Gå til innhold

Kjolen min er kommet.....

camie

Anbefalte innlegg

Måtte bare buse ut med det!! Er så stolt at jeg holder på å sprekke!! Angrer ikke et sekund på at den ble bestilt over nettet. Den er helt perfekt og er av ypperste kvalitet.

:D Er i allefall kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvor bestilte du den?

Jeg bestilte den på bridesave.com, og kan anbefale de på det sterkeste!

Har fått super service fra første stund! også tok det bare 9 dager fra de sendte kjolen til den kom til meg, uten opphold i tollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner! :D

Deilig å få lov å fortelle det til "alle" at kjolen er kommet. Gidder ikke fortelle de utenom KG at kjolen er kommet, for da begynner de bare å mase om å skal se kjolen. Jeg viser ikke kjolen frem til noen andre enn mamma! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner! :D

Deilig å få lov å fortelle det til "alle" at kjolen er kommet. Gidder ikke fortelle de utenom KG at kjolen er kommet, for da begynner de bare å mase om å skal se kjolen. Jeg viser ikke kjolen frem til noen andre enn mamma! :blunke:

..vi er jo "bare" KG'er -- - pliiiis....bilde av kjolen, har du det??? :):):) *glad på dine vegne at kjolen er i hus!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..vi er jo "bare" KG'er -- - pliiiis....bilde av kjolen' date=' har du det??? :):):) *glad på dine vegne at kjolen er i hus!!!*[/quote']

Ja, klart jeg har bilde av kjolen, men det er ikke av meg, og kjolen er myyye penere i virkeligheten enn på bildet. Her er bildet av min vidunderlige nyinnkjøpte kjole

Det suuuger i magen når jeg ser den henge på skapet, kan nesten ikke vente til den store dagen.....

Mamma kommer innom i dag for å beskue mitt nye underverk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...