Zena Skrevet 5. desember 2003 #21 Del Skrevet 5. desember 2003 Som noen skrev over "en kvinne i tiden, krever effektivitet", så jeg kjøper alle de slaga jeg skal ha; pepperkaker, kransekaker og et slag til eller to. Og så stikker jeg innom mutter'n og bommer litt delfiakake og krumkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 5. desember 2003 #22 Del Skrevet 5. desember 2003 ja, også blir det delfia-kake litt nærmere jul, og kjøpe kransekake. så da bli det visst ni... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. desember 2003 #23 Del Skrevet 6. desember 2003 Her blir det 7 slag. Koselig og bake slike småkaker sammen med barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 6. desember 2003 #24 Del Skrevet 6. desember 2003 Her blir det også 7 slag, og jeg baker sammen med pappa. I år tror jeg det blir berlinerkranser sukkersnipper kromkaker sandkaker brune pinner serinakaker kransekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå