CaspertheGh0st Skrevet 9. oktober 2011 #21 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvis du bare har oppført deg drita så har du ikke vært ekkel i mine øyne. Og hvis han ikke takler dette, så var han kanskje ikke noe for deg. Det må da være lov å gå på en smell i blandt spør du meg. Nobodys perfect. Hvis en person sender en melding dagen etter der man sier at man ikke vil ha mer kontakt så har man vært mer enn kanskje "bare litt full". Da har man vel vist en side av seg selv som var virkelig turn off/motbydelig/ekkel. Kan forstå meg på fyren, men TS; ikke heng med hodet. Man lærer så lenge man lever, og heller ha dette i bakhodet til neste gang: pass på hvor mye du drikker. :lur: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. oktober 2011 #22 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvis en person sender en melding dagen etter der man sier at man ikke vil ha mer kontakt så har man vært mer enn kanskje "bare litt full". Da har man vel vist en side av seg selv som var virkelig turn off/motbydelig/ekkel. Det kommer jo an på fyren. Noen har lavere grense for slike ting enn andre. Poenget var egentlig at TS skrev "ekkel" og jeg legger noe annet i ordet "ekkel" enn hva hun tydeligvis gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #23 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg tror ikke jeg hadde giddet å ha kontakt med en som dømmer deg ut i fra en uheldig kveld. Uheldig? Liker man ikke fyll så liker man ikke fyll. Har man ikke drikkevett så bør man ikke drikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #24 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvis en person sender en melding dagen etter der man sier at man ikke vil ha mer kontakt så har man vært mer enn kanskje "bare litt full". Da har man vel vist en side av seg selv som var virkelig turn off/motbydelig/ekkel. Nettopp! TS har åpenbart vært ufordragelig og ekkel mot denne mannen. Alkohol er ingen unnskyldning for dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. oktober 2011 #25 Del Skrevet 9. oktober 2011 Uheldig? Liker man ikke fyll så liker man ikke fyll. Har man ikke drikkevett så bør man ikke drikke. Eh ja? Uheldig. Noen ganger så smeller det rett og slett av andre årsaker enn alkoholinntaket. Jeg har vært på fest rett etter jobb uten skikkelig middag, og jeg ble full etter å ha drukket tre glass vin. Det er mye kroppen ikke takler, før man skal ut og feste så bør man ha spist skikkelig, ha slappet av etc. Men noen ganger så smeller det bare. Jeg synes det er merkelig at man blir dømt opp og ned av at man ble full en kveld og det smalt. Javel, så har kanskje ikke du vært i den situasjonen, men at du da skal komme med formaninger om hvordan er person er basert på en enkelt hendelse. Vel så sier det litt mer om deg enn om henne. Nei det er en helt ærlig sak å ikke like fyll, men da kan han heller gi uttrykk for det, enn å komme med en så barnslig løsning som: Ikke ta kontakt mer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #26 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvis du bare har oppført deg drita så har du ikke vært ekkel i mine øyne. Og hvis han ikke takler dette, så var han kanskje ikke noe for deg. Det må da være lov å gå på en smell i blandt spør du meg. Nobodys perfect. Oppført seg drita? Noen blir aggressive, voldelige eller ufordragelige i fylla, andre blir bare trøtte og sløve. En persons sanne ansikt kommer frem når man er full, og TS har åpenbart oppført seg svært ille når mannen ikke vil se hene igjen pga denne episoden. Og nei, det er ikke lov å gå på en smell når man er slem og ekkel mot andre mennesker. Da har man seg selv å takke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #27 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nei det er en helt ærlig sak å ikke like fyll, men da kan han heller gi uttrykk for det, enn å komme med en så barnslig løsning som: Ikke ta kontakt mer. Hvis situasjonen var snudd på hodet, og det var mannen som var aggressiv og ekkel i fylla mot TS, ville du sa syntes det var "barnslig" av TS å komme med løsningen: "Ikke ta kontakt mer"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. oktober 2011 #28 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvis situasjonen var snudd på hodet, og det var mannen som var aggressiv og ekkel i fylla mot TS, ville du sa syntes det var "barnslig" av TS å komme med løsningen: "Ikke ta kontakt mer"? Hadde en mann skrevet innlegget til TS, så ja jeg hadde ment akkurat det samme. Fordi nå legger du inn ting som ikke står i hovedinnlegget, jeg baserer meg kun på det TS har skrevet selv, sjangling, snakking uten sammenheng etc. er ikke noe jeg ville ha karakterisert som aggressivt. Sjarmerende er man ikke når man er full, det har jeg heller aldri hevdet - men noen ganger går man på en smell. Verken du eller jeg vet om TS er sånn hver helg, eller om dette var et enkelt tilfelle og dermed var hun uheldig. Så ja jeg står fremdeles for det jeg har skrevet så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 9. oktober 2011 #29 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Eh ja? Uheldig. Noen ganger så smeller det rett og slett av andre årsaker enn alkoholinntaket. Jeg har vært på fest rett etter jobb uten skikkelig middag, og jeg ble full etter å ha drukket tre glass vin. Det er mye kroppen ikke takler, før man skal ut og feste så bør man ha spist skikkelig, ha slappet av etc. Men noen ganger så smeller det bare. Jeg synes det er merkelig at man blir dømt opp og ned av at man ble full en kveld og det smalt. Javel, så har kanskje ikke du vært i den situasjonen, men at du da skal komme med formaninger om hvordan er person er basert på en enkelt hendelse. Vel så sier det litt mer om deg enn om henne. Nei det er en helt ærlig sak å ikke like fyll, men da kan han heller gi uttrykk for det, enn å komme med en så barnslig løsning som: Ikke ta kontakt mer. Vel, jeg hadde lett droppet en fyr som jeg har datet i kun to uker hvis han gikk på "fjortisfylla". Handler ikke om å være barnslig. Et av 'kriteriene' jeg setter er at fyren skal kunne ha en viss selvkontroll. En ting er om en du kjenner godt går på en sånn smell. Da kjenner du personen fra før av og vet at den personen du så på fylla den ene kvelden ikke er den personen du kjenner og du klarer lett å drite i det. Shit happens. MEN, når du har kjent en person i to knappe uker, da stiller saken seg helt annerledes. Don't blame the boy. Jeg forstår han godt jeg! Men som sagt; det er ikke verdens undergang. En lærdom man kan ta med seg fra dette er; vent med fjortisfylla at least etter den ørtende daten, eller helst etter dere allerede er blitt sammen. Endret 9. oktober 2011 av regia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 9. oktober 2011 #30 Del Skrevet 9. oktober 2011 desverre så fins det sånne menn som dømmer deg etter en kveld. vært borti det selv og har egentlig funnet ut at han ikke var min type. han var generelt veldig kritisk og dømmende. håper du finner en som fortjener deg snart:) alle gjør feil og det er jo normalt å gå på en smell av å til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. oktober 2011 #31 Del Skrevet 9. oktober 2011 Oppført seg drita? Noen blir aggressive, voldelige eller ufordragelige i fylla, andre blir bare trøtte og sløve. En persons sanne ansikt kommer frem når man er full, og TS har åpenbart oppført seg svært ille når mannen ikke vil se hene igjen pga denne episoden. Og nei, det er ikke lov å gå på en smell når man er slem og ekkel mot andre mennesker. Da har man seg selv å takke. Men det er jo ingen av oss som vet om hun har oppført seg slem eller aggresivt. Ut fra hennes beskrivelse kaller jeg det "vanlig drita". Og ja, det er slitsomt, men man er da ikke nødvendigvis ekkel likevel i mine øyne. Sjangle og snakke usammenhengene er ikke i mine øyne ekkelt eller aggresivt. Det er drita. Noen ganger når jeg drikker alkohol blir jeg trøtt og sløv, andre ganger ler jeg av alt og er veldig entusiastisk, det kommer an på dagsformen. Hvilke av de er mitt rette ansikt?! Men samme kan det være; fyren til TS likte tydeligvis ikke hva han så, så det spiller liten rolle hva du eller jeg synes om dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. oktober 2011 #32 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vel, jeg hadde lett droppet en fyr som jeg har datet i kun to uker hvis han gikk på "fjortisfylla". Handler ikke om å være barnslig. Et av 'kriteriene' jeg setter er at fyren skal kunne ha en viss selvkontroll. En ting er om en du kjenner godt går på en sånn smell. Da kjenner du personen fra før av og vet at den personen du så på fylla den ene kvelden ikke er den personen du kjenner og du klarer lett å drite i det. Shit happens. MEN, når du har kjent en person i to knappe uker, da stiller saken seg helt annerledes. Don't blame the boy. Jeg forstår han godt jeg! Men som sagt; det er ikke verdens undergang. En lærdom man kan ta med seg fra dette er; vent med fjortisfylla at least etter den ørtende daten, eller helst etter dere allerede er blitt sammen. Jeg hadde ikke synes det var sjarmerende selv nei, men om han hadde vært grei resten av tiden og han hadde bedt om unnskyldning og lagt seg paddeflat, hadde