Gå til innhold

Mye hår, bak der....

Gjest petshopboy

Anbefalte innlegg

Gjest petshopboy

Hei!

Jeg har et problem med at når jeg går på do så sliter jeg litt med det å tørke meg da det ofte blir litt igjen i alt håret (funker ikke å "gre" det før jeg setter meg ned). Jeg har hår over hele kroppen, utrolig mye! Det er jævlig kjipt å måtte dusje hver gang man har vært på toalettet. Det hjelper ikke med at man blir veldig svett bak der også. Det største problemet er at jeg ikke føler meg så ren. Jeg er veldig opptatt av å føle meg vel og ha god hygiene. Noen tips??? Jeg vil ikke barbere bak der, da jeg har hørt det kan klø veldig, heller ikke lyst til å vokse. Det er kanskje litt vondt? :-) Men hva med hårfjerningskrem? Er det et godt alternativ? Kan det være farlig å få det på... Der hvor det kommer ut?

mvh gutt 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barber deg du. Eller voks.. Ikke tull med hårfjerningskrem der bak. EVT kan du jo begynne å vaske med våtservietter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petshopboy

Vanskelig å barbere seg i ræva da? Hva skjer om jeg bruker hårfjerningskrem? Hva kan skje? Det jeg satser på egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så lurt å bruke hårfjerningsmiddel der bak, men det finnes jo hårfjerningsmiddel til bruk for intime områder, så det er mulig at det kan brukes. Sjekk iallefall bruksområde på produktet før du bruker det.

Men vårservietter burde jo være et godt alternativ. Kan du ikke prøve det en stund, og se om det kan bedre situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan bruke våtservietter. Jeg er jente og har masse hår der bak... :sjenert: Skikkelig kjipt. Men du kan fint vokse der bak, det har jeg gjort maaaange ganger i forbindelse med brasiliansk, og det er ikke så vondt som en skulle tro faktisk. I tillegg gjør det mindre vondt for hver gang. Da må du vokse ca hver 4. uke for å holde ved like.

Men jeg bruker mye høvelen der bak, det klør når det vokser ut igjen ja, men da må man bare barbere på nytt ;)

Du kan jo evt. forsøke en slik, men resultatet blir sikkert best om du bruker en vanlig høvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å barbere seg i ræva da? Hva skjer om jeg bruker hårfjerningskrem? Hva kan skje? Det jeg satser på egentlig.

Det fins eksempler på at folk har fått store brannsår og irritasjoner i huden pga hårfjerningskrem, og huden i rumpa er enda mer sensitiv enn på leggen for å si det sånn.. Men om du tester på et lite område først, og det går fint første gangen så er det jo forsåvidt ingenting i veien for å bruke hårfjerningskrem der nede. Men som sagt, du må være forsiktig. Det kan gå skikkelig ille. I tillegg ser jeg for meg at hårene dine der bak er grove, tykke og stive, og da er det ikke sikker resultatet blir slik du ønsker desverre... Håfjerningskrem klarer rett og slett ikke å ta tykke hår. Det funket ikke på leggene mine engang.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant denne:

http://www.kondomeriet.no/?did=9768549&gclid=COKNktLR3qsCFcKIDgodFCabQQ

Selv bruker jeg Vichy hårfjerningskrem

Har før prøvd vanlige som jeg får kjøpt i butikken og brant nesten av meg understellet, ingen slike sensasjoner med Vichy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har et problem med at når jeg går på do så sliter jeg litt med det å tørke meg da det ofte blir litt igjen i alt håret (funker ikke å "gre" det før jeg setter meg ned).

Du tørker feil. Riv av 2-3 ark av toalettrullen, legg dem flatt midt oppå peke/langfinger, tørk bakfra og frem, og pass på å sikte rett på analhullet! Da vil du fjerne det som eventuelt henger og dingler i midten der. Gjør det en 2-3 ganger, etterpå kan du tørke vanlig.

NB! Vask deg skikkelig på henda etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...