173 høy og veier 76 kg, og jeg er verken tykk eller muskelbunt. Jeg er rett og slett helt normal, sunn og frisk. Ja, det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 kg er mye for en kvinne, såfremt hun ikke er nærmere 180 cm. Syne også at 60 kg for ei på 164 høres i overkant mye ut.

Men da har du ikke mye peiling. Synes du str 36 og 38 høres mye ut? Det er nemlig det jeg bruker, med mine 60kg fordelt over en 163cm lang kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...