jeg heller ledd av det. En kveld, av to uker hvis man kan anta at resten av tiden har vært kos, hadde ikke vært det avgjørende utslaget for meg. Hadde han bare sjanglet og generelt vært ekkel full, hadde det gått fint. Hadde han blitt voldelig så hadde jeg ikke tatt kontakt mer og gitt en forklaring på hvorfor når han hadde tatt kontakt. Jeg forstår det hvis han ikke liker fyll, men han kunne da ha gitt henne mer enn en setning? Han trenger ikke, men det hadde jo vært greit for hennes del. Ja det er jo en lærdom, ikke møtt en ny fyr på fylla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #33 Del Skrevet 9. oktober 2011 hvordan kan man si at den sanne personen kommer fram i fylla? når man vet hva det gjør med hjernen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #34 Del Skrevet 9. oktober 2011 TS her. Jeg var sløv og trøtt, og den ene venninna mi sa at jeg bare hadde vært i ørska. Hadde IKKE vært agressiv eller sint. Ville bare klare opp i det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. oktober 2011 #35 Del Skrevet 9. oktober 2011 TS her. Jeg var sløv og trøtt, og den ene venninna mi sa at jeg bare hadde vært i ørska. Hadde IKKE vært agressiv eller sint. Ville bare klare opp i det.. Da har han vel kanskje bare lav terskel for alkohol. Ikke så mye mer du kan gjøre uansett. Du har beklaget, og han vil ikke se deg igjen. Det føles kanskje ikke like ille i morgen når du ikke har fylleangst og er bakfull lenger. Det er bare å legge det bak seg, og lære av det. Og begi deg ut på nye eventyr med en ny fyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #36 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen ganger når jeg drikker alkohol blir jeg trøtt og sløv, andre ganger ler jeg av alt og er veldig entusiastisk, det kommer an på dagsformen. Hvilke av de er mitt rette ansikt?! Dette er ikke motsetninger. Om du er trøtt og sløv en dag, munter og glad neste dag, så kan du fortsatt være snill og god mot andre mennesker i begge tilstandene. Da er dette ditt sanne ansikt (hvis dette stemmer). Men hvis du en dag i fylla er slem og sårende mot andre mennesker, da viser dette hvilken person du egentlig er. Som TS gjorde. Alkohol fører ikke til at man endrer sin personlighet og sine holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. oktober 2011 #37 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dette er ikke motsetninger. Om du er trøtt og sløv en dag, munter og glad neste dag, så kan du fortsatt være snill og god mot andre mennesker i begge tilstandene. Da er dette ditt sanne ansikt (hvis dette stemmer). Men hvis du en dag i fylla er slem og sårende mot andre mennesker, da viser dette hvilken person du egentlig er. Som TS gjorde. Alkohol fører ikke til at man endrer sin personlighet og sine holdninger. Nå var ikke TS slem eller aggresiv, hun var sløv og trøtt og snøvlet og sjanglet... bare sånn for ordens skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #38 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nå var ikke TS slem eller aggresiv, hun var sløv og trøtt og snøvlet og sjanglet... bare sånn for ordens skyld. TS sa selv hun fikk blackout og husket ikke hva hun hadde gjort. Så at venninna hennes sa hun bare hadde vært sløv, kan godt være en hvit løgn for å støtte venninna si. Når mannen ikke vil se TS igjen pga ting hun gjorde i fylla den dagen, så må det være verre ting som har skjedd enn noen gjesp fra TS. Eller hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. oktober 2011 #39 Del Skrevet 9. oktober 2011 TS sa selv hun fikk blackout og husket ikke hva hun hadde gjort. Så at venninna hennes sa hun bare hadde vært sløv, kan godt være en hvit løgn for å støtte venninna si. Når mannen ikke vil se TS igjen pga ting hun gjorde i fylla den dagen, så må det være verre ting som har skjedd enn noen gjesp fra TS. Eller hva? Eller mannen bare ikke liker fyll, generelt - han kan ha lav terskel for hva han tolerer av fyll. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #40 Del Skrevet 9. oktober 2011 TS sa selv hun fikk blackout og husket ikke hva hun hadde gjort. Så at venninna hennes sa hun bare hadde vært sløv, kan godt være en hvit løgn for å støtte venninna si. Når mannen ikke vil se TS igjen pga ting hun gjorde i fylla den dagen, så må det være verre ting som har skjedd enn noen gjesp fra TS. Eller hva? TS her. Venninna mi er alltid dønn ærlig om slike ting,så hun hadde ikke sagt det for å være grei nei. Jeg vet jo ikke hva jeg har sagt til denne mannen, men aggresiv og sint har jeg ikke vært. Det er jeg heller aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